همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

سالن فوتسال شیراز

توضیحات

آیا می دانستید فوتسال همان بازی فوتبال درون سالن می باشد و این کلمه یک کلمه بین المللی است که برای آن گذاشته اند؟ این رشته ورزشی هیجان انگیز و مهیج دارای یک زمین به اندازه یمین بسکتبال می باشد. فوتسال بازی کردن هم در سالن های سر پوشیده و هم در سالن های رو باز امکان پذیر است و همین امر باعث محبوبیت بیشتر این ورزش در بین نوجوانان و جوانان شده است. برای اینکه بتوانید به راحتی فوتسال بازی کنید باید به سراغ رزرو سالن فوتسال شیراز بروید البته اگر اهل شهر شیراز هستید اما به همین راحتی ها نیست. یعنی شما نمی توانید یک سرچ در اینترنت کنید و هر سالن فوتسالی که در شهر شیراز دیدید را رزرو کنید بلکه رزرو سالن فوتسال شیراز باید طبق یک سری اصول باشد و به یک سری استاندارد ها دقت فرمایید. از این رو کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات مفیدی درباره رزرو سالن فوتسال شیراز بدهیم و با خیالی راحت اقدام به انتخاب یک سالن برای گذراندن اوقات فراغت خود کنید. 

آشنایی با ابعاد سالن فوتسال بانوان شیراز

ابتدایی ترین موضوعی که باید در مورد فوتسال اطلاعات داشته باشید تا بتوانید دست به انتخاب یک سالن فوتسال بانوان شیراز خوب و مناسب بزنید آگاهی از ابعاد زمین فوتسال می باشد. طول استاندارد یک زمین فوتسال برای بازی کردن 25 متر و عرض آن باید 15 متر باشد. 

در زمین فوتسال خط هایی هم قرار دارند که باید پهنای تمامی این خط ها 8 سانتی متر باشد. اندازه دایره ای هم که وسط زمین این بازی هیجانی قرار می گیرد باید 3 متر باشد. از دیگر ابعادی که باید در مورد آن اطلاعات داشته باشید می توانیم به فاصله نقطه پنالتی تا خط دروازه زمین بگوییم که باید 6 متر باشد. 

آموزش فوتسال را در وبلاگ اسان اسپرت بخوانید.

طول و عرض استاندارد زمین سالن های فوتسال شیراز در مسابقات بین المللی

چه یک فرد مبتدی باشید و چه یک فرد حرفه ای وقتی می خواهید برای مدت های طولانی به سراغ این رشته ورزشی بروید باید اطلاعات کامل و مفیدی از این بازی در ذهن خود داشته باشید. یکی از این اطلاعات آگاهی از طول و عرض استاندارد زمین سالن های فوتسال شیراز در مسابقات بین المللی می باشد که با بازی های معمولی درون سالن متفاوت است. به همین دلیل در ادامه ابعاد استاندارد زمین سالن های فوتسال شیراز در مسابقه های بین المللی را برای آگاهی بیشتر شما مطرح کرده ایم که عبارت است از : 

طول زمین فوتسال در مسابقه های بین المللی : 40 متر

عرض زمین فوتسال در مسابقه های بین المللی : 20 متر

طول و عرض زمین بهترین سالن فوتسال شیراز در مسابقات جهانی

اگر قصد حرفه ای شدن و رسیدن به قله های بالای موفقیت را دارید باید علاوه بر آگاهی در مورد ابعاد استاندارد زمین فوتسال در مسابقات بین المللی باید در مورد طول و عرض زمین بهترین سالن فوتسال شیراز در مسابقات جهانی هم اطلاعاتی کسب نمایید. به همین دلیل در ادامه ابعاد استاندارد بهترین سالن فوتسال شیراز در مسابقات جهانی را برایتان مطرح کرده ایم که عبارت است از : 

طول زمین فوتسال در مسابقه های جهانی : 38-42 متر

عرض زمین فوتسال در مسابقه های جهانی : 20-25 متر

 مشاهده اطلاعات مربی فوتبال و ثبت نام در کلاس فوتبال را در سایت آسان اسپرت انجام دهید. 

آشنایی با جنس خوب کفپوش برای اجاره سالن فوتسال شیراز

از ابعاد طول و عرض زمین های این بازی برای اجاره سالن فوتسال شیراز که بگذریم نوبت به آشنایی در مورد جنس کفپوش زمین های فوتسال می باشد. ابتدا باید بدانید کفپوش های این بازی با توجه به نوعی بازی که قرار است در آن انجام شود متفاوت می باشد. این بازی چون همانند فوتبال است و بازیکن باید بدود و بپرد باید جنس کفپوش به گونه ای باشد که اختلالی در روند بازی بازیکن ایجاد نکند. 

یکی از بهترین جنس های کفپوش که می توانید با خیال راحت اقدام به اجاره سالن فوتسال شیرازی کنید که جنس کف پوش آن این جنس است پلی وینیل می بشد. این نوع کف پوش در کنار سبکی یک عایق مناسب و خوب در برابر گرما و سرما می باشد. حفظ سلامتی ورزشکاران بسیار مهم است از این جهت باید در انتخاب کفپوش سالن فوتسال نهایت دقت را انجام دهید که این جنس از کف پوش می تواند حتی جلوی صدمات و آسیب های احتمالی را بگیرد.

ثبت نام کلاس فوتسال را از طریق سایت آسان اسپرت انجام دهید. 

رزرو اینترنتی سالن فوتسال شیراز

وقتی اینترنت به کمک انسان آمد ابتدا کمی از کارها و به مرور زمان تمامی کارها به واسطه آن برای افراد راحت شد به طوری که در هر نقطه از جهان به وسیله موبایل و لپ تاپ خود می توانید بسیاری از کارها و خرید و فروش های خود را انجام دهید. یکی از کارهایی که به واسطه اینترنت بسیار راحت تر از آن چیزی شده است که فکرش را می کنید رزرو اینترنتی سالن فوتسال شیراز در هر مکان و هر زمان می باشد.

 وقتی در سرکار هستید یا در کلاس درس نشسته اید کافیست تلفن همراه خود را بردارید و با مراجعه به سایت های ورزشی معتبر اقدام به اجاره آنلاین سالن فوتسال شیراز کنید. یکی از سایت های ورزشی معتبر و فعال که با خیال راحت می توانید اقدام به رزرو اینترنتی سالن فوتسال شیراز کنید آسان اسپرت می باشد. با مراجعه به این سایت و توجه به مواردی که بیان کردیم می توانید عکس سالن های موجود در شهر مشهد را مشاهده کرده و با مقایسه آن ها بهترین را برای اجاره آنلاین سالن فوتسال شیراز انتخاب کنید.

برای اجاره سالن ورزشی شیراز کلیک نمایید. 

جمع بندی نهایی 

در جمع بندی نهایی تمام تلاش مان را کردیم تا با ابعاد استاندارد زمین فوتسال در بازی های مختلف چه بین المللی و چه دوستانه آشنا شوید تا اطلاعات مفیدی حین اجاره زمین این بازی در ذهن خود داشته باشید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص ابعاد و جنس مناسب کف پوش برای زمین فوتسال برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوشی هم برای خود و هم برای دوستانتان رقم بزنید. چون ما بر این باور هستیم هرکس لایق بهترین هاست به شرطی که خودش به دنبال بهترین ها باشد.

جهت خرید توپ فوتسال کلیک کنید.