همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی اسکی تهران

تمامی مربی های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

بهترین مربی اسکی تهران در آسان اسپرت

با فرارسیدن فصل زمستان و بارش برف یکی از تفریحات و ورزش های مهیج و مفرح، اسکی است. هر ساله افراد زیادی به این ورزش جذب می شوند. حتی این ورزش توریست هایی را از سراسر جهان به ایران و پیست های اسکی جذب می کند. پیست های اسکی زیادی در تهران وجود دارند که شما با توجه به حرفه ای و مبتدی بودن خود و دیگر ویژگی هایی که دارند، آنها را انتخاب می کنید. هرچه هوا سردتر شود و احتمال بارش برف بیشتر شود، اسکی هیجان انگیزتر و پیست های اسکی زودتر باز می شوند. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص  انتخاب مربی اسکی در تهران خواهیم داد.


 یک مربی اسکی موفق چه ویژگی هایی دارد؟

برای موفقیت در اسکی نیز مانند هر رشته¬ی دیگری شرط اول داشتن علاقه است. طبق آمار، بیشتر کسانی که برای مربی اسکی شدن اقدام می کنند و موفق نمی شوند، بیشتر بخاطر داشتن تایم خالی در آن زمان و فقط برای تفریح پا به این رشته گذاشته اند.

اما در مقابل کسانی که عاشق طبیعت، کوه و ورزش اسکی هستند سرانجام به مربیان اسکی حاذقی تبدیل می شوند.اسکی، ورزش مخصوص فصل زمستان است و فقط در مدت زمان مشخصی افراد می توانند به این ورزش بپردازند. اما بسیاری از کسانی که علاقمند به مربیگری در این رشته هستند در فصل های دیگر به مناطقی که در آنجا زمستان است، سفر می کنند.

ریسک پذیری از جمله ویژگی های یک مربی اسکی موفق است. اگر قصد دارید مربی اسکی تهران شوید، از خود بپرسید چقدر حاضر به ریسک کردن و پذیرفتن خطر هستید؟ مربی شدن چه بازه ی سنی را ترجیح می¬دهید؟ آموزش به کودکان، شیرینی خاص خود را دارد و بسیاری این بازه ی سنی را ترجیح می دهند.

مطلب اسکی چیست را در وبلاگ آسان اسپرت بخونید.


برترین مربیان اسکی تهران

اگر قصد دارید ورزش اسکی را برای زمستان انتخاب کنید، لازم است آموزش های لازم را ببینید. شرکت در حداقل یک دوره برای آشنا شدن با تجهیزات، محیط اطراف و .. لازم است. به مرور شما مهارت های بیشتری برای بهتر انجام دادن این ورزش می آموزید.

با منظم آموزش دیدن و انجام تمرینات علاوه بر مهارت، شما احساس خوشایندتری نسب به خودتان پیدا می کنید. برای یک آموزش مناسب و موثر باید مربی خوب و حرفه¬ای انتخاب کنید.

مربیان اسکی تهران در دسته بندی های مختلفی وجود دارند. شما نیز با توجه به پیستی که به آن مراجعه می کنید، سطح مهارت، سن و هزینه و بودجه¬ای که مدنظرتان است، می توانید بهترین مربی اسکی را انتخاب کنید.

خرید لوازم اسکی را در فروشگاه آسان اسپرت انجام دهید.

هزینه مربی اسکی تهران چقدر است؟

همانطور که گفته شد برای اسکی کردن شما احتیاج به آموزش دیدن و تهیه¬¬ی وسایل لازم دارید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند وسایل و تجهیزات لازم را از مراکزی که در پیست های اسکی وجود دارد، اجاره کنند اما بعضی دیگر خریدن وسایل را برای خود مناسب تر می دانند. اگر برای بار اول است که وارد این رشته می شوید، توصیه می شود وسایل را اجاره کنید؛ به این خاطر که ممکن است این ورزش با تصورات شما راجع به آن تفاوت داشته باشد و نظر شما عوض شود.

 در کل ورزش اسکی از جمله تفریحات و ورزش های گرانقیمت است و انجام آن برای همه ی افراد جامعه امکانپذیر نیست. هزینه مربی اسکی تهران را عوامل مختلفی تعیین می کند. اما در کل همه¬ی هزینه ها براساس تعرفه های مشخص شده¬ای تعیین می شوند. یکی از فاکتور هایی که در مشخص کردن هزینه¬ی مربی اسکی در تهران تاثیرگذار است، جلسات خصوصی و گروهی این ورزش است. در ادامه به فاکتور های دیگر اشاره خواهیم کرد.

برای مشاهده اطلاعات مربیان ورزشی و کلاس اسکیت به سایت آسان اسپرت مراجعه کنید.


فاکتور هایی که در تعیین قیمت مربی اسکی تهران تاثیرگذارند:

1- سن: از سنین 5 به بالا در صورت داشتن آمادگی بدنی می توانند به انجام این ورزش بپردازند اما قاعدتا برای سنین پایین تر قیمت مربی نیز کمتر است.

2- سطح: سطوح مبتدی به تعداد جلسات و مدت زمان بیشتری برای آموزش نیاز دارند اما به مرور زمان نیاز به جلسات آموزشی برای افراد کمتر می شود.

3- خصوصی و گروهی: مشخصا نرخ کلاس های خصوصی از گروهی بالاتر است همچنین که در کلاس های خصوصی، نرخ کلاس های خصوصی تک نفره نیز بالاتر است.

4- سبک انتخابی: مثل هر ورزش دیگر می توانید سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید؛ دو سبک آلپاین و اسنوبرد از سبک های ورزش اسکی هستند.

5- مهارت مربی: از مهم ترین عوامل و فاکتور هایی که برای انتخاب مربی وجود دارد، درجه¬ی مربی است. برای مثال قیمت مربی اسکی تهران درجه1 از درجه3 بالاتر است.


رزرو مربی های اسکی تهران

بسیاری از ورزشکاران زمانی اقدام به رزرو مربی می کنند که از تایمش گذشته است. برای همین به شما توصیه می کنیم به محض بازگشایی پیست های اسکی و بعد از انتخاب پیست موردنظرتان از آنجا که به سرعت ظرفیت شاگردان مربی های اسکی تهران پر می شود، به رزرو مربی اسکی بپردازید. برای اطلاع از لیست مربی ها می توانید به وب سایت پیست های اسکی مراجعه کنید و یا با آنها تماس بگیرید.


مربیان مدارس اسکی

در هر پیست برای آموزش مدرسه اسکی وجود دارد که شما برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به آنجا مراجعه می کنید. قسمتی از هزینه ای که برای آموزش دیدن این ورزش پرداخت می کنید، سهم مدرسه است. قوانین این مدارس نیز از سمت طبق اعلام فدراسيون اسكی مدارس اسكی ابلاغ می شود.

همچنین هر مدرسه اسکی لیستی از بهترین مربیان خود در دسته بندی مخصوص آقایان، بانوان و کودکان ارائه می دهد که شما با توجه به خود مربی اسکی متناسبتان را انتخاب می کنید. این فدراسیون هر ساله تعرفه ای برای دستمزد مربیان و سهم مدرسه اعلام می کند که مدارس موظفند طبق تعرفه های اعلام شده از ورزشکار هزینه دریافت کنند.


هزینه های دیگر ورزش اسکی

علاوه بر هزینه مربی، باید برای ورود به پیست اسکی بلیط تهیه کنید. بلیط اسکی با توجه به هر پیست، روزهای مختلف هفته و نوع بلیط متفاوت است. هزینه ی دیگری که باید پرداخت کنید، هزینه های مربوط به تهیه و یا اجاره وسایل و تجهیزات است. علاوه بر اینکه می توانید وسایل را از فروشگاه های مربوطه خریداری کنید، می توانید آنها را از خود پیست اجاره کنید. همینطور در خود و یا نزدیکی هر پیست یک یا چند هتل وجود دارد که می توانید شب را در آنجا بگذرانید و یک سفر کوتاه را به خود هدیه دهید. این امکان بیشتر بخاطر توریست هایی که از نقاط مختلف می آیند در پیست های اسکی فراهم شده است.