همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

زمین تنیس شیراز

توضیحات

یکی از رشته های ورزشی پر طرفدار در تمام دنیا که در بین بسیاری از افراد به خصوص خانم ها و آقایان محبوبیت بالایی پیدا کرده است تنیس می باشد. یکی از عمده ترین دلایل محبوبیت این ورزش بین مردم بازی کردن آن هم به صورت انفرادی و هم به صورت دو نفره می باشد. از این رو هرکس می تواند با یادگیری مهارت ها و تکنیک های لازم این رشته ورزشی اقدام به بازی همراه دوستان و آشنایان خود کند. در این بازی باید مهارت های لازم را یاد بگیرید تا بدانید چگونه باید به بهترین نحو ممکن توپ لاستیکی خود را که دارای پوشش نمدی است به زمین حریف پرتاب کنید. اما برای تمرین هایتان باید به سراغ اجاره زمین تنیس شیراز بروید و در این بین باید به یک سری موارد دقت کنید. کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مواردی که باید در مورد اجاره زمین تنیس شیراز دقت کنید آشنا نماییم. 

ابعاد زمین تنیس 

ابتدایی ترین موضوعی که قبل از اجاره زمین تنیس شیراز به آن توجه فرمایید ابعاد زمین تنیسی می باشد که می خواهید چندین هفته در آن جا تمرین کنید تا از یک فرد مبتدی به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید. اندازه زمین این رشته ورزشی هیجانی با توجه به اینکه انفرادی می خواهید بازی کنید یا دو نفره کاملا متفاوت است. در بازی هایی که به صورت انفرادی انجام می شود طول زمین تنیس باید 23.77 متر و عرض زمین تنیس باید 8.23 متر باید که این ابعاد طبق استاندارد هستند. 

در بازی های گروهی که باید دو نفره انجام شود طول زمین تنیس 23.77 متر و عرض آن 10.97 متر است. این زمین مستطیلی شکل به وسیله یک تور که اندازه آن 0.914 متر است به دو قسمت مساوی در بازی های گروهی تقسیم می شود. همچنین در ابتدا و انتهای زمین این بازی یک خط مرزی باید کشیده شود که نشان دهنده خط انتهایی زمین است و اطراف این قسمت خط هایی گذاشته شه که اگر توپ به بیرون از این خط برود اوت به حساب می آید. از این رو حین اجاره زمین تنیس خانوادگی شیراز دقت داشته باشید که ابعاد زمین تنیس انتخابی تان استاندارد و طبق اصول باشد. 

مطلب آموزش تنیس را در وبلاگ اسان اسپرت بخوانید

اندازه فضای مناسب برای حریم در زمین تنیس 

جالب است حین اجاره زمین تنیس خانوادگی شیراز این مورد را هم مد نظر داشته باشید که به غیر از دانستن ابعاد اصلی زمین تنیس یک سری ابعاد دیگری در مورد زمین فضایی که اضافه هستند در نظر گرفته شده است. نام این فضا که خارج از زمین اصلی در نظر گرفته شده است فضای مناسب برای حریم می باشد که در کناره های زمین تنیس است. 

اندازه این فضا 3 تا 4 متر می باشد که برای پشت زمین این اندازه به 6 الی 8 متر می رسد. تور زمین این بازی که ابتدا اشاره کردیم چند متر است و وسط زمین را در بر گرفته می باشد بر روی یک ارتفاع 91 سانتی متری تنظیم شده که کناره های آن 1 متر و 7 میلی متر می باشد. 

لذتی وصف نشدنی از بازی در زمین روباز تنیس شیراز

یکی از مزایای زمین تنیس خصوصی شیرازی که برای تمرین ها و بازی هایتان انتخاب می کنید رو باز بودن آن می باشد. شما در زمین روباز تنیس شیراز علاوه بر تجربه هیجان و ورزش کردن می توانید لذت بازی در یک هوای دلپذیر را تجربه نمایید. از این رو حتما حین اجاره زمین تنیس خصوصی شیراز دقت داشته باشید باشگاهی که انتخاب کرده اید دارای زمین روباز تنیس شیراز باشد.

این زمین ها چون در ارتفاعی پایین تر از سطح زمین ساخته می شوند روند بازی شما را بهبود می بخشند چون این ارتفاع بر حرکت توپ و فرایند بازی اثرات مثبتی بر جای می گذارد. همچنین جالب است بدانید معماری این نوع از زمین های تنیس جوری است که چه در صبح زود و چه در شب سایه اندازی به حداقل میزان ممکن خود برسد و فرد بتواند با یک دید باز و کامل ساعات خوشی را در کنار دوستان خود داشته باشد. 

برخورداری از فضایی راحت در زمین سرپوشیده تنیس شیراز

یکی دیگر از نوع های زمین این بازی هیجانی زمین سرپوشیده تنیس شیراز می باشد که حین رزرو زمین تنیس شیراز بهتر است توجه داشته باشید که زمین انتخابی تان سرپوشیده است یا خیر. در زمین سرپوشیده تنیس شیراز همانند زمین های روباز هوای آزاد وجود ندارد اما امکاناتی در این زمین ها قرار داده شده است تا به خوبی هوای داخل محیط تهویه شود. همچنین حین رزرو زمین تنیس شیراز سر پوشیده بهتر است بدانید همانند زمین های روباز سیستم نور پردازی به گونه است که هیچ سایه اندازی و خیرگی در زمین وجود نداشته باشد تا مانع اختلال در روند بازی بازیکن نشود. 

برای خرید راکت تنیس کلیک نمایید.

اجاره آنلاین زمین تنیس شیراز برای اوقاتی خوش

اگر می خواهید بدنی سالم و روحی شاداب داشته باشید به شما توصیه می کنیم قید قیمت اجاره زمین تنیس شیراز و کرایه زمین تنیس در شیراز را بزنید و به دنبال اجاره آنلاین زمین تنیس شیراز روباز یا سرپوشیده بروید. با زدن قید قیمت اجاره زمین تنیس شیراز خواهید فهمید که چه کار مثبتی در جهت سلامتی و شادابی جسم و روح تان انجام داده اید. 

شما با اجاره آنلاین زمین تنیس شیراز می توانید در هر زمان و هز مکان با توجه به مواردی که بیان کردیم دست به کرایه زمین تنیس در شیراز بزنید. با مراجعه به سایت معتبر و قابل اطمینان آسان اسپرت می توانید تمام ویژگی های انواع زمین های تنیس را بررسی کرده و در اخر اقدام به اجاره آنلاین زمین تنیس شیراز کنید. 

شما می توانید سایر زمین ورزشی شیراز را از سایت آسان اسپرت رزرو نمایید.

جمع بندی نهایی 

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم شما را با مواردی در خصوص زمین های تنیس آشنا کنیم تا حین انتخاب و اجاره زمین تنیس برای گذراندن اوقات فراغتتان از آن ها بهره ببرید. در پایان امیدوار هستیم مطالب عنوان شده فوق در خصوص آشنایی با ابعاد و انواع زمین های تنیس برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوشی هم برای خود و هم برای دوستانتان رقم بزنید. 

برای ثبت نام در کلاس تنیس شیراز کلیک کنید.