همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

سالن والیبال مشهد

توضیحات

یکی از بهترین و محبوب ترین رشته های ورزشی تیمی در تمام دنیا والیبال می باشد که از پیر و جوان در آن فعالیت می کنند. در حقیقت می توان گفت که این رشته ورزشی یکی از رشته های ورزشی می باشد که همه گروه های سنی بدون هیچ محدودیتی البته با مهارت ها و دانش لازم می توانند در آن مشغول شوند. چه یک فرد حرفه ای باشید و چه یک فرد مبتدی و چه برای تفریح به سراغ این رشته ورزشی آمده باشید و چه برای متخصص شدن باید به سراغ پیدا کردن یک سالن والیبال خوب در شهر خود بروید. اگر ساکن شهر مشهد هستید و نمی دانید بهترین باشگاه والیبال مشهد باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بتوانید نهایت بهره را ببرید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. چون ما در ادامه می خواهیم شما را با ویژگی هایی که باید در انتخاب یک سالن والیبال بانوان مشهد یا آقایان مشهد مد نظر داشته باشید تا اوقات خوشی نصیب تان شود آشنا کنیم.

شایع ترین ویژگی های بهترین سالن والیبال مشهد چیست؟

ابتدایی ترین و شایع ترین ویژگی که باید در انتخاب بهترین سالن والیبال مشهد به آن توجه داشته باشید زمین آن می باشد. چون زمین هایی که در سالن های والیبال وجود دارد دارای انواع مختلفی مانند زمین چمن، زمین آسفالت و ... است که باید با توجه به نوع سطح و مهارت هایتان دست به انتخاب بزنید. بازی در سالن این رشته ورزشی بر روی یک زمین مستطیلی شکل انجام می شود که طول آن باید 18 متر و عرض آن باید 9 متر باشد.
در وسط سالن این رشته ورزشی باید یک تور نصب شده باشد تا شما بر اساس مهارت ها و قوانینی که از این بازی یاد گرفته اید به بهترین نحو ممکن توپ را از آن رد کنید. وقتی به باشگاه والیبال در مشهد می روید باید حتما باید 12 نفر باشید که 6 نفرتان داخل زمین بازی کند و 6 نفرتان بر روی نیمکت به عنوان ذخیره بنشیند. همچنین باید به ارتفاع تور سالنی که انتخاب می کنید توجه کنید چون این ارتفاع برای خانم ها و آقایان متفاوت می باشد. برای مثال ارتفاع تور برای خانم ها 2.24 متر و برای آقایان 2.43 متر می باشد.

بهترین جنس کفپوش سالن والیبال بانوان مشهد چیست؟

یکی از موارد مهم و اساسی که باید حین انتخاب سالن والیبال بانوان مشهد یا آقایان مشهد حتما به آن توجه ویژه داشته باشید جنس کفپوش سالن می باشد. وجود یک کفپوش خوب همانطور که می تواند عاملی در موفقیت شما باشد یک کفپوش بد هم می تواند شما را همانند یک طناب به پایین بکشد.
بهترین جنس کفپوش که باید در حین اجاره سالن والیبال مشهد به آن توجه داشته باشید کف پوش های فوم دار می باشد.  این نوع کفپوش ورزشی با قابلیت ارتجاعی مناسب و ضربه گیری خوبی که دارد از آسیب دیدگی بازیکنان را کاهش می دهد و همچنین قابلیت شستشو و لیز نبودن آن از دیگر خصوصیات بارز کفپوش فوم دار می باشد.

برای رزرو سالن ورزشی مشهد و ثبت نام کلاس والیبال در سایت آسان اسپرت کلیک نمایید.

آشنایی با مناطق مختلف زمین بازی باشگاه والیبال در مشهد

امکان ندارد که وارد باشگاه والیبال در مشهد شوید و با مناطق مختلف زمین بازی آشنا نباشید. بدین منظور در ادامه سعی کرده ایم مناطق محتلف زمین بازی این رشته ورزشی که در سه ست یا پنج ست بازی می شود را برایتان مطرح کنیم. با دانستن این مناطق در کنار اجاره سالن والیبال مشهد می توانید اوقات خوشی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. به طور کلی مناطق مختلف زمین بازی در سالن های والیبال بدین صورت می باشد :
•    منطقه ۱ یعنی پشت منطقه ۲ قسمت عقب زمین
•    منطقه ۲ یعنی قسمت زیر تور طرف راست زمین
•    منطقه ۳ یعنی قسمت زیر تور وسط زمین
•    منطقه ۶ یعنی پشت منطقه ۳ زمین
•    منطقه ۴ یعنی قسمت زیر تور طرف چپ
•    منطقه ۵ یعنی پشت منطقه ۴ در قسمت عقب زمین

استاندارد عرض فضای بدون مانع در بهترین باشگاه والیبال مشهد

علاوه بر آشنایی با منطقه های مختلف زمین بازی در سالن های والیبال حین اجاره آنلاین سالن والیبال مشهد باید به عرض فضای بدون مانع هم توجه داشته باشید. طبق استاندارد های جهانی عرض فضای بدون مانع در سالن های والیبال باید حداقل 3 متر و حداکثر 7 متر باشد. البته سالن های والیبالی که در مسابقه های جهانی وجود دارند باید عرض فضای بدون مانع شان حداقل 5 متر و حداکثر 8 متر باشد.

برای مطالعه آموزش والیبال کلیک کنید.


رزرو اینترنتی سالن والیبال مشهد و تجربه ای لذت بخش

هیچ چیزی لذت بخش تر از این نیست که در هر مکان و هر زمانی که هستید دست به رزرو اینترنتی سالن والیبال مشهد بزنید. امروزه به واسطه اینترنت بسیاری از کارها آنقدر راحت شده است که جز رفاه و آسایش چیزی برای فرد به دنبال ندارد و یکی از این کارها رزرو اینترنتی سالن والیبال مشهد می باشد. اما برخی از افراد حین اجاره آنلاین سالن والیبال مشهد نگران هستند که با توجه به موارد ذکر شده فوق می توانید بهترین ها را برای خود رقم بزنید و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.
در مرحله بعد پس از آگاهی از مواردی که باید بدانید کافیست به سراغ یک سایت معتبر و حرفه ای بروید که ما در این بین سایت آسان اسپرت را به شما پیشنهاد می کنیم. این سایت از ابتدای تاسیس خود بر این باور بوده تا بهترین خدمات ورزشی را به علاقه مندان ارائه دهد. از این رو با مراجعه به این سایت می توانید بهترین سالن های موجود را بررسی کرده و با مقایسه کردن دست به رزرو بهترین آن ها بزنید.

برای خرید توپ بسکتبال کلیک نمایید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم شما را با مواردی در خصوص پیدا کردن یک سالن خوب والیبال آشنا کنیم تا با دانستن در مورد آن ها بهترین ها را انتخاب کنید. چون خیلی از افراد در مورد کوچک ترین خرید اینترنتی خود نگران هستند و رزرو یک سالن والیبال هم از این قائده مستثنا نبوده است. در پایان امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن دست به انتخاب یک سالن خوب والیبال بزنید و با خیالی راحت همراه دوستان و آشنایان خود بدون هیچ نگرانی بازی کنید.