همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

دریاچه قایقرانی تهران

تمامی مجموعه های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

ورزش قایقرانی یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار و محبوب در تمام دنیا می باشد که امروزه مورد استقبال افراد زیادی به خصوص جوانان قرار گرفته است. امروزه در هر جای دنیا یک جوان دختر یا پسر به دنبال یادگیری مهارت های لازم قایقرانی است تا هیجان و آرامش را در کنار یکدیگر تجربه نماید. یکی از مجموعه های ورزشی جذاب برای قایقرانی مجموعه ورزشی آزادی می باشد که اگر یک بار به این مجموعه مراجعه کنید خودتان به یک باره به دنبال یادگیری مهارت های لازم برای قایق رانی می روید. البته یادگیری مهارت های لازم این رشته ورزشی آرامش بخش شاید در نگاه اول آسان باشد و فکر کنید با نشستن در قایق و گرفتن پارو در دست می توانید آن را انجام دهید اما اینگونه نیست. در حقیقت برای یادگیری مهارت های لازم این رشته ورزشی باید راه های طولانی را طی کنید و اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم برای شمایی که به دنبال فعالیت در این رشته ورزشی هستید اطلاعات مفیدی بدهیم پس پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه از ما غافل نشوید.

بهترین دریاچه قایق سواری تهران

قایق رانی امروزه در کشور ما با سرعت زیادی رو به گسترش است و گروه های مختلف سنی به سمت آن آمده اند. کشور ما یک کشور همیشه سرسبز و دارای آب و هوای خوب می باشد که همین امر باعث به وجود آمدن فرزندانی شده که عاشق ورزش کردن و لذت بردن از طبیعت هستند. اگر بخواهیم دریا ها را به عنوان هیجان انگیز ترین جاذبه در کل جهان در نظر بگیریم باید توجه داشته باشیم که دریاچه ها پس از دریاهای خروشان لقب جذاب ترین جاذبه های گردشگری را به خود اختصاص می دهند.
 به همین منظور در سر تا سر کشورمان مدارس و کلاس هایی برای آموزش قایق رانی فراهم شده تا علاقه مندان عزیز پس از یادگیری مهارت های لازم به سراغ قایق رانی در بهترین دریاچه قایق سواری تهران بروند. اگر نمی دانید بهترین دریاچه قایق سواری تهران چه نام دارند تا پس از آموزش های لازم برای قایق رانی به آن جا بروید در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. بهترین دریاچه قایق سواری تهران عبارت هستند از :
•    دریاچه آوان
•    دریاچه کوه گل
•    دریاچه شورمست
•    دریاچه چورت
•    دریاچه گهر
•    دریاچه ولشت

مطلب آموزش قایقرانی را در وبلاگ آسان اسپرت بخوانید.

آشنایی با دسته بندی زیست محیطی دریاچه قایقرانی تهران

برا اینکه بهتر و جامع تری بتوانید به سراغ قایق رانی در دریچه قایقرانی تهران بروید باید با دسته بندی های زیست محیطی دریاچه ها آشنا باشید. برای همین ابتدا به شما گفتیم قایق رانی همین نشستن در قایق و پارو در دست گرفتن نیست بلکه باید یک سری اطلاعات مفید و مهارت های لازم در این رشته ورزشی داشته باشید. برای یادگیری مهارت های لازم که باید به سراغ کلاس های قایق رانی در دریاچه قایقرانی تهران بروید اما برای کسب اطلاعات مفید ما شما را راهنمایی می کنیم. دسته ‌بندی زیست ‌محیطی دریاچه قایقرانی تهران عبارت هستند از :
•    دریاچه کم ‌پرورد :  این نوع دریاچه برای قایق رانی دریاچه ای عمیق و صاف می باشد که مواد عالی و مغذی در آن زیاد است.
•    دریاچه میان‌ پرورد : این نوع دریاچه برای قایق رانی دارای مواد مغذی زیادی نیست اما از نپر پوشش گیاهی بسیار می باشد.
•    دریاچه بیش ‌پرورد : این نوع دریاچه برای قایق رانی کم عمق می باشد اما دارای مواد مغذی بسیاری است که باعث تولید ماهی هم می شود.

برای رزرو مجموعه ورزشی تهران کلیک کنید.

رشته های موجود در کلاس های دریاچه قایق رانی تهران

کلاس های دریاچه قایق رانی تهران دارای رشته های مختلفی می باشد که این رشته ها به دسته های مختلفی تقسیم شده اند که هر یک باید زیر نپر یک مربی و تیم متخصص به شما آموزش داده شود. از این رو وقتی در رشته ای که می خواهید در آن حرفه ای شوید و به سراغ دریاچه قایقرانی تهران بروید باید به دنبال کلاس هایی باشید که مربی های متخصص برای شما فراهم کرده است.
 به همین دلیل در ادامه برای شمایی که در ابتدای راه هستید و نمی دانید رشته های مختلف قایق رانی چیست تا بتوانید در کلاس های دریاچه قایق رانی تهران اقدام به ثبت نام کنید اطلاعاتی مطرح کرده ایم که شامل رشته های ورزشی قایق رانی است. رشته های ورزشی قایق رانی موجود در کلاس های دریاچه قایق رانی تهران عبارت هستند از :
•    مدرسه بادبانی مانند آپتیمیست، لیزر، هوبی کت، ویندسرف و کایت بوردینگ
•    ورزش های پارویی مانند پدلبورد، کایاک و …
•    ورزش های اسکی روی آب مانند ویک بورد، اسلالوم و…

نگاهی به فواید قایقرانی در دریاچه تهران

اگر اطلاعاتی در مورد فواید قوایقرانی در دریاچه تهران داشته باشید در هر مکان و هر زمانی که باشید به سراغ پیدا کردن کلاس هایی برای مهارت های لازم قایقرانی در دریاچه تهران می روید. چون وقتی متوجه می شوید با انجام این رشته ورزشی در دریاچه قایقرانی تهران چه مواردی به سراغ جسم و روح تان می آید ناخودآگاه علاقه تان به این ورزش دو چندان می شود. از ابتدایی ترین فواید قایقرانی در دریاچه تهران می تونید به چربی سوزی اشاره کنیم. این رشته ورزشی با برقرار کردن تعادل سالم بین حجم چربی بدن شروع به چربی سوزی می کند به طوری که در یک ساعت می توانید 600 کالری بسوزانید.
از دیگر فواید این رشته ورزشی می توانیم به بهبود دستگاه قلبی و تنفسی اشاره کنیم. ورزش قایقرانی توانایی ریه‌ ها را برای تامین اکسیژن مورد نیاز خون، قلب و سایر قسمت‌ های بدن را افزایش می‌ دهد. از دیگر فواید شایع این رشته ورزشی می توانیم به افزایش قدرت عضلات، کم کردن فشار موجود بر روی مفاصل بدن، تقویت عضلات بالا تنه و عضلات اصلی، کاهش استرس و اضطراب، استوار کردن بدن به خوبی، بهبود حرکت عضلات و مفاصل و ... اشاره کنیم.

برای ثبت نام در کلاس قایقرانی تهران از طریق سایت آسان اسپرت اقدام نمایید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم به شما اطلاعات مفیدی در خصوص این رشته ورزشی آرامش بخش و نشاط آور بدهیم که سراسر فواید برای جسم و روح است. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص دریاچه قایقرانی تهران برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوشی برای خود و دوستانتان رقم بزنید. چون ما بر این باور هستیم هرکسی لایق بهترین هاست به شرطی که خودش به دنبال بهترین ها باشد.

خرید لوازم شنا در فروشگاه آسان اسپرت امکان پذیر است.