همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی شطرنج تهران

تمامی مربی های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات


آیا به دنبال یک ورزش هیجانی و مفرح هستید که در کنار ورزش کردن بتوانید از آن لذت ببرید؟ ما به شما ورزش شطرنج را پیشنهاد می کنیم. شما با این ورزش با یک تیر دو نشان می زنید چرا که هم ورزش و هم بازی می کنید پس چی از این بهتر؟ اما بازی شطرنج به همان سادگی که فکر می کنید نیست و سختی های خودش را دارا می باشد. بازی شطرنج که در خانه های سفید و مشکلی مربع شکل انجام می شود همانند سایر بازی ها و رشته های ورزشی دارای قوانین و قاعده های خاصی می باشد که در یادگیری آنان باید بکوشید. این ورزش مفرح و هیجانی چندین سال است که به بازی های بین المللی راه پیدا کرده و در سر تا سر جهان طرفداران بسیاری دارد. اگر می خواهید شما هم به بازی های جهانی راه پیدا کنید باید به سراغ بهترین مربی های شطرنج تهران بروید. اما بهترین مربی شطرنج تهران دارای چه ویژگی هایی باید باشد تا ما را به مرحله های بالا برساند؟ کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های بهترین مربی های شطرنج آشنا کنیم.

سابقه از اصلی ترین ویژگی های بهترین مربی شطرنج تهران

آیا به دنبال ویژگی های بهترین مربی شطرنج تهران هستید؟ آیا شما هم می خواهید جزو یکی از بهترین مربی های شطرنج تهران باشید؟ ابتدای کار باید به شما بگوییم که اگر تنها برای سرگرمی و تفریح به سراغ این رشته ورزشی رفته اید الکی وقت خود را تلف نکنید چون مربی های مبتدی شطرنج هم کار شما را راه می اندازند. اما اگر هدف شما از انجام این بازی راه پیدا کردن به بازی های المپیک یا مربی شدن است به شما توصیه می کنیم هر چه زودتر به سراغ بهترین مربی شطرنج تهران بروید.
یکی از ویژگی های بهترین مربی شطرنج تهران سابقه او می باشد می پرسید چرا اول سابقه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این رشته ورزشی یکی از ورزش هایی می باشد که فرد باید به صورت مداوم آن را بازی کند. به عبارتی ساده تر تنها راه حرفه ای شدن در این رشته ورزشی تکرار مداوم می باشد. از این رو کسی که دارای سابقه مثلا پانزده ساله است بهتر می تواند در این رشته ورزشی مربی گری کند تا فردی که تنها سه سال است در این رشته ورزشی مربی گری می کند.
آموزش شطرنج و مقالات دانستنی های شطرنج را در وبلاگ ورزشی آسان اسپرت مطالعه نمایید.

مربی شطرنج کودکان تهران

شاید ندانید اما بازی شطرنج باعث افزایش تمرکز و بهبود عملکرد مغز می شود از این رو بسیاری از متخصصین این حوزه توصیه کرده اند که به کودکان خود در سنین پایین بازی شطرنج را آموزش دهید. اگر شما در سنین پایین اقدام به آموزش شطرنج به کودکان خود توسط مربی شطرنج کودکان تهران کنید فرزندتان در نوجوانی از حافظه ی خوبی برخوردار خواهد شد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم به سراغ پیدا کردن یک مربی شطرنج کودکان تهران خوب باشید.
به همین دلیل در این بخش سعی کرده ایم یکی از بهترین مدرسه های شطرنج تهران برای کودکان را به شما پیشنهاد کنیم که در آن مربی شطرنج کودکان تهران نیز وجود دارد. نام این مدرسه شطرنج کایسا می باشد. این مدرسه شطرنج که در آن بهترین مربی شطرنج کودکان هم وجود دارد با مجوز رسمی از فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران اقدام به تقویت حافظه، افزایش قدرت تمرکز و بهبود وضعیت تحصیلی کودکان کرده است.
خرید شطرنج از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت امکلن پذیر است

 پیدا کردن بهترین مربی شطرنج خانم تهران

امروزه اقایان بیشتر از خانم ها به سراغ این ورزش رفته اند و با پشتکار خود مربی شده اند. اما هستند خانم هایی که به این رشته ورزشی بسیار علاقه دارند و با پشتکار و اراده خود همانند مردان به رده های بالا مانند مربی گری رسیده اند. اصولا اگر شما خانم هستید و می خواهید بازی شطرنج را به صورت حرفه ای یاد بگیرید باید به سراغ مربی شطرنج خانم تهران بروید. اما نمی دانید مربی شطرنج خانم تهران باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟
یکی از مهم ترین ویژگی های مربی شطرنج خانم تهران روحیه بالا و اشتیاق پذیری او می باشد. به عبارتی دیگر در انتخاب بهترین مربی شطرنج تهران باید به سراغ اشتیاق مربی انتخابی تان بروید زیرا اشتیاق مربی انتخابی تان در ترغیب شدن شما نقش مهمی دارد. همچنین یک مربی شطرنج تهران با اشتیاق خود می تواند توجه افراد را در حین تدریس به خود جلب کند و حس و حال کسل آن ها را نیز برطرف کند.

مربی شطرنج حرفه ای تهران را چگونه می شود پیدا کرد؟

همه ما می دانیم که این ورزش که در روی یک صفحه انجام می شود در سر تا سر دنیا از پیر و جوان طرفداران زیادی دارد و همه آن ها را جوری درگیر خود کرده است که روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. به همین دلیل خیلی از افراد به خصوص جوانان به سراغ یادگیری این ورزش به صورت حرفه ای رفته اند تا آینده خوشی را برای خود رقم بزنند.
از این رو برای اینکه از یک فرد مبتدی به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید هیچ راهی ندارید جز اینکه به سراغ یک مربی شطرنج حرفه ای تهران بروید. اما سوال اصلی اینجاست که از کجا مربی شطرنج حرفه ای تهران را پیدا کنیم که از حرفه ای بودن آن اطمینان داشته باشیم؟ در پاسخ به این سوال ابتدا باید بگوییم که به وسیله اینترنت بسیاری از کارها مانند پیدا کردن مربی شطرنج حرفه ای آسان شده است. اگر می خواهید یک مربی شطرنج حرفه ای تهران پیدا کنید کافیست در ادامه نگاهی به لیست باشگاه های شطرنج بیندازید.

لیست آدرس باشگاه های شطرنج


اگر به دنبال یک مربی شطرنج حرفه ای تهران یا مربی شطرنج خصوصی تهران هستید؛ اگر نمی دانید از کجا مربی شطرنج خصوصی و حرفه ای پیدا کنید؟ دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی را زیر و رو کنید زیرا ما در ادامه لیستی از باشگاه های شطرنج تهران را برایتان فراهم کرده ایم تا با مراجعه به آن ها مربی شطرنج خصوصی تهران را برای خود پیدا کنید. همچنین در سایت آسان اسپرت می توانید بهترین مربی و بهترین باشگاه را برای شطرنج پیدا کنید.
•    تروا   
شماره : 02144073677    آدرس : فلکه دوم صادقیه، روبروی پارک استقلال، پاساژ شیری، طبقه دوم، واحد 4       
•    نوین   
شماره : 02122289183    آدرس : پاسداران، نرسیده به میدان صیاد شیرازی، خیابان کوهستان 11، پلاک 2، طبقه دوم، واحد 9   
موارد بیشتر را در سایت ببینید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب آسان اسپرت به طور کلی با ویژگی های مربی شطرنج تهران چه برای اقایان و چه برای خانم ها آشنا شدید. همچنین دریافتید که اگر می خواهید به صورت جدی در این رشته ورزشی فعالیت کنید به سراغ بهترین ها بروید تا بتوانید موفقیت های بی شماری کسب کنید. در سخن آخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در مورد مربی شطرنج تهران برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن نهایت استفاده را بکنید.
اجاره سالن شطرنج تهران