همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

زمین تنیس مشهد

توضیحات

یکی از جذاب ترین و مفرح ترین بازی هایی که باید حتما دارای آمادگی جسمانی بالایی برای فعالیت در آن باشید تنیس می باشد. در حقیقت حتی اگر یک فرد مبتدی هم باشید برای تنیس بازی کردن باید یک سری تکنیک های مهم را بلد باشید پس سعی کنید مهارت های لازم این بازی را که جزو یکی از بهترین رشته های ورزشی هم می باشد به خوبی فرا بگیرید. تنها با فراگیری تکنیک های این بازی مانند تکنیک های حرکات پا، دست، تمرکز ذهنی و ... می توانید در این رشته ورزشی روز به روز پیشرفت کنید و شاهد ترقی پله های موفقیتتان باشیم. اما تنها یادگیری مهارت ها و تکنیک های این بازی کافی نیست و باید به سراغ پیدا کردن یک زمین تنیس خوب در شهر خود برای تمرین هایتان باشید. از این رو کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی هایی در خصوص پیدا کردن یک زمین تنیس خوب در شهر مشهد آشنا کنیم.

آشنایی با انواع زمین تنیس

•    زمین تنیس خاکی
حین پیدا کردن و اجاره زمین تنیس خانوادگی مشهد ابتدا باید با انواع آن آشنا باشید که اولین نوع زمین تنیس زمین های تنیس خاکی می باشد. خاک این نوع زمین تنیس به دو صورت می باشد که یکی از آن ها قرمز رنگ و دیگری سبز رنگ می باشد. جنس این نوع زمین نیز چون از خاک رس تشکیل شده است به صورت لایه های نازک می باشد که از پودر آجر تشکیل شده است.
•    زمین تنیس چمن
نوع دیگری از زمین های تنیس که باید در اجاره زمین تنیس مشهد به آن توجه داشته باشید زمین تنیس های چمنی می باشد. جالب است بدانید چندین سال پیش اولین نوع زمین هایی که برای این رشته ورزشی پدید آمد همین زمین های چمنی بوده است. این نوع زمین به دلیل سطح نرم و همواری که دارد امروزه به یکی از بهترین نوع های زمین تنیس در تمام دنیا تبدیل شده است.
•    زمین تنیس هارد کورت
نوع دیگری از زمین های تنیس که باید حین اجاره زمین تنیس خانوادگی مشهد به آن توجه داشته باشید زمین تنیس هارد کورت می باشد. این نوع زمین تنیس از پلاستیک و سیمان ساخته می شود که در نهایت بهترین سطح را برای بازی بازیکنان فراهم می کند.
•    زمین تنیس کارپت
این نوع زمین های تنیس که امروزه در سالن های زمین سرپوشیده تنیس مشهد استفاده می شود یکی از انواع زمین هایی می باشد که می توان گفت گزینه خوبی برای اجاره زمین تنیس مشهد و گذراندن ساعاتی خوش همراه دوستان و آشنایان است. این نوع زمین که به زمین سرپوشیده تنیس مشهد معروف است نیازی به هوای آزاد ندارد.

آشنایی با ارتفاع تور و جنس زمین تنیس

پس از آشنایی با انواع زمین تنیس بد نیست کمی هم در مورد ارتفاع تور و جنس آن در زمین روباز تنیس مشهد یا زمین سرپوشیده تنیس مشهد اطلاعات داشته باشید. ارتفاع تور در هر دو نوع زمین یعنی زمین روباز تنیس مشهد و زمین های سرپوشیده از مرکز باید 3 فوت و از هر طرف زمین با پست هایی با ارتفاع ۳.۵ فوت ساپورت شود که در ۳ فوتی خارج از زمین کاشته شده اند.

آموزش تنيس را مطالعه كنيد.

ابعاد استاندارد زمین تنیس خصوصی مشهد

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم زمین تنیس یک زمین مستطیلی شکل می باشد که به وسیله یک تور به دو نیمه تقسیم شده است. برای رزرو زمین تنیس مشهد حتما باید در کنار سایر موارد عنوان شده به طول و عرض آن توجه داشته باشید که حتما استاندارد باشد. ابعاد استاندارد یک زمین تنیس خصوصی مشهد باید بدین صورت باشد یعنی طول آن 77.23 متر و عرض آن 23.8 متر باشد.
در کنار این مورد بهتر است بدانید که جدا از ابعاد اصلی زمین تنیس خصوصی مشهد نیاز است فضایی در اطراف آن به عنوان حریم برای بازیکنان در نظر گرفته شود تا بتوانند توپ هایی که پس از برخورد به محدوده زمین به اطراف آن می روند را جواب دهند. پس در رزرو زمین تنیس مشهد حتما این نکته را هم در ذهن خود داشته باشید.

قیمت اجاره زمین تنیس مشهد چگونه است؟

خیلی از افراد در گوشه و کنار شنیده اند که قیمت اجاره زمین تنیس مشهد یا کرایه زمین تنیس در مشهد کمی بالا است در حالی که تنها این مورد را شنیده اند و به دنبال آگاهی کامل از آن نرفته اند. به طور کلی نه تنها قیمت اجاره زمین تنیس مشهد یا کرایه زمین تنیس در مشهد بلکه این بازی به دلیل تجهیزات گران قیمتی که دارد در تمام دنیا به عنوان یکی از ورزش های گران قیمت شناخته شده است. چون برای بازی کردن شما حتما باید یک زمین خوب پیدا کنید و بهترین تجهیزات را همراه خود داشته باشید پس گران بودن زمین این بازی تنها مختص به شهر مشهد نمی باشد و در تمام دنیا بالا است.

برای خريد راکت تنیس كلیک نماييد.

اجاره آنلاین زمین تنیس مشهد در هر مکان

امروزه با گسترش اینترنت و به وجود آمدن سایت های اینترنتی تمامی کارهای بشر چه خدماتی و چه خریدنی بسیار راحت شده است. به طوری که در هر جای دنیا با داشتن اینترنت و یک گوشی همراه می شود به خدمات زیادی مانند اجاره آنلاین زمین تنیس مشهد دست پیدا کرد. اجاره آنلاین زمین تنیس مشهد یکی از مواردی است که هر فردی می تواند در هر مکان و هر زمان برای خود و دوستانش انجام دهد تا اوقاتی خوش برای خود رقم بزند.
اما باید به این نکته اشاره کنیم که حین اجاره زمین تنیس برای بازی هایتان حتما به سراغ سایت های معتبری مانند آسان اسپرت بروید تا از شما سوء استفاده نشود. چون امروزه هستند سایت هایی که تنها ادعای ارائه بهترین خدمات را می کنند و هیچ خدمات خوبی به شما ارائه نمی دهند. با مراجعه به این سایت و توجه به مواردی که عنوان کرده ایم قطعا و یقیننا بهترین زمین تنیس در شهر مشهد را می توانید برای خود پیدا کنید.

رزرو زمين ورزشی مشهد و ثبت نام کلاس تنيس در سايت آسان اسپرت امکان پذير است.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم شما را با موردی در خصوص پیدا کردن یک زمین تنیس خوب آشنا کنیم تا بهترین ها نصیب تان شود. در پایان امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوشی برای خود و دوستانتان رقم بزنید.