همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

باشگاه اسب سواری تهران

توضیحات

اسب سواری یکی از لذت بخش ترین و مفرح ترین رشته های ورزشی در دنیا می باشد که شادابی و نشاط را برای فرد به ارمغان می آورد. شما با فعالیت در این رشته ورزشی هیجانی می توانید عضله های بدن تان را قوی و محکم کنید و چی بهتر از این؟ همچنین حین اسب سواری روحیه و اعتماد به نفس تان بالا می رود چون این ورزش گردش خون در بدن تان را تنظیم می کند. اگر شما هم می خواهید هیجان و ورزش را با هم تجربه کنید بی شک اسب سواری انتخاب خوبی ایست. اما برای اسب سواری شما نیاز به یک زمین اسب سواری تهران یا پیست اسب سواری تهران دارید تا تمرین هایتان را در آن جا انجام دهید و قدم به قدم به موفقیت و حرفه ای شدن نزدیک شوید. اما انتخاب یک زمین اسب سواری تهران یا پیست اسب سواری تهران خوب که شما را به این اهداف تان برساند در وهله اول کار راحتی نیست و باید یک سری اطلاعات در خصوص باشگاه اسب سواری تهران داشته باشید. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در ادامه یک سری اطلاعات مفید برای انتخاب یک زمین اسب سواری تهران یا پیست اسب سواری تهران بدهیم تا بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. 

شرایط سنی و وزنی برای باشگاه سوارکاری تهران

وقتی به دنبال یک باشگاه سوارکاری تهران هستید باید به یک سری موارد مهم مانند شرایط سنی و وزنی دقت کنید تا دست به انتخاب بهترین باشگاه سوارکاری تهران بزنید. در اجاره باشگاه اسب سواری تهران شما باید بدانید شرایط سنی دقیقی وجود ندارد و اگر سن تان بیشتر از 5 سال و کمتر از 70  سال باشد می توانید در این رشته ورزشی به خوبی فعالیت کنید. همچنین در اجاره باشگاه اسب سواری تهران بد نیست بدانید وزن تان نباید بیشتر از 70 یا 75 کیلوگرم باشد. اگر هم وزن تان بیشتر از این مقدار بود هزینه ای اضافه باید به مسئول باشگاه سوارکاری تهران انتخابی تان بدهید تا اجازه اسب سواری را به شما بدهد. 

از آنجا که بیشتر طرفداران کلاس سوارکاری مالکان اسب ها هستند برخی از کلاس ها در محیط های خانوادگی برگزار می ‌شود. بنابراین شما با خرید یک اسب در باشگاه سوارکاری تهران می توانید همراه دوستان و خانواده خود اسب سواری کنید. حین اسب سواری همچنین به یاد داشته باشید سرعت فراگیری و تعداد جلسات آموزشی برای هر فرد در این رشته ورزشی به جثه، قدرت بدنی و استعداد او بستگی دارد و اگر دیدید شما به ده جلسه اموزش نیاز دارید و دوستتان به شش جلسه تعجب نکنید. 

ثبت نام در باشگاه اسب سواری تهران باتوجه به هزینه

وقتی به دنبال ثبت نام در باشگاه اسب سواری تهران هستید یا می خواهید دست به اجاره باشگاه اسب سواری تهران بزنید باید به عاملی به نام هزینه حتما دقت کنید. هزینه کلاس اسب سواری در باشگاه های مختلف متفاوت است. برای مثال برخی از باشگاه های اسب سواری تهران برای یک جلسه اسب سواری از شما 30 هزار تومان ژو دریافت می کنند و برخی دیگر 60 هزار تومان. اما به طور کلی هزینه ای که باید برای ثبت نام در باشگاه اسب سواری تهران خرج کنید بین 30 تا 50 هزار تومان است. 

البته اگر در شهرستان ها زندگی کنید این هزینه بین 20 تا 40 تومان خواهد بود. حین اجاره باشگاه اسب سواری تهران ابتدا باید تکلیف خود را مشخص کنید برای مثال اگر می ‌خواهید سوارکاری را به صورت حرفه ‌ای دنبال کنید و به این ورزش مفرح به چشم تفریح نگاه نمی‌ کنید باید سراغ کلاس های سوارکاری حرفه ای در باشگاه های اسب سواری تهران بروید. معمولا یک دوره آموزشی سوارکاری ۱۰ جلسه طول می‌ کشد  و هفته ای یک بار برگزار می ‌شود که بیشتر جمعه هاست.

رزرو سایر مجموعه ورزشی تهران را نیز آنلاین انجام دهید

انتخاب باشگاه های اسب سواری تهران باتوجه به رشته ها

اسب سواری یک ورزشی می باشد که خود دارای یک سری رشته های ورزشی دیگر است و شما حین انتخاب باشگاه های اسب سواری تهران باید با آن ها اشنا باشید و دست به انتخاب رشته ای که دوست دارید بزنید تا تمرکز خود را تنها بر روی او قرار دهید. سوارکاری دارای رشته های مختلفی می باشد که عبارت هستند از : پرش از مانع، درساژ، کورس، کمان گیری روی اسب، چوگان، ارابه رانی و مسابقات صحرایی. البته به یاد داشته باشید برخی از این رشته ها در ایران وجود دارند و برخی دیگر از قدیم در ایران مرسوم نبوده ‌اند و هنوز هم در باشگاه های سوارکاری تهران وجود ندارند. 

هم اکنون دو رشته سوارکاری کورس و درساژ در ایران طرفداران زیادی دارد که کورس همان مسابه اسب سواری در میادین مسابقه است که به دو شاخه کورس با مانع و بدون مانع تقسیم می شود. در کورس علاوه بر شرکت در مسابقه روی اسب ها شرط‌بندی هم می شود و اگر می خواهید روی اسب خود شرط بندی کنید باید به سراغ این رشته از اسب سواری بروید تا اوقات خوش و هیجانی برای خود رقم بزنید.

برای ثبت نام کلاس اسب سواری تهران از طریق سایت آسان اسپرت کلیک کنید.

خرید لوازم مورد نیاز برای باشگاه های سوارکاری تهران 

وقتی می خواهید به باشگاه های سوارکاری تهران یا باشگاه اسب سواری تفریحی تهران بروید باید یک سری ابزار ها برای خود تهیه کنید که برای تهیه آن ها حتما باید به سراغ فروشگاه های لوازم تخصصی اسب سواری بروید. شما برای فعالیت در باشگاه های سوارکاری تهران به کلاه سوارکاری، شلوار، دستکش چرم و جیر، چکمه ساقدار، شلاق و مهمیز نیاز دارید تا با رعایت موارد ایمنی لذت بی نهایتی در باشگاه اسب سواری تفریحی تهران از این ورزش ببرید.

برای خرید لباس ورزشی مردانه کلیک کنید.

جمع بندی نهایی رزرو آنلاین باشگاه اسب سواری تهران

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص باشگاه اسب سواری تفریحی تهران به شما بدهیم تا با بهره بردن از آن ها مشکلی حین رزرو آنلاین باشگاه اسب سواری تهران نداشته باشید. در سخن اخر این مطلب هم امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها دست به رزرو آنلاین باشگاه اسب سواری تهرانی بزنید که بهترین است.

برای مطالعه مطلب آموزش اسب سواری به بلاگ اسان اسپرت مراجعه کنید.