همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

کلاس آنلاین کاراته

تمامی کلاس های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

کاراته در لغت به معنی دست های خالی است. شما در این ورزش یاد میگیرد چگونه با دستان خالی و بدون سلاح از خود دفاع کنید.این ورزش هیجان انگیز یکی از قدیمی ترین ورزش های رزمی است که همزمان روح و جسم را پرورش می دهد. هرساله هزاران نفر از جوانان نسبت به یادگیری این ورزش اقدام می نمایند.
استقبال از کلاس های کاراته به حدی است که در سالیان اخیر تقاضا برای کلاس آنلاین کاراته رشد چشم گیری یافته است. اگر شما هم میخواهید از مزایای کلاس آنلاین کاراته و نکات انتخاب بهترین کلاس مجازی کاراته باخبر شوید تا انتهای این مطلب را از دست ندهید.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین کارته

در ابتدا مزایای شرکت در کلاس اینترنتی کاراته را باهم بررسی می کنیم و ببینیم تمارین کلاس های آنلاین کاراته چه فوائدی برای جسم و روح هنرجو دارد:
•    تقویت جسمانی:طبیعتا هر وزشی باعث بهبود و تقویت شرایط بدن میشود اما کاراته بهطور تخصصی می تواند بدن شما را در مقابل انواع ضربات و آسیب ها  تقویت کند.با انجام تمارین بدنسازی در کلاس مجازی کاراته می توانید پیری و درد مفاصل و کمر را به تعویق بیاندازید.
•    تقویت روح و روان: تمارینی که در کلاس آنلاین کاراته داده میشود باعث تقویت اعصاب، تخلیه ی خشم، افزایش صبوری، بهبود در تصمیمی گیری، افزایش شجاعت جسارت و ... میشود. در پایان هرجلسه متوجه می شوید که عضلات و ذهن شما از استرس های روزمره رها شده است و  ذهن و بدن قدرت خود را بازیابی کرده است.
•    دفاع از خود و دیگران: ناگفته پیداست با شرکت در کلاس های آنلاین فدراسیون کاراته میتوانید تکنیک ها و تاکتیک هایی را بیاموزید که از خود و دیگران درمقابل حملات دفاع کنید.

کلاس های آنلاین کاراته شامل چه بخش هایی است؟

درحالت کلی ورزش کاراته به سبک های کنترلی و غیرکنترلی تقسیم میشود.در سبک های کنترلی ضربات کنترل شده و از همان مسیری که زده شده باید به نقطه ی اول برگردد ولی در غیرکنترلی اینگونه نیست. کلاس های آنلاین فدراسیون کاراته شامل بخش های زیر است:
•    تکنیک (کیهون): به تمامی تکنیک های دست و پا و حالات ایستادن کیهون یا تکنیک میگویند. کیهون ها پایه ی اصلی کاراته هستند
•    مبارزه با حریف فرضی (کاتا): اشتباها اکثریت افراد جامعه فکر میکنند کاتا بخش نمایشی کاراته است.در حالی که تمارین این بخش ذهنی تر و در اصل مبارزه با حریف فرضی می باشد.
•    مبارزه با حریف واقعی (کومیته): همانطور که از نامش پیداست در این بخش بطور واقعی با یک حریف تمرینی مبارزه واقعی کرده و به بررسی نقاط ضعف و قوت خود می پردازد
•    بدنسازی و تمارین ذهنی: در این بخش از کلاس انلاین کاراته به تقویت عضلات بدن مخصوصا عضلات کور و درگیر ضربات، افزایش استقامت بدن، پالایش و تمرکز ذهن میپردازند.

مطلب تکواندو چیست و آموزش تکواندو را در وبلاگ آسان اسپرت بخوانید.

مزیت کلاس آنلاین کاراته نسبت به کلاس های حضوری

شاید برای شما هم سوال شده باشد که دلیل استقبال از کلاس آنلاین کاراته چیست و چرا یک افراد بجای شرکت در کلاس های حضوری کاراته، ترجیح میدهند در کلاس های غیرحضوری کاراته شرکت کنند. موارد زیر بخشی از پاسخ سوال شماست:
•    هزینه ی کمتر: به دلیل اینکه کلاس های غیر حضوری کاراته در مکان ثابتی برگزار نمیشود هزینه ی اجاره ی باشگاه و تجهیزات و ... را ندارد و به همین دلیل هزینه های کمتری دارد. البته ممکن است کلاس مجازی بصورت نیمه خصوصی یا عمومی برگزار شود که اندکی هزینه ی جانبی دارد ولی بازهم نسبت به کلاس های غیر مجازی کمتر است.
•    همه جا در دسترس: فرض کنید که خارج از ساعات کلاس های غیر حضوری کاراته برای شما سوالی در خصوص تکنیک ها و تمرین های ارائه شده در کلاس پیش بیاید. به دلیل اینکه به استاد دسترسی ندارید باید تا جلسات بعدی صبر کنید. اما در کلاس غیر حضوری کاراته به دلیل اینکه محتوا ها در اختیار شما قرار میگیرد می توانید بارها مطالب را مرور کنید.
•    مستقل از زمان و مکان: با شرکت در کلاس های آنلاین کاراته دیگر مهم نیست که در کجای شهر یا کشور باشید. چقدر با محل استاد فاصله دارید و در چه زمانی هستید. به راحی با اتصال به اینترنت می توانید تحت آموزش قرار بگیرید و با حذف رفت و آمد های اضافی زمان و انرژی بیشتری را صرفه جویی کنید.
•    تمرین با بهترین اساتید:ممکن است در شهری باشید که استاد خوبی در شهر شما نباشد.یا در شهر دیگری موقتا دانشجو یا شاغل هستید.شما به راحتی می توانید با شرکت در کلاس اینترنتی کاراته با بهترین اساتید تمرین بکنید.
•    استاندارد بالا: به دلیل اینکه کلاس های آنلاین فدراسیون کاراته و اساتید آن توسط این مجموعه بررسی میشود، سطح کلاس ها بسیار بالا و استاندارد است.

خرید ساک ورزشی را در فروشگاه اسان اسپرت به صورت اینترنتی انجام دهید.

مربی کلاس آنلاین کاراته دارای چه ویژگی باید باشد؟

در این بخش باهم بررسی میکنیم که مربی ای مناسب کلاس انلاین کاراته باید چه صفاتی داشته باشد تا بیشترین بازدهی را به کلاس بدهد.
•    دانش فنی:مهم تر از هرچیز مربی کلاس آنلاین کاراته باید دارای گواهینامه های معتبر از سمت فدراسیون باشد.همچنین بهتر است دوره های کمک های اولیه را گذرانده باشد.
•    تجربه:مربی کلاس مجازی کاراته باید تجربه ی زیادی در زمینه ی آموزش کاراته داشته باشد. چرا که باید تکنیک ها و مطالب را از راه دور به شما منتقل کند.
•    استعداد یابی و روانشناسی بالا: مربی ای که در کلاس غیر حضوری کاراته تدریس میکند باید بتواند از فضای مجازی نیز استعداد و توانایی های شاگردان خود را کشف و آنها را پرورش دهد.
•    قدرت مدیریت خوب: اهداف کلاس انلاین کاراته بدون یک رهبر قوی و مسلط به نتیجه نخواهد رسید.مربی باید بتواند کلاس مجازی را به خوبی مدیریت و رهبری کند.
•    برنامه ریزی قوی: کلاس غیر حضوری کاراته باید دارای اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشد. برنامه ریزی برای دست یابی به این اهداف برعهده ی کسی جز مربی نیست.
•    هزینه ی مناسب: هزینه ای که مربی برای کلاس مجازی کاراته دریافت میکند باید مطابقت با تعداد جلسات درماه، مدت زمان هرجلسه، تجربه، خصوصی یا نیمه خصوصی بودن جلسات و ... باشد.

چگونه یک کلاس اینترنتی کاراته ی خوب انتخاب کنیم؟

ممکن است بعد از خواندن مزیا و ویژگی های یک کلاس غیر حضوری کاراته علاقه مند شده باشید در یکی از کلاس های آنلاین کاراته شرکت کنید.اما هنوز کلاس با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را پیدا نکرده اید.شما به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از  لیست کلاس های آنلاین کاراته که در سایت آسان اسپرت آمده است، بهترین و مناسب ترین کلاس را انتخاب کنید و به آسانی در هر محلی که بودید به تمرین کاراته بپردازید.همه ی این کلاس ها مورد تایید بوده و توسط اساتید مورد تایید بااخلاق، با تجربه و دارای دانش روز اداره میشود.

اطلاعات کلاس های ورزشی و سالن رزمی را در سایت آسان اسپرت ببینید.