همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

پینت بال تهران

توضیحات

یکی از بهترین و مهیج ترین بازی ها در دنیا پینت بال می باشد که یک ورزش گروهی است و در هر مسابقه آن علاقه مندان باید تلاش کنند با مهارت هایی که یاد گرفته اند بازیکنان رقیب خود را با شلیک های گلوله حذف کنند البته این گلوله ها به شکل پلاستیک های رنگی هستند و هیچ خطری برای سلامتی افراد ندارد. دلیل محبوبیت این رشته ورزشی در دنیا برخوردار شدن از هیجان و آدرنالین بالا می باشد به همین دلیل روز به روز تعداد علاقه مندان این رشته ورزشی در حال افزایش است. از طرفی برای فعالیت در این بازی باید به دنبال پیدا کردن یک زمین و باشگاه خوب باشید که کار راحتی نیست و باید یک سری اطلاعات در این خصوص داشته باشید تا بتوانید بدون توجه به قیمت اجاره زمین پینت بال تهران دست به اجاره و پیدا کردن یک زمین و باشگاه خوب باشید پس در ادامه دقایقی از وقت ارزشمندتان را به ما اختصاص دهید. 

اشنایی با زمین بازی پینت بال تهران 

وقتی به دنبال یک زمین بازی پینت بال تهران خوب هستید باید با ابعاد زمین برای مسابقات این بازی هیجانی و مفرح آشنا شوید. زمین مسابقه این رشته ورزشی برای ایمنی و امنیت افراد باید یک مکان کاملا صاف و هموار باشد که ابعاد این زمین طبق استاندارد ها باید ×33 متر باشد همچنین زمین بازی پینت بال تهران باید کاملا به وسیله یک تور خوب محصور شود تا امنیت مسابقه بیشتر و بهتر تضمین شود.

بهترین جنس برای زمین بازی پینت بال تهران چمن مصنوعی و چمن طبیعی می باشد که اگر مصنوعی باشد باید ماسه و شن هم در آن ریخته شود. در زمین بازی پینت بال تهران همچنین 25 مانع به فاصله حداقل 1/5 متر از خطوط اطراف زمین قرار میی گیرد که جنس این موانع به طور کلی به شکل بانکر که یک موانع بادی هستند می باشد. بنابراین حین انتخاب زمین بازی پینت بال تهران همانند قیمت اجاره زمین پینت بال تهران به این موارد هم توجه کنید. 

برای خرید اینترنتی لباس ورزشی کلیک کنید.

رزرو باشگاه پینت بال تهران باتوجه به ابعاد باشگاه های مسابقاتی 

همان طور که متوجه شدید زمین بازی این رشته ورزشی باید کاملا صاف و بدون شیب باشد تا میزان حوادث در این بازی کاهش پید کند. برای رزرو باشگاه پینت بال تهران در خصوص باشگاه های مسابقاتی می خواهیم اطلاعات مفیدی به شما بدهیم تا به خوبی دست به رزرو باشگاه پینت بال تهران خوب و حرفه ای بزنید. به همین دلیل در ادامه اطلاعاتی برای رزرو باشگاه پینت بال تهران در خصوص نوع مسابقه ای آن داده ایم که عبارت هستند از : 

زمین به ابعاد مفید 46×38 متر که 49× 41 متر آن با احتساب فاصله تا حفاظ دور زمین با حداقل 42 مانع بادی درست شده است. 

زمین استاندارد لیگ و مسابقات کشوری به ابعاد مفید37×22 متر که 40×25 متر با احتساب فاصله تا حفاظ دور زمین با حداقل 35 مانع بادی است می باشد. 

 رزرو اینترنتی پینت بال تهران باتوجه به ابعاد باشگاه های آموزشی 

مورد دیگری که برای رزرو اینترنتی پینت بال تهران می خواهیم به آن بپردازیم در خصوص باشگاه های آموزشی می باشد. زمین آموزشی این بازی همانند نوع مسابقه ای آن باید کاملا صاف، نرم و هموار باشد همچنین در یک منطقه بدون شیب هم قرار گرفته باشد تا میزان خطرات احتمالی تا حد زیادی کاهش پیدا کند و فرد نگرانی از بابت سلامت جسمی خود نداشته باشد. به همین دلیل ما در ادامه برای رزرو اینترنتی پینت بال تهران اطلاعاتی در خصوص این ابعاد بیان کرده ایم تا همانند قیمت اجاره زمین پینت بال تهران به آن ها توجه کنید. ابعاد باشگاه های آموزشی برای بازی پینت بال در تهران عبارت است از : 

زمین به ابعاد مفید 37×22 متر که 40×25 متر با احتساب فاصله تا حفاظ دور زمین همراه با حداقل 35 مانع بادی می باشد. 

برای رزرو سایر مجموعه ورزشی تهران و ثبت نام کلاس ورزشی از طریق سایت آسان اسپرت کلیک نمایید.

چه مواردی برای بازی پینت بال در تهران باید رعایت شود؟ 

همان طور که تا به اینجا متوجه شدید این رشته ورزشی آنقدر محبوب و جذاب است که روز به روز طرفداران آن در حال افزایش است. وقتی شما اقدام به بازی پینت بال در تهران می کنید شور و هیجانی درونتان پدید می آید که در کمتر بازی این چنین شور و هیجانی وجود دارد. از طرفی امنیت و ایمنی در این بازی بسیار مهم است و اگر کمی کوتاهی در اجاره آنلاین پینت بال تهران کنید ممکن است دچار آسیب شوید.

 به همین دلیل باید تمامی جوانب ممکن برای بازی پینت بال در تهران را در نظر بگیرید تا از این بازی نهایت لذت را ببرید. به همین دلیل ما در ادامه تصمیم گرفته ایم مواردی که باید برای بازی پینت بال در تهران رعایت شود را برایتان بیان کنیم تا به دنبال سالنی باشید که این موارد را برای سلامتی شما رعایت می کند. موارد مهم که باید در یک سالن بازی پینت بال رعایت شود عبارت می باشند از : 

رعایت استفاده از تجهیزات استاندارد

رعایت نکات ایمنی برای محل بازی و محل ‌های تردد

رعایت استاندارد در موانع ساخته شده از نظر ایمنی 

نصب جان پناه ها در محل های پرتگاه و با ارتفاع

نصب نوار زرد اخطار برای تعیین حدود زمین در موارد جنگلی، کوهستانی و بیابانی 

کف نرم برای زمین ‌های دائم و محصور

رعایت فاصله از مناطق مسکونی و در صورت لزوم بسته نبودن محل بازی 

جمع بندی نهایی اجاره آنلاین پینت بال تهران

در جمع بندی نهایی این مطلب همان طور که با ما همراه بودید سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص ویژگی های یک سالن بازی پینت بال به شما بدهیم تا با استفاده از آن ها در اجاره آنلاین پینت بال تهران مشکلی نداشته باشید چون این رشته ورزشی یکی از بهترین و مفرح ترین بازی ها می باشد که گروه های سنی زیادی خواهان فعالیت در آن هستند. در سخن اخر این مطلب هم امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوشی هم برای خود و هم برای دوستانتان رقم بزنید و بتوانید به راحتی اقدام به اجاره آنلاین پینت بال تهران کنید. 

مطلب آموزش پیت بال را در وبلاگ آسان اسپرت مطالعه کنید.