همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

زمین چمن بابل

توضیحات

کاشت چمن های طبیعی از زمان های خیلی دور و قدیم در ورزشگاه ها و سالن های ورزشی تیمی رایج بوده و هم اکنون هم رایج است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژِی و تغییر در زندگی بشر چمن های دیگری به نام چمن های مصنوعی پدید آمده اند. در بسیاری از مواقع ممکن است نگهداری از زمین چمن های مصنوعی برای افراد به دلایل مختلف مانند کمبود باران ممکن نباشد از این رو استفاده از زمین چمن مصنوعی بهترین گزینه است. به طور کلی می توان گفت برای زمین بازی هایی مانند فوتبال، فوتسال و ... باید به سراغ یکی از زمین ها رفت که کفپوش سالن و ورزشگاه را تشکیل می دهند. از این رو اگر به دنبال رزرو زمین فوتبال بابل یا اجاره زمین چمن بابل خوب و مناسب هستید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. چون ما در ادامه می خواهیم ویژگی های زمین چمن مصنوعی و طبیعی را برایتان مطرح کنیم.

ابعاد و ویژگی های زمین چمن مصنوعی برای اجاره زمین چمن بابل

زمین چمن مصنوعی که امروزه به عنوان یکی از زمین چمن های پرطرفدار و مشهور عنوان شده در ابعاد و اندازه های مختلفی توسط شرکت های تولیدی به بازار عرضه می شود که شما باید برای اجاره زمین چمن بابل در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید. جالب است بدانید که این ابعاد و اندازه برای زمین چمن های مصنوعی متغییر است و هرکس می تواند هر اندازه دیگری که می خواهد سفارش دهد.
به عبارتی دقیق تر می توان گفت ابعاد زمین چمن های مصنوعی با توجه به مساحت زمین در اختیار، تعداد بازیکنان، میزان نور، مقدار سرمایه فرد و ... متفاوت می باشد از این رو می توان گفت یک استاندارد دقیق و واحد برای زمین چمن های مصنوعی وجود ندارد. اما در ادامه برای اجاره زمین چمن بابل یک متراژ کلی را مطرح کرده ایم تا با آشنایی در مورد آن ها دست به اجاره یک زمين چمن خوب و مناسب بزنید.
•    طول 40 و عرض 20 متر که دارای مساحت 800   متر مربع است.
•    طول 45 و عرض 25 متر که دارای مساحت 1125 متر مربع است.
•    طول 40 و عرض 25 متر که دارای مساحت 1000 متر مربع است.
•    طول 50 و عرض 30 متر که دارای مساحت 1500 متر مربع است.

آشنایی با جنس، ضخامت و ارتفاع چمن مصنوعی

همان طور که کمی قبل تر اشاره کردیم چمن های مصنوعی دارای جنس، ضخامت و ارتفاع های متفاوتی هستند. چه ارتفاع و چه ضخامت زمین چمن مصنوعی به فردی که سفارش می دهد بستگی دارد و خود فرد می تواند با توجه به مکان و بودجه خود اقدام به سفارش کند. اما استاندارد کلی ارتفاع زمین چمن های مصنوعی بین 40 تا 50 میلی متر می باشد. همچنین بهترین جنس زمین چمن های مصنوعی گرانول و سیلیس است که دارای مواد پلی اتیلن می باشند.
وقتی مواد بیان شده فوق در زمن چمن های مصنوعی وجود داشته باشد دوام آن زمین بالا می رود و می توان در برابر ضربه ها محافظ شد. همچنین یکی از جنس های چمن مصنوعی به نام سیلیس باعث می شود در بازی های تیمی مانند فوتبال توپ بازیکن راحت تر بر روی چمن حرکت کند. استاندارد ارتفاع چمن های مصنوعی برای بازی هایی مانند فوتسال فرق می کند و بین 50 تا 60 میلی متر است.

برای خرید کفش فوتبال کلیک نمایید.

مزیت های زمین چمن مصنوعی

برای رزرو زمین فوتبال بابل بهتر است در مورد مزیت های زمین چمن مصنوعی اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل ما در ادامه مهم ترین ویژگی ها و مزیت های زمین چمن های مصنوعی را برایتان در ادامه مطرح کرده ایم :
•    دارا بودن طول عمر بالا
•    استفاده طولانی مدت در تمامی ساعات
•     بدون نیاز به تعمیر و استراحت
•    امکان نصب بر روی تمامی سطح ها
•    میزان تراکم پذیری بالا
•    مقاومت بالا در برابر سایش
•    مقوات در برابر دماهای بالا مانند آتش
•    دارا بودن ماسه و لاستیک به منظور نرم شدن سطح چمن
•    جلوگیری از شتاب بیش از حد توپ
•    مقاومت در برابر اشعه UV آفتاب

خصوصیات چمن طبیعی برای اجاره زمین فوتبال بابل

یکی دیگر از انواع زمین های چمن که از دیر باز تا کنون محبوب خیلی از افراد بوده و است زمین چمن های مصنوعی می باشد. زمین چمن های مصنوعی از گیاهی تک لپه ای تشکیل می شوند که تحت هر شرایط آب و هوایی می تواند به خوبی رشد کند. قدم زدن بر روی این نوع زمین چمن بدون هیچ عارضه ای می باشد و حتی برای شمایی که به دنبال اجاره زمین فوتبال بابل هستید می توانیم بگوییم که در مقابل پاخوری و لگد کوب شدن هم از خود مقاومت نشان می دهد. این گیاه چون در هر شرایطی آسیب زیادی بهش وارد نمی شود و داشتن بافت برگی متراکم به عنوان یکی از بهترین پوشاننده ها برای زمین های ورزشی مانند زمین های فوتبال در تمام دنیا شناخته شده است.

مطالبی مانند فوتبال چیست و آموزش فوتبال را در وبلاگ اسان اسپرت بخوانید.

مزیت های زمین چمن طبیعی

برای اجاره زمین فوتبال بابل یا کرایه زمین چمن بابل بهتر است همانند دانستن مزایای زمین چمن مصنوعی از مزایای زمین چمن طبیعی هم آگاه باشید. به همین دلیل در ادامه مزیت های زمین چمن طبیعی را برایتان مطرح کرده ایم :
•    قابليت پا خوری و استقامت
•    شازگاری با هر شرايط آب و هوا
•    دوام، طول عمر و قدرت تحمل چيده شدن در دفعات و رشد مناسب
•    ظرافت، لطافت و سرسبزی برگ ها
•    دارا بودن ساقه كوتاه با قدرت پنجه زنی زياد و سرعت جوانه زدن
•    عاری از هرگونه کچلی، علف های هرز، آفت ها و بیماری ها

رزرو اینترنتی زمین چمن بابل به بهترین روش

برای رزرو اینترنتی زمین چمن بابل و کرایه زمین چمن بابل ابتدا باید بدانید قیمت زمین چمن های مصنوعی یا طبیعی به چه چیز هایی بستگی دارد سپس اقدام به اجاره آنلاین زمین چمن بابل کنید. قیمت کرایه زمین چمن بابل چه زمین چمن های مصنوعی و چه زمین چمن های طبیعی به جنس الیاف، تراکم الیاف، جنس لایه زیر، بلندی تارها و نوع بافت بستگی دارد.
پس از دانستن اینکه چه مواردی در قیمت کرایه زمین چمن بابل چه مصنوعی و چه طبیعی بستگی دارد نوبت به این می رسد که با توجه به مطالب فوق به سراغ یک سایت معتبر و قابل اطمینان برای رزرو اینترنتی زمین چمن بابل بروید. ما به شما برای اجاره آنلاین زمین چمن بابل سایت آسان اسپرت را پیشنهاد می کنیم.

برای رزرو مجموعه های ورزشی و ثبت نام در کلاس فوتبال از طریق سایت آسان اسپرت کلیک نمایید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم به شما اطلاعاتی در مورد انواع زمین چمن ها بدهیم تا با دیدی باز اقدام به اجاره زمین چمن در شهر بابل کنید. در پایان امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها دست به اجاره یک زمین چمن خوب و مناسب کنید.