همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی آنلاین تکواندو

تمامی مربی های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

یکی از بهترین و پرطرفدار ترین ورزش های رزمی که همزمان قدرت، نظم و انعطاف پذیری در روح و جسم را ارتقا می دهد ورزش تکواندو است. هنرهای رزمی علاوه بر پرورش بدن و آموزش تکنیک ها برای دفاع در مقابل مهاجم، به پرورش ذهن و روح هم می پردازد.
تکواندو به معنی پریدن و شکستن سرعتی است.تاریخچه ی این ورزش به 2000 سال پیش در کره شمالی میرسد. نگاره هایی از این ورزش در مقبره های کاگجوچونگ پیدا شده است.از مزایای این ورزش فوق العاده می توان به بهبود عملکرد سیستم بدنی، تقویط عضلات و مفاصل، بهبود قدرت تصمیم گیری، افزایش اعتماد به نفس و ... اشاره کرد.به دلیل مزایای زیاد این ورزش استقبال از کلاس ها و مربیان آنلاین تکواندو در بین جوانان زیاد شده است.

مزایای انتخاب مربی آنلاین تکواندو چیست؟

به دلیل تغییر سبک زندگی مردم بعد از گسترش اینترنت و افزایش سرعت زندگی، استقبال از کلاس ها و مربیان آنلاین شدیدا رو به گسرتش است. موارد زیر بخشی از مزایای تمرین توسط مربی مجازی تکواندو است:
•    قابلیت برگزاری در همه جا : این نوع کلاس ها به دلیل ماهیت مجازی آن برای شما قابلیت تمرین و برگزاری کلاس توسط مربی انلاین تکواندو در هر محل و شهر را فراهم میکند. دیگر نیازی به اتلاف وقت و هزینه جابجایی در سطح شهر برای رسیدن به محل تمرین نخواهید داشت و خبری از خستگی مسیر نیست.
•    هزینه های اقتصادی: کلاس هایی که توسط مربی اینترنتی تکواندو برگزار میشود،نیازی به هزینه ی اجاره باشگاه،انواع هزینه های وسایل و لوازم و ... ندارد و برای همین کلاس های مجازی تکواندو بسیار مقرون بصرفه تر می شود.
•    در دسترس بودن محتوای کلاس: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از جلسه ی تمرین سوالی درمورد تکنیک های اجراشده برای تان پیش آمده باشد اما استاد در دسترس نباشد.از مزایای مربیگری آنلاین تکواندو این ست که محتوای کلاس همیشه در دسترس شماست.
•    زمان بندی سیال: باتوجه به سرعت بالای زندگی و تعدد فعالیت های روزانه ، اختصاص زمان دائمی و مشخص برای ورزش شاید کمی سخت باشد. از مزیای مربی اینترنتی تکواندو این است که در هر ساعت که بخواهید میتوانید تمرین و ورزش کنید.
•    رفع انحصار باشگاه ها:شاید مربی خوب در شهر یا منطقه ی شما وجود نداشته باشد.از طریق برگزاری کلاس با مربی انلاین تکواندو می توانید در هر شهر که باشید با بهترین مربیان تهران و کشور کلاس تمرینی داشته باشید و سرعت پیشرفت خود را چند برابر کنید.
•    باشگاه شخصی خود را دارید: یکی از مزایای تمرین با مربی های مجازی تکواندو اینست که می توانید محل تمرین را به باشگاه اختصاصی خود تبدیل کنید و دمای هوا ، موسیقی، نورپردازی و ... را باب میل خود تنظیم کنید.

اطلاعات مربیان ورزشی و سالن رزمی در سایت آسان اسپرت قابل مشاهده است.

مربی مجازی تکواندو چه وظایفی دارد؟

باید توجه داشته باشید که مربیگری آنلاین تکواندو به دلیل ماهیت مجازی و دور بودن استاد و شاگرد نیاز به اهمیت و دقت بالاتری دارد.یک مربی مجازی تکواندو باید برای جلسات شما برنامه ریزی دقیق کند.در برنامه انواع تکنیک ها و تاکتیک ها را مشخص کند. برای شما اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بچیند. بعد از هرجلسه شما را ارزیابی کند و اگر نیاز به تغییری در تمرین، رژیم غذایی و ... بود به شما یاد آوری کند.

خرید ساک ورزشی را به صورت اینترنتی در فروشگاه آسان اسپرت انجام دهید.

ویژگی های فنی یک مربی مجازی تکواندو

در این بخش میخواهیم باهم ببینیم که هنگام انتخاب از بین مربیان آنلاین تکواندو به چه ویژگی از آنها باید توجه کنیم و آنها بر اساس چه صفاتی رتبه بندی کنیم تا بهترین مربی را انتخاب کنیم. مهم ترین صفات از قرار زیر است :
•    از اولویت های مربیگری آنلاین تکواندو گواهی نامه ها ی مربیگری و مدارک دوره های کمک های اولیه است که باید آنها را گذرانده باشد.
•    یک مربی مجازی تکواندو باید آنقدر تجربه آموزشی و تمرینی داشته باشد که مطالب را بطور خلاصه و مفید برای شما شرح دهد.
•    شناخت بالایی در دانش رشته ی خود داشته باشد و بتواند تکنیک های مناسب فضاهای کم را به شما انتقال دهد.
•    مربی باید حفظ دائمی و ارتقا و ارتباط دائمی با دانش روز دنیا داشته باشد.
•    روحیه ی درک و همکاری بالا تا بتواند با توجه به خصوصیات رفتاری شما سرعت جلسات را متناسب کند.
•    یک مربی آنلاین تکواندو باید ارتباط خوبی با فدراسیون داشته باشد تا زمانی که ارتقا کمربند پیدا کردید احکام شما را به راحتی صادر کند.
•    مربی انلاین تکواندو دارای علم و تجربه درخصوص فیزیولوژی بدن انسان باشد تا بتواند مطابق با واقعیات بدن تمرین بدهد. برخی از مربیان رزمی از جلسات اول تمارین 180 زدن با پا میکنند که اصلا علمی و اصولی نیست.
•    مربی باید هزینه ی کلاس مجازی را متناسب با خصوصی یا نیمه خصوصی بودن تمرین، تعداد جلسات و طول هر جلسه، تجربه و ... دریافت کند.

برای مطالعه مطالب آموزش تکواندو و ورزش در خانه به وبلاگ آسان اسپرت سر بزنید.

الزامات شخصیتی مربیگری آنلاین تکواندو

جدا از بحث مزایا و توانایی های فنی یک مربیان آنلاین تکواندو، در این بخش باهم برترین ویژگی های شخصیتی که یک مربی اینترنتی تکواندو باید داشته باشد را باهم بررسی میکنیم:
•    نظم و انضباط بالا: یک مربی مجازی خوب باید دارای نظم و انضباط بالایی باشد و آن را در جلسات پیاده کند.
•    قابلیت رهبری خوب: مربی باید دارای کاراکتری روانشناس و خبره در امر رهبری باشد تا کلاس ها به نحو احسن اداره شود.
•    اخلاق و تواضع: مربی آنلاین تکواندو مانند بقیه ی مربیان باید دارای اخلاق و منش پهلوانی باشد. این فرد باید به دور از کبر و دیکتاتوری باشد تا هم الگو قرار گیرد و هم بتوانید به راحتی مشکلات و ایرادات کلاس را با وی حل کنید.
•    انگیزه دهی مناسب: مربی های مجازی تکواندو باید بتوانند هم روحیه ی خود را بالا نگه دارند و هم به شاگردان خود روحیه و انگیزه ی لازم برای ادامه جلسات تمرین را بدهد.
•    رازدار و شجاع: فرقی ندارد در چه رشته ای تمرین میکنید، مجازی تمرین میکنید یا غیر مجازی، مربی شما باید بتواند راز دار ، شجاع، دارای سعه ی صدر و مناعت طبع باشد.تا روح شما را در کنار جسم تان پرورش دهد.

چگونه بهترین مربی آنلاین تکواندو را انتخاب کنیم؟

شاید بعد از خواندن مزایای تمرین با مربی اینترنتی تکواندو شما هم به فکر انتخاب و شرکت در کلاس مربی های مجازی تکواندو افتاده باشید اما نمی دانید چگونه بهترین و مقرون بصرفه ترین مربی را انتخاب کنید. شما به راحتی میتوانید در بخش مربیان آنلاین تکواندو ی وب سایت آسان اسپرت، مربی های مختلف را مقایسه کرده و مربی مجازی تکواندو ی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. لازم به ذکر است تمامی این مربیان دارای گواهی نامه های معتبر و دارای سالها تجربه در امر آموزش تکواندو بصورت مجازی و حضوری هستند و از این بابت مورد اعتمادند.