همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

زمین تنیس بابلسر

توضیحات


تنیس یکی از رشته های ورزشی راکتی می باشد که هم به صورت انفرادی و هم به صورت دو نفره قابل بازی است. این بازی که چندین سال است که به یکی از رشته های ورزشی در تمام دنیا تبدیل شده به وسله یک توپ لاستیکی نمدی و راکت انجام می شود. پس از یادگیری مهارت های لازم این بازی باید فرد به طور کامل بداند چطور توپ را به داخل زمین حریف بفرستد که برنده بازی شود. برای بازی و تمرین شما نیاز به یک فضا در نزدیکی شهر خود دارید و باید اقدام به رزرو زمین تنیس بابلسر کنید. اما برای رزرو زمین تنیس بابلسر باید دارای یک سری اطلاعات باشید و به یک سری موارد توجه فرمایید. به همین منظور ما در ادامه سعی کرده ایم اطلاعات کافی در مورد این رشته ورزشی را در اختیار شما قرار دهیم تا دست به رزرو زمین تنیس بابلسر خوب کنید که مناسب شماست.

انواع زمین تنیس خصوصی بابلسر با توجه به جنس کفپوش

ابتدایی ترین موردی که باید درباره زمین تنیس خصوصی بابلسر بدانید تا اقدام به اجاره زمین تنیس خانوادگی بابلسر کنید انواع زمین های تنیس با توجه به جنس کفپوش می باشد. زمین تنیس خصوصی بابلسر با توجه به جنس کفپوش خود به چهار دسته ی زمین چمن، زمین رس، زمین هاردگورت و زمین فرش پوش تقسیم می شود. هر یک از این چهار زمین دارای یک سری ویژگی های خاص هستند که می توان گفت میزان ارتفاع و سرعت حرکت توپ نیز در هر یک از این زمین ها کاملا متفاوت است.
پس می توان نتیجه گرفت نوع زمین تنیسی که برای اجاره زمین تنیس خانوادگی بابلسر انتخاب می کنید بر میزان کنترل شما حین بازی تان تاثیر زیادی دارد. یکی از بهترین نوع ها و پرطرفدار ترین نوع های زمین تنیس زمین های هاردکورت می باشد. در این زمین به دلیل سرعت زیاد و ارتفاع بالا توپ بازیکن پس از برخورد با زمین باعث می شود که سرعت بیشتری پیدا کند. همچنین توپ در این زمین تنیس منحرف نمی شود و درصد منحرف شدن آن خیلی کم است چون در این زمین حرکت توپ قابل پیش بینی است.

زمین روباز تنیس بابلسر چه ویژگی هایی دارد؟

زمین های تنیس چه برای بازی های تک نفره و چه برای بازی های دو نفره به دو دسته تقسیم می شود که یکی از آن ها زمین روباز تنیس بابلسر می باشد. شما در زمین روباز تنیس بابلسر می توانید همراه دوستان خود هوای آزاد را تجربه کنید و حین بازی به آسمان هم نگاهی بیندازید تا لذت بازی تان دو چندان شود.
در این زمین ها تمامی امکانات قرار داده شده تا باد، باران یا موارد دیگر مانع بازی فرد نشود و اختلالی در روند بازی بازیکن ایجاد نکند. حتی می توان به این موضوع اشاره کرد که چه در صبح آفتابی و چه در صبح بارانی به این زمین بروید با دیدی باز و بدون سایه می توانید بازی کنید چون سایه اندازی و ... در این دسته از زمین ها به حداقل ممکن رسیده است.

برای خرید راکت تنیس کلیک نمایید.

زمین سرپوشیده تنیس بابلسر چه ویژگی هایی دارد؟

یکی دیگر از دسته های زمین این بازی زمین سرپوشیده تنیس بابلسر می باشد. وقتی به سالنی مراجعه کنید که دارای زمین سرپوشیده تنیس است دیگر خبری از دیدن آسمان و هوای آزاد نیست چون سقف سالن پوشیده شده است. اما در عوض سیستمی برای تهویه هوای محیط در زمین سرپوشیده تنیس بابلسر قرار داده شده تا هوای محیط دائم تخلیه و همانند روز اول شود. در این دسته از زمین های تنیس همانند زمین های تنیس روباز باز هم امکاناتی برای سایه اندازی در نظر گرفته شده هرچند که در این زمین خبری از آفتاب، باران و ... نیست و خیال تان از روند بازی تان می تواند راحت باشد.

برای مطالعه آموزش تنیس کلیک کنید.

آشنایی با ابعاد زمین این بازی برای اجاره زمین تنیس بابلسر

از دیگر مواردی که باید حین کرایه زمین تنیس در بابلسر یا اجازه زمین تنیس بابلسر در مورد آن اطلاعات داشته باشید و توجه فرمایید ابعاد زمین تنیس می باشد. این بازی هیجانی و پرطرفدار بر روی یک سطح مستطیی شکل انجام می شود که یا از چمن و یا از خاک رس و بتن پوشیده شده است. برای اجاره زمین تنیس بابلسر باید بدانید عرض زمین این بازی 8.23 متر یا همان 27 فوت و طول زمین این بازی 23.77 متر یا همان 78 فوت است.
اگر به صورت انفرادی بخواهید اقدام به بازی کنید باید بدانید طول زمین همان اندازه است اما عرض زمین به 10.97 متر یا همان 37 فوت تغییر پیدا می کند. همچنین یک تور در عرض کامل زمین کشیده شده تا به موازات زمین آن را به دو نیمه مساوی تقسیم کند. تور موجود در این بازی 3 فوت و 6 اینج و در گوشه‌ ها 2 فوت و 11 اینچ می باشد.

اجاره آنلاین زمین تنیس بابلسر به راحتی

برای اجاره آنلاین زمین تنیس بابلسر ابتدا باید بدانید این بازی به دلیل تجهیزات گرانی که دارد و زمینی که باید برای تمرین ها و بازی های خود رزرو کنید گران است و حتی به عنوان یکی از ورزش های گران در دنیا شناخته می شود. اما اگر می خواهید در کنار ورزش کردن هیجان و شادابی را هم تجربه کنید به شما پیشنهاد می کنیم به قیمت اجاره زمین تنیس بابلسر توجه نکنید و از طریق اجاره آنلاین زمین تنیس بابلسر اقدام به کرایه زمین تنیس در بابلسر کنید. البته در کنار توجه به قیمت اجاره زمین تنیس بابلسر باید حین اجاره آنلاین زمین تنیس بابلسر به مواردی که بیان کرده ایم دقت داشته باشید و سپس به سراغ اجاره آنلاین زمین تنیس بابلسر کنید.

برای ثبت نام در کلاس تنیس و رزرو مجموعه های ورزشی از سایت آسان اسپرت روی عبارات مشخص شده کلیک نمایید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم به شما اطلاعات مفیدی در خصوص زمین های تنیس بدهیم تا حین اجاره زمین های تنیس برای بازی و تمرین هایتان به آن ها دقت فرمایید تا زمین انتخابی تان استاندارد باشد. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص آگاهی از ویژگی های زمین تنیس برایتان مفید بوده باشد و با توجه به آن ها دست به اجاره یک زمین تنیس خوب و مناسب بزنید.