همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی کیک بوکسینگ تهران

توضیحات

کیک بوکسینگ یکی از ورزش های رزمی  بسیار پر هیجان است که کمتر از 50 سال از عمر آن میگذرد.کیک بوکسینگ از دو عبارت کیک به معنای ضربات پا و بوکسینگ به معنی ضربات دست تشکیل شده است پس در این ورزش جذاب انواع ضربات دست و پا رد و بدل میشود. باتوجه به اینکه عمر زیادی از این ورزش نمی گذرد اما توانسته است علاقه مندان بسیار زیادی را در همین مدت کم پرورش دهد.در ایران نیز در سالیان اخیر این ورزش رشد زیادی داشته است و جوانان بسیاری در ایران و تهران دنبال مربی کیک بوکسینگ تهران میگرند تا بهترین و پر بازده ترین تمرین را داشته باشند.

درکلاس های مربی کیک بوکسینگ تهران چه می آموزید؟

مربیان کیک بوکسینگ تهران انواع کلاس ها را در دسته بندی های عمومی،خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میکنند. در حقیقت ورزش کیک بوکسینگ آمادگی جسمانی است که با ضربات دست و پا ترکیب شده است.درصورتی که شما بهترین استاد کیک بوکسینگ را انتخاب کنید در کلاس های وی میتوانید انواع ضربات مهلک کیک بوکسینگ، نرمش و افزایش   انعطاف پذیری،فیتنس برای تقویت بدن، افزایش استقامت، ورزشtrx  و ... را خواهید آموخت.
بهتر است در قبل از هنگام انتخاب مربی کیک بوکس خود دقت کنید چرا که تنها در صورتی که با بهترین استاد کیک بوکسینگ تهران تمرین کنید، مهارت های بالا را یک جا فرا خواهید گرفت و به یک مبارز فوق حرفه ای و جهانی تبدیل خواهید شد.
معروف ترین مربیان کیک بوکسینگ جهان
شناخت بهترین مربیان کیک بوکسینگ دنیا از این جهت مهم است که می توانید در کنار تمرین با بهترین مربی کیک بوکسینگ تهران، از مطالب و ویدئو های مربیان جهانی نیز برای حرفه ای شدن خود استفاده کنید. از معروف ترین مربیان کیک بوکسینگ دنیا می توان به رافائل کوردیرو،گرگ جکسون،آندره پدرنیراس،ژاویر مندز، ریکاردو لیبریو و ... نام برد.

مطالب آموزش کیک بوکسینگ و ورزش در خانه را در وبلاگ آسان اسپرت مطالعه کنید.

انواع مدرک مربی کیک بوکسینگ تهران

شاید بد نباشد که بدانید بیش از 70 سبک برای کیک بوکسینگ در ایران وجود دارد:
•    کیک بوکسینگ
•    فول کیک بوکسیگ
•    نیو کیک بوکسینگ
•    کونگ فو کیک بوکسینگ
•    های کیک بوکسینگ و ..
که تقریبا تفاوت آنها در نامشان است و در اصل ماجرا و ضربات شبیه هم هستند. ابتدا مربی در اواخر دوران شاگردی خود به سمت کمک مربی گری انتخاب میشود و بعد دریافت درجه مشکی و طی دوره های تخصصی فدراسیون می تواند مربی کیک بوکسینگ تهران شود که مدارک آن شامل سه درجه ی (3 و 2 و 1) است. همچنین بعد از دریافت مربی گری درجه 1 می تواند نسبت به دریافت مدرک مربی گری فدراسیون جهانی اقدام می کنند.

وظایف مربیان کیک بوکسینگ تهران

قبل از اینکه بخواهیم بهترین استاد کیک بوکسینگ تهران را انتخاب کنیم، باید ببینم وظایف مربی تیم کیک بوکسینگ تهران چیست تا بر آن اساس بتوانیم تصمیم گیری خوبی داشته باشیم. یک مربی حرفه ای باید:
•    برای کلاس ها برنامه ریزی دقیق کند و اهداف کوتاه، میان مدت و بلند مدت داشته باشد.
•    یک مربی کیک بوکسینگ تهران باید حضور دائمی در جلسات تمرین داشته باشد تا بتواند رهبری جلسات را بطور کامل در دست داشته باشد.
•    هنگام تمرینات ایجاد کننده ی روحیه و انگیزه در حین انجام تمرینات باشد.
•    بدن شاگردان و هنرجویان خود را بطور کامل آنالیز کند تا نقاط ضعف و قوت آنان را بشناسد.
•    در صورتی که با معلم خصوصی کیک بوکسینگ تهران تمرین میکنید باید بطور اختصاصی با توجه به اهداف ورزشی شما برنامه ریزی کند.برنامه ی تمرینی فردی که برای المپیک تمرین میکند با فردی که صرفا به دنبال کالری سوزی است متفاوت است.
•    یک مربی تیم کیک بوکسینگ تهران باید مشورت برای انتخاب بهترین تجهیزات و مکمل های استاندارد وزشی بدهد تا از هزینه های مالی و عوارض ناشی از انتخاب غلط جلوگیری کند.
•    مربیان کیک بوکسینگ تهران وظیفه دارند که هنگام تمرینات به طور کامل مراقب نحوه ی انجام تکنیک ها مبارزات باشد تا از آسیب دیدگی آنان جلوگیری کند و ...
اگر نمی توانید تمامی این نکات را در قبل انتخاب مربی کیک بوکسینگ تهران بررسی کنید، اصلا نگران نباشید. در ادامه به شما آسان ترین روش انتخاب مربی ای را نشان میدهیم که تمامی این ویژگی ها را داشته باشد.

جهت خرید تردمیل و سایر لوازم ورزشی به فروشگاه آسان اسپرت مراجعه بفرمایید.

 مربی کیک بوکسینگ تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 برای  بررسی شایستگی مربیان کیک بوکسینگ تهران برای تمرین باید عوامل زیر را در نظر گرفت.بررسی کرد:
•    مربی کیک بوکس تهران باید دوره های مرتبط با مربی گری را گذرانده باشد و حتما دارای گواهینامه های معتبر باشد.
•    برای انتخاب بهترین استاد کیک بوکسینگ تهران باید توجه داشته باشید که دوره های کمک های اولیه مرتبط با ورزش های رزمی را پشت سر گذاشته باشد.
•    در صورتی که بانو هستید باید بدانید که انتخاب مربی کیک بوکسینگ بانوان تهران با مربیگری آقایان تفاوت دارد(به دلیل روحیات و شرایط بدنی بانوان). پس جدای مسائل فقهی الزاما انتخاب یک مربی حرفه ای اقا به نفع شما نخواهد بود. پس حتما مربی کیک بوکسینگ بانوان تهران را برگزینید.
•    هنگام انتخاب بهترین مربی کیک بوکسینگ تهران به رزومه ی قهرمانی خود استاد و سطح شاگردانی که در تربیت کرده است توجه کنید.
•    حتما به اخلاق،صبوری،منش پهلوانی وخوش خلقی استاد توجه ویژه ای بکنید چرا که تمرین با یک فرد بد اخلاق و دیکتاتور خروجی نخواهد داشت.
•    حتما بررسی کنید که کل مراحل تمرین زیر نظر استاد بطور مستقیم برگزار شود. بعضی از اساتید فقط برای ثبت نام از نام خودشان استفاده میکنند و جلسات تمرین را به شاگردان خود می سپارند.
•     تمامی جلسات بصورت عمومی، نیمه عمومی یا خصوصی برگزار میشود.
•    مباحث مالی کلاس باید بر اساس تعداد جلسات در ماه، مدت زمان هر جلسه،امکانات محل تمرین، تجربه و رزومه ی استاد و ... باشد.
•    درصورتی که نسبت به استخدام معلم خصوصی کیک بوکسینگ تهران اقدام می نمایید توجه داشته باشید محل سکونت یا استقرار استاد نزدیک به محل تمرین است یا خیر،ابزار تمرین را شما باید تهیه کنید یا استاد به همراه خواهد داشت و ...
جهت مشاهده اطلاعات مربی رزمی تهران و ثبت نام در کلاس رزمی تهران به سایت آسان اسپرت مراجعه نمایید.

بهترین روش انتخاب مربی کیک بوکسینگ

در بخش های بالا گفتیم که در ادامه بهترین روش انتخاب مربی کیک بوکسینگ تهران را به شما خواهیم گفت. اگر شما به دنبال استاد مناسب برای شرکت کلاس های عمومی، نیمه خصوصی و یا خصوصی شرکت کنید ولی نمیدانید چگونه اقدام کنید،جای هیچ نگرانی نیست.در سایت آسان اسپرت اطلاعات بهترین و حرفه ای ترین مربیان کیک بوکسینگ وجود دارد که تماما حرفه ای و کارآزموده هستند.شما به راحتی میتوانید از میان اساتید بهترین معلم خصوصی کیک بوکسینگ تهران یا مربی گروهی را که مناسب با شرایط شما است را انتخاب کنید و با کمترین هزینه در کلاس های او شرکت کنید.