همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی آنلاین تنیس

توضیحات

ویژگی های مربی آنلاین تنیس

در فراگیری تنیس به صورت آنلاین، مانند سایر ورزش ها، نقش مربی ورزشی انلاین تنیس بسیار مهم است. یک مربی خوب نه تنها می تواند دیگران را به انجام یک ورزش علاقه مند کند، بلکه در ایجاد انگیزه در بازیکنان و آموزش مهارت هایی که یک بازیکن برای یک عمر استفاده می کند، نقش مهمی دارد. بهترین مربیان نیز به عنوان الگو عمل می کنند و معمولا بازیکنان می خواهند از آنها تقلید کنند. برای اینکه یک مربی ورزشی انلاین تنیس عالی باشید نیازی نیست که یک بازیکن برتر و عالی باشید؛ تمام آنچه شما نیاز دارید علاقه به این ورزش و تمایل به تقسیم این اشتیاق با دیگران است. اگر به تنیس علاقمند باشید شاید بدانید که تجربه مربیگری فوق العاده است و موهبت های زیادی دارد.

آموزش مجازی تنیس با مربی آنلاین تنیس

مربی انلاین تنیس، مانند مربیگری در هر ورزش دیگری، کار دشواری به نظر می آید. بیشتر افراد ترجیح میدهند بگویند که علم مربیگری مهم تر از هنر مربیگری است. البته به تعداد مربیان آنلاین تنیس رویکردهای مختلفی برای آموزش این بازی وجود دارد. برخی از مربیان به شدت بر این علم تمرکز می کنند و برای برخی دیگر کاملاً یک هنر است. بیایید نگاهی دقیق به علم و هنر مربیگری و پیامدهای آن داشته باشیم.

 علم تنیس و هنر تنیس

1- علم: علم مربیگری مبتنی بر حقایق / اطلاعات علمی است که مربی باید بداند. به عنوان مثال: اگر می خواهید یک ضربه زمینی عالی بزنید باید با الگوی چرخش داخل به بیرون بچرخید. این یک واقعیت علمی است که هیچکس نمی تواند علیه آن بحث کند. اگر به هر بازیکن حرفه ای خوب نگاه کنید، این الگو را مشاهده خواهید کرد.
2- هنر: در مربیگری شما نمی توانید فقط به اطلاعات علمی اعتماد کنید حتی اگر این اطلاعات بسیار مهم باشد. هنگامی که شما به طور منظم با شاگرد کار می کنید همیشه یک عنصر کاملا شخصی درگیر است. هنر تنیس به این سوال می رسد: چگونه می توانم کاری کنم شاگردانم آنچه را که می گویم انجام دهند؟ بهترین مربیان مربیانی نیستند که تمام اطلاعاتی را که به بازیکن فکر می کنند در اختیار بازیکنان قرار دهند بلکه مربیانی هستند که در زمان مناسب اطلاعات لازم را به بازیکن می دهند.

برای خرید راکت تنیس به فروشگاه ورزشی آسان اسپرت مراجعه بفرمایید.

مربی اینترنتی تنیس  و نکات لازم برای برگزاری کلاس

1- مکان مناسب: یک مربی اینترنتی تنیس حتما قبل از برگزاری کلاس باید محل مناسبی را پیدا و انتخاب کند؛ اگر میخواهید فضای بسته را انتخاب کنید،  مکانی که پرنور و دارای اینترنت پرسرعت است، در اولویتتان باشد همینطور سعی کنید سکوت را در آن فضا ایجاد کنید.
2- کاشتن دوربین: ارتفاع دوربین را طوری تنظیم کنید که به شکل واضحی شما، دستتان، راکت و فضا را پوشش دهد. بسیاری از دوربین و وب کم های گوشی و لپتاپ استفاده می کنند.
3- استفاده از هندزفری بلوتوثی: این هندزفری ها صدا را واضح تر منتقل می کنند.
4- لباس و ظاهر: یکی از خصیصه های مربی انلاین ورزشی تنیس، داشتن ظاهر آراسته و مرتب است. یک مربی انلاین تنیس، از برند های خوب استفاده می کند و همیشه پرانرژی است.

اطلاعات مربیان ورزشی و کلاس تنیس تهران را در سایت آسان اسپرت ببینید.

پیشرفت با یک مربی آنلاین تنیس

از هر جلسه ای که تنیس را آموزش می بینید، حتما فیلمی را ضبط کنید. سپس همراه با مربی آنلاین تنیس یا دیگر مربیان آنلاین تنیس آن ها را تماشا کنید و سعی کنید اشکالات یکدیگر را پیدا کنید. اگر می¬توانید همراه یک مربی مجازی تنیس حرکاتتان را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا زانو ها را به اندازه کافی خم می کنید؟ دستتان را درست حرکت می دهید؟ این کار به شما کمک می کند تمریناتتان را بیشتر کنید و اصلاحاتی انجام دهید که همه ی آنها منجر به پیشرفت شما می شود.

مربیان آنلاین تنیس در سراسر جهان

یکی از سایت های بسیار مفید در حوزه ی آموزش تنیس، Essential Tennis است که از مربی های زیادی ویدیو مشاهده می کنید.
ایان وسترن یک مربی آنلاین تنیس، شخصی که موسس این وب سایت است ابتدا کار خود را با پادکست شروع کرد؛ البته در این وب سایت فقط ویدیو قرار داده نمی شود. کلاسهای مفید، درسها و تکنیک های مختلف و متن هایی در خصوص ورزش تنیس با چاشنی طنز باعث شده که تیم ایان و همکارانش برای ورزشکاران و یک مربی آنلاین تنیس جالب باشد.
Ian به استراتژی اعتقاد دارد و شما کتابچه های راهنمای آنلاینی را پیدا خواهید کرد که برای کمک به شما در استراتژی تنیس شما کمک می کنند. شما به همان اندازه که چگونه یک بازی ذهنی کامل را بدست آورید ، اطلاعاتی در مورد چگونگی دریافت خدمات عالی خواهید یافت.
 

مشکلات رایج یک مربی ورزشی آنلاین تنیس

هر مربی مجازی تنیس ممکن است در ابتدای کارش به چالش هایی برخورد کند؛ این موضوع ناگزیر است و نمی توان آن را نه تنها از تنیس بلکه از هیچ ورزش و حرفه ی دیگری حذف کرد.
موضوعی که مهم است این است که این چالش ها شما را از رفتن به کلاس تنیس دلسرد نکند. موفقیت مسیری است که تنها عامل آن پایداری و حرکت است. از تجربیات خود درس بگیرید و از تجربه کردن نترسید.
اکثر کسانی که در این حرفه موفقیت را تجربه کرده اند از نزول عملکرد خود صحبت کرده و تنها راه حل را تمرین زیاد بیان داشته اند.
ممکن است روزهای بدی را تجربه کنید که اتفاقات ناخوشایند پشت سر هم برای شما می افتند اما بعد ها متوجه می شوید که فقط روزهای بدی بوده اند نه یک نتیجه گیری کلی بر عملکرد شما.

مطالب آموزش تنیس و ورزش در خانه را در وبلاگ ورزشی اسان اسپرت مطالعه کنید.

مربی آنلاین تنیس و رفتار با هنرجویان

از مهم ترین نکات برای موفقیت یک مربی آنلاین تنیس دانستن چگونگی رفتار با شاگردانش و در مقابل نحوه رفتار هنرجو با مربی خود است. در ادامه به چند مورد از رفتار ها اشاره می کنیم.
1- بعد از هر کلاس آنلاین از هنرجویان خود در مورد نقاط قوت و ضعف کلاس صحبت کنید.
2- سعی کنید با مربی آنلاین تنیس ارتباط دوستانه برقرار کنید.
3- در خصوص تهیه ی وسایل و تجهیزات حتما از مربی مجازی تنیس خود مشورت بگیرید.
4- حتی اگر هنرجو در موقعیت هایی شکست را تجربه می کند، به او انگیزه بدهید.
5- با گفتار و لحن مناسبی ناراحتی خود را به مربی اینترنتی تنیس یادآوری کنید.
6- صبر و شکیبایی در آموزش را فراموش نکنید.
7- اگر لازم است برای بهتر شدن مهارت های اجتماعی و ارتباط با مربی اینترنتی تنیس، آموزش ببینید.
8- همواره به روز باشید و در مورد جدیدترین آموزش های تنیس آگاهی کسب کنید.
9- نسبت به سلامت روانی و جسمانی خود آگاه باشید.  
10- دانش و اطلاعات تئوری تنیس خود را همواره به روز نگه دارید.