همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

پیست دوومیدانی تهران

تمامی مجموعه های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

برای داشتن جسم و روحی سالم که گرفتار هیچ درد و مریضی نیست باید تلاش های بسیاری کرد. اگر به فکر داشتن جسم و روحی سالم هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید ما به شما فعالیت در یک رشته ورزشی مانند دوومیدانی را پیشنهاد می کنیم. پایه رشته ورزشی دوومیدانی پیاده روی است و پیاده روی یکی از بهترین ورزش هایی می باشد که برایتان بیشترین فواید را به همراه دارد. به عبارتی ساده تر در پیاده روی فواید زیادی برایتان به ارمغان آورده خواهد شد که در کمتر رشته ورزشی همگی آن ها با هم وجود دارند. به همین منظور بهتر است به سراغ دوومیدانی بروید تا با دویدن در این رشته ورزشی جسم و روحی سالم داشته باشید. اما وقتی می خواهید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید اطلاعات مفیدی در خصوص پیست خاکی دوومیدانی تهران و ... داشته باشید تا بتوانید در یک پیست دوومیدانی تهران خوب فعالیت کنید. به همین منظور در ادامه با ما همراه باشید تا به شما اطلاعاتی در خصوص پیست خاکی دوومیدانی تهران و ... بدهیم و دست به انتخاب یک پیست خاکی دوومیدانی تهران خوب برای خود بزنید.

اندازه استاندارد پیست دوومیدانی تهران

مسئله ابتدایی که می خواهیم برای پیدا کردن یک پیست دوومیدانی تهران خوب به آن بپردازیم اندازه استاندارد آن ها می باشد. به طور کلی پیست های دو و میدانی از نظر اندازه دو نوع هستند. این دو نوع پیست دوومیدانی تهران و سایر کشور های جهان در ابعاد 200 و 400 متری ساخته می شوند.
این پیست های دوومیدانی دارای شش الی هشت خط هستند تا فرد به راحتی و با حفظ قوانین بتواند بدود بدون اینکه بر روی آن ها قدم بگذارد. البته پیست دوومیدانی تهران هایی که شش خط هستند برای تمرین می باشند و پیست دوومیدانی تهران هایی که دارای هشت خط هستند برای بازی های رسمی به وجود آمده اند.

ابعاد انواع پیست دومیدانی تهران

این رشته ورزشی جذاب که روز به روز طرفدارانش در حال افزایش است دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به شرح انواع پیست دومیدانی تهران پرداخته ایم. با دانستن ابعاد انواع پیست دومیدانی تهران اطلاعات مفیدی از این ورزش کسب خواهید کرد و همانند حرفه ای ها خواهید شد. ابعاد انواع پیست دومیدانی تهران عبارت است از :
•    پیست چهار صد متر با قوس : این پیست دارای 6 باند که هر کدام 1/22 متر است می باشد. همچنین محوطه بازی در این نوع پیست 10/5 در 67/50 متر است. نوع 8 باند این پیست هم هر کدام 1/22 متر همراه با قوس با زاویه 60 درجه می باشد.
•    پیست راهپیمائی : نوع دیگری از پیست دومیدانی تهران پیست راهپیمائی می باشد که حتما باید بیضی شکل باشد. اندازه ابعاد این پیست دومیدانی تهران باید بین 350 تا 500 متر باشد.  همچنین این پیست دارای دو قوس و دو خط مستقیم می باشد که حداقل اندازه آن 120 متر است.
•    پیست دو : پیست دو یکی دیگر از پیست های دوومیدانی تهران است که طول خط اول آن نباید کمتر از 400 متر باشد. پهنای پیست 6 باندی این نوع باید از 7/32 متر کمتر نباشد و در صورت امکان لبه داخلی ان از سیمان یا جنس مناسب دیگری به عرض 5 سانتی متر ساخته شود.

آموزش ایروبیک را در بلاگ اسان اسپرت بخوانید.

مشخصات پیست دوومیدانی تهران

پس از بررسی ابعاد انواع پیست های دوومیدانی تهران نوبت به بررسی مشخصات پیست دوومیدانی تهران می رسد. برای دانستن مشخصات پیست دوومیدانی تهران باید بدانید که محل شروع تمامی دو های مختلف در نقاط مختلف پیست است که بستگی به طول دویدن دارد.
به عبارتی ساده تر محل آغاز دوها طوری است که در نهایت همه آنها در یک نقطه مشترک به اتمام می رسند. چون خیلی از افراد فکر می کنند محل اغاز تمامی دو ها متفاوت است و هر نوع دو در یک نقطه متفاوت بازی خود را تمام می کند درحالی که تمامی انواع دو ها در یک نقطه مشترک بازی را تمام می کنند.

برای خرید کفش اسپرت کلیک نمایید.

پیست های دوومیدانی تهران برای داخل سالن

پیست های دوومیدانی تهران داخل سالن هم هستند و ما در این بخش می خواهیم شما را با مشخصات پیست های دوومیدانی تهران داخل سالن آشنا کنیم. پیست های دوومیدانی داخل سالن به طور کلی دارای هشت خط هستند که این هشت خط برای دو های 60 متر تنها و دو های 60 متر با مانع است.
البته بهتر است بدانید برای بقیه دو ها سالن ها از چهار الی شش خط تشکیل می شوند. پیست های 400 متری را با نام فضای آزاد و پیست های 200 متری را داخل سالن نیز می نامند. همچنین از نظر نوع پوشش مورد استفاده در داخل پیست های ورزشی می توان آن ها را به دو نوع تارتان که یک سری مواد مصنوعی از جنس پلاستیک  مخصوص است و خاکی که یک خاک مخصوص قرمز رنگ است تقسیم بندی کرد.

پیست ورزشی تهران را بصورت اینترنتی از سایت آسان اسپرت رزرو کنید.

جمع بندی نهایی پیست یا سالن دوومیدانی تهران

در جمع بندی نهایی پیست یا سالن دوومیدانی تهران همان طور که با ما همراه بودید سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص پیست اسکی تهران به شما بدهیم تا با استفاده از آن ها دست به انتخاب یک پیست اسکی تهران خوب یا سالن دوومیدانی تهران خوب بزنید. همان طور که با ما بودید دیدید که ابتدا نگاهی به ابعاد کلی پیست دوومیدانی تهران کردیم. سپس به سراغ بررسی ابعاد انواع پیست های دوومیدانی رفتیم تا اگر به دنبال حرفه ای شدن هستید بدانید کدام یک از پیست های اسکی برای شما مناسب است.
کمی جلوتر هم نگاهی به مشخصات پیست اسکی تهران کردیم که اطلاعاتتان در این زمینه ناقص نماند و در اخر هم نگاهی به ابعاد سالن دوومیدانی تهران همراه با بهترین جنس ها کردیم تا به سراغ سالن دوومیدانی تهرانی بروید که هیجان را در کنار ورزش برایتان به ارمغان آورد. در پایان این مطلب امیدوار هستیم همواره ورزش کردن یکی از برنامه های روزانه تان باشد تا در آینده شاهد افرادی باشیم که به هیچ درد و بیماری دچار نیستند. در سخن اخر این مطلب هم امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوب و خوشی نه تنها برای خود بلکه برای دوستان و اطرافیانتان هم رقم بزنید.

جهت ثبت نام در کلاس دوومیدانی تهران کلیک کنید.