همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

سالن بسکتبال تهران

۱۵/۷۸
توضیحات

یکی از رشته های ورزشی پر جنب و جوش در دنیا بسکتبال می باشد که روز به روز محبوبیت آن در بین افراد به خصوص نوجوانان و جوانان در حال افزایش است. وقتی به دنبال فعالیت در این رشته ورزشی هستید باید بدانید نیاز به مهارت هایی مانند دوییدن، پرش، خیز برداشتن و ... دارید و این مهارت ها را در کلاس های بسکتبال باید یاد بگیرید سپس در سالن بسکتبال بانوان تهران یا اقایان تهران تمرین کنید. در این بین اگر قوانین و اصول این بازی را رعایت کنید شک نداشته باشید که هیچ آسیبی به سلامتی تان نمی رسد تنها کافیست یک سالن بسکتبال بانوان تهران یا اقایان تهران خوب برای خود پیدا کنید. اما مسئله مهم اینجاست که پیدا کردن یک سالن بسکتبال بانوان تهران یا اقایان تهران به همین راحتی ها نیست و باید در این خصوص یک سری اطلاعات مفید داشته باشید تا به واسطه آن دست به انتخاب یک سالن بسکتبال بانوان تهران خوب بزنید که همه خواهان رزرو اینترنتی سالن بسکتبال تهران همانند شما هستند.

اطلاعاتی در خصوص ابعاد بهترین سالن بسکتبال تهران

وقتی به دنبال پیدا کردن بهترین سالن بسکتبال تهران هستید باید اطلاعاتی در خصوص ابعاد موارد موجود در خصوص این ورزش جذاب داشته باشید. زمین این رشته ورزشی به شکل مستطیل می باشد که سطح آن کاملا، سفت و عاری از هرگونه مانع و برجستگی است. به همین دلیل در ادامه اطلاعات دیگری در خصوص ابعاد بهترین سالن بسکتبال تهران به شما داده ایم تا دست به رزرو اینترنتی سالن بسکتبال تهرانی بزنید که بهترین است. ابعاد های بهترین سالن بسکتبال تهران عبارت است از :
•    طول زمین 28 متر عرض 15 متر
•    پهنای خطوط طولی و عرضی 5 سانتیمتر
•    شعاع دایره مرکز زمین و دالان 3 ثانیه 1.80 متر
•    فاصله دو خط دالان پناتی در روی خط عرضی 6 متر
•    فاصله نقاط پناتی تا خط عرضی زمین 5.80 متر
•    شعاع نیم دایره يرتاب 3 امتیازی 6.25 متر
•    حداقل ارتفاع سقف سالن از سطح زمین 7 متر

اطلاعاتی در خصوص ابعاد وسایل ورزشی در اجاره سالن بسکتبال تهران

وقتی به دنبال اجاره سالن بسکتبال تهران هستید تا اوقات خوشی در آن برای خود و دوستانتان رقم بزنید در کنار داستن ابعاد زمین، تور و ... بد نیست اطلاعاتی هم در خصوص ابعاد وسایل ورزشی داشته باشید تا دست به اجاره سالن بسکتبال تهران خوب و حرفه ای بزنید. به همین دلیل در ادامه برای رزرو اینترنتی سالن بسکتبال تهران اطلاعاتی در خصوص ابعاد وسایل ورزشی داده ایم که عبارت هستند از :
•    پایه بسکتبال از جنس پایه فلزی است و حد اقل فاصله پایه تا خط زمین 40 سانتی متر باید باشد.
•    جنس تخته از چوب، تلق و یا شیشه و رنگ تخته در سالن این بازی باید سفید باشد.
•    طول و عرض تخته در زمین این بازی باید 105*150 سانتی متر باشد.
•    ضخامت تخته این ورزش در سالن های بازی باید 3 سانتی متر باشد.
•    فاصله لبه پایین تخته تا زمین 2.75 متر است.

اطلاعاتی در خصوص توپ این بازی در باشگاه های بسکتبال تهران

توپ یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار هایی می باشد که برای بازی و تمرین در باشگاه های بسکتبال تهران باید برای خود تهیه کنید. در این بین پیدا کردن یک توپ خوب برای فعالیت در باشگاه های بسکتبال تهران کار راحت و ساده ای نیست و باید از طیف وسیطی از توپ ها دست به انتخاب بهترین و با کیفیت ترین بزنید.
به همین دلیل ما می خواهیم شما را با ویژگی های یک توپ خوب بسکتبال آشنا کنیم تا با تهیه یک نوع خوب آن در باشگاه های بسکتبال تهران اوقات خوشی برای خود رقم بزنید. یک توپ خوب باید کاملا کروی باشد و بهترین جنس هم پلاستیک است. در ادامه محیط و اندازه یک توپ خوب برای فعالیت در بهترین سالن بسکتبال تهران را برایتان مطرح کرده ایم تا با استفاده از آن در رزرو اینترنتی سالن بسکتبال تهران اوقات خوب و خوشی برای خود رقم بزنید.
•    محیط توپ باید 75 تا 78 سانتی متر
•    وزن توپ باید 600 تا 656 گرم

مطلب آموزش بسکتبال را در وبلاگ آسان اسپرت بخوانید.

جنس کفپوش خوب برای سالن ورزشی بسکتبال تهران

وقتی به دنبال پیدا کردن یک سالن ورزشی بسکتبال تهران خوب هستید باید به جنس کفپوش آن هم توجه کنید تا یک سالن خوب نصیب تان شود. کفپوش سالن های ورزشی مانند سالن ورزشی بسکتبال تهران باید در عین داشتن مقاومت و سختی کاملا نرم و منعطف باشد. ورزشکاران در هنگام پرش فشار زیادی به زانوها و مفاصل خود وارد می کنند که این فشار به نسبت زیادی توسط یک کفپوش خوب و با کیفیت مهار می شود و به جلوگیری از آسیب دیدگی بسکتبالیست کمک می کند.
بنابراین اگر می خواهید در رشته ورزشی محبوب تان کمترین آسیب را ببینید و باید به جنس کفپوش سالن ورزشی بسکتبال تهران توجه کنید که بهترین جنس باشد. وقتی جنس یک کفپوش سالن ورزشی بسکتبال تهران خوب باشد شما هیچ آسیبی نمی بینید و از ورزش کردن تان نهایت بهره را خواهید برد. پس در رزرو اینترنتی سالن بسکتبال تهران به این مورد مهم هم توجه کنید تا یک سالن بسکتبال تهران خوب نصیب تان شود.

برای خرید توپ بسکتبال کلیک کنید.

جمع بندی نهایی اجاره آنلاین سالن بسکتبال تهران

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص ویژگی های یک سالن خوب بسکتبال در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آن ها دست به اجاره آنلاین سالن بسکتبال تهرانی بزنید که بهترین است. همان طور که با ما در این مطلب همراه بودید امیدوار هستیم متوجه شده باشید که اطلاعات مفیدی در خصوص ابعاد زمین، ابعاد وسایل، توپ خوب، کفپوش خوب و ... دادیم تا در انتخاب سالن بسکتبال تهران انتخابی تان این موارد را در نظر بگیرید.
در پایان این مطلب امیدوار هستیم همواره به فکر سلامت جسم خود باشید و با ورزش کردن بدنی سالم برای خود به وجود آورید که هیچ درد و مریضی در آن نیست. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص ویژگی های یک سالن خوب بسکتبال برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها دست به اجاره آنلاین سالن بسکتبال تهران خوب و حرفه ای بزنید که روز به روز شما را به موفقیت های بیشتر برساند.

برای رزرو سالن ورزشی تهران و ثبت نام در کلاس بسکتبال از طریق سایت آسان اسپرت می توانید اقدام نمایید.