همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی قایقرانی تهران

تمامی مربی های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

چگونه می توانم مربی قایقرانی تهران پیدا کنم؟

اگر به گذراندن ساعتهای طولانی در آب و روی قایق علاقمند هستید، به پارو و پدال زدن علاقه دارید و از پس آن بر می آیید، دریغ نکنید و سریعتر برای این رشته آماده شوید. البته که تنها علاقمندی کافی نیست؛ برای رشته ی قایقرانی شما باید آموزش ببینید و تجربه های زیادی در طول زمان کسب کنید. همچنین برای مربی قایقرانی تهران شدن شما باید مدرک این رشته را داشته باشید و به خوبی بر مهارت های این رشته مسلط شوید. برای پیدا کردن مربی قایقرانی تهران پلتفرم های زیادی وجود دارد شما میتوانید از وب سایت های معتبر که مجموعه های ورزشی را معرفی کرده اند استفاده کنید و اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.
برای حرفه ای شدن در این ورزش به صبر، اراده و پشتکار زیادی نیاز است و باید انرژی زیادی به آن اختصاص دهید؛ شاید راه سختی به نظر بیاید اما شیرینی موفقیت در آن می ارزد.

.اطلاعات مربیان ورزشی را در سایت آسان اسپرت ببینید

مربی قایقرانی بانوان تهران در رشته های مختلف قایقرانی

همانطور که مشخص است، با استفاده از پاروی مخصوص قایق و نیروی عضله قایقران این ورزش انجام می شود. بنا به نوع حرکت و پارویی که استفاده می شود، این رشته به دو قسمت تقسیم می شود که هر کدام از این دو بخش تحت پوشش دو ارگان مختلف به فعالیت های خود می پردازند:
1- کانوئینگ
2- روئینگ
بخش اول که کانوئینگ نام دارد شامل 6 بخش است و تحت نظر فدراسیون جهانی قایقرانی است و بخش دوم روئینگ است که تحت نظر فدراسیون جهانی پاروزنی است.
چه برای مربی قایقرانی تهران شدن و چه برای مربی قایقرانی بانوان تهران شدن، باید مراحل مشخصی را طی کنید. در ادامه به نکات بیشتری در خصوص این رشته اشاره می کنیم.

.جهت خرید کوله ورزشی به فروشگاه ورزشی آسان اسپرت مراجعه نمایید

مربی تیم قایقرانی بانوان تهران و نحوه آموزش دادن به هنرجویان

آموزش دیدن در هر رشته و حوزه¬ای، از تعامل با هنرجویان گرفته تا درس دادن مهارت و دانش ها، مدیریت یک کلاس، آموزش و استفاده درست از ابزار در قدم اول به رشد و پیشرفت شما کمک شایانی می کند. علاوه بر اینکه در شهرهای بزرگ مثل تهران مربی تیم قایقرانی بانوان تهران می شوید و خودتان آموزش می دهید، از هنرجویانتان در تیم نیز یاد می گیرید و این موضوع کاملا دو طرفه است.
یک نویسنده معروف به نام استیون کووی صحبت خوبی در این باره کرده است؛ وی می گوید اگر قصد دارید در حوزه ای پیشرفت کنید و واقعا می خواهید موضوعی را فرا بگیرید، ابتدا یاد بگیرید که چگونه باید آن را آموزش دهید. قایقرانی هم از این موضوع مستثنی نیست و مربی شدن در این رشته در ابتدای امر به شما برای حرفه ای تر شدن کمک می کند.

از مربی تیم قایقرانی تهران الگو بگیرید

اگر برای آموزش دیدن در این رشته فعالیت می کنید، پس دقت کنید که برای تفریح و بازی نیامده اید. عموما وسایلی که همراه خود می آورید خوراکی، وسایل و ابزار مورد نیاز از جمله جلیقه و یک پاروی اضافی و لباس مناسب باشد. همچنین برای یک روز تمرین خود با دقت برنامه ریزی کنید و آن را از قبل بچینید. مسواک بزنید، دوش بگیرید و تجهیزات خود را همیشه تمیز نگه دارید. برای دیگر هنرجویان الگو باشید.
اگر برای مربی تیم قایقرانی تهران شدن در این رشته تلاش می کنید، همواره به یاد داشته باشید مربی قایقرانی تهران شدن نیز یک سفر است مانند بقیه ی قسمت های زندگی؛ در واقع با مربی شدن یک پله ی دیگر از پله های موفقیت در این رشته را طی کرده اید و قله ای وجود ندارد.

اطلاعات مجموعه ورزشی تهران را در سایت آسان اسپرت مشاهده بفرمایید.

علایق و اهداف متفاوت هنرجویان قایقرانی و مربیان قایقرانی تهران

به طور کلی مربی قایقرانی تهران یک شغل هیجان انگیز است. همانطور که گفته شد با تجربه و کسب مهارت می توان با سرعت بیشتری راه پر پیچ و خم مربیگری را طی کرد. بسیاری از کسانی که وارد این رشته می شوند فقط در فصل تابستان به آموزش لذت بردن از خیس شدن پاها و پارو زدن می پردازند. دسته ای دیگر از مربیان قایقرانی تهران با عشق هرچه تمام تر در تمام طول سال شما را هدایت می کنند تا به خوبی سوار شدن روی امواج را بیاموزید. همینطور دسته ای دیگر از مربیان وجود دارند که با آموزش دادن این حرفه و کسب تجربه، خود را برای رقابت های استانی، کشوری و حتی جهانی آماده می کنند. همانطور که گفته شد در این ورزش علاوه بر اینکه هنرجویان از مربی یاد می گیرند، مربی نیز از هنرجویان یاد می گیرد و پیشرفت می کند.

آموزش قایقرانی و ورزش در خانه را در وبلاگ ورزشی آسان اسپرت مطالعه بفرمایید.

توصیه های مفید برای مربی های قایقرانی در تهران

1- داشتن همراه: یک کمک مربی، کار شما را راحتتر می کند. می توانید آن را از هنرجویان موفق خود انتخاب کنید و به موفقیت او نیز کمک کنید.
2- راه و رسم زندگی در قایقرانی: یک موردی که اکثر مربی های قایقرانی در تهران فراموش می کنند، این است که قایقرانی نیز راهی برای بالا بردن استقامت است؛ تنها به چشم یک ورزش به آن نگاه نکنید.
3- پشتیبانی خانواده: با خانواده ی هنرجویان خود صحبت کنید و از آنها بخواهید فرزند خود را در این راه حمایت و تشویق کنند..
4- تمرینات شخصی: برای تمرینات شخصی خودتان وقت بگذارید و مهارت های خود را افزایش دهید.
5- ارتباط با مربی های قایقرانی در تهران: سعی کنید با دیگر مربی های قایقرانی تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و جلساتی با یکدیگر تمرین کنید. این کار به شما کمک می کند نقاط قوت و ضعف خود را واضح تر ببینید.

روحیه ی مربی قایقرانی تهران

هر مربی ای و علی الخصوص مربی رشته های ورزشی، برای هنرجویان و شاگردان خود الگو به شمار می آید و از این رو نقش مربی در پرورش شاگردان بسیار مهم است. یکی از مهم ترین ویژگی های یک مربی داشتن روحیه ی بالاست؛ سعی کنید هرچقدر هم مشغله دارید، هنگام ورزش کردن از آن لذت ببرید و شاد باشید. گوش دادن به موسیقی های ممناسب ورزشی نیز در این راه به شما کمک زیادی می کند. سعی کنید گوش شنوایی برای شاگردان خود باشید؛ آنها را قضاوت نکنید و هنگام پیش آمدن چالش ها طرف شخص خاصی را نگیرید. همیشه احساسات خوب و مثبت داشته باشید و پیش داوری های منفی را کنار بگذارید. حتی در شرایط سخت نیز انگیزه ی شاگردان خود را از بین ببرید؛ کمک کنید تلاششان را بیشتر کنند و ناامید نشوند.
در آخر همیشه نگاهی از بیرون به خودتان داشته باشید، سعی کنید گاهی خودتان را اوایل مسیر تصور کنید و با ورزشکاران تا حد زیادی همدلی کنید.