همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

کلاس بوکس تهران

توضیحات

بوکس یک رشته ی رزمی بسیار پر طرفدار در جهان است که تاریخ آن به روم باستان برمیگردد. جایی که گلادیاتور ها با دست کش هایی از جنس فولاد باهم به مبارزه می پرداختند اما امروزه قوانین وا ابزار این ورزش تحول زیادی کرده است. از فواید این رشته میتوان به سلامتی قلب و عروق ، بهلود عملکرد مفاصل، افزایش اعتماد بنفس، بهبود عملکرد عضلات ، تناسب اندام و ... اشاره کرد. مزیت دیگر این ورزش کارایی بالادر دفاع از خود می باشد که باعث فراگیر شدن این رشته ی رزمی شده است.

شرکت در کلاس بوکس تهران

اگر شما مانند اکثریت قشر جوان دنبال ورزش های هیجان انگیز مانند ورزش های رینگی باشید و یا به دنبال یک ورزش کارامد برای دفاع از خود باشید، بهر حال گذر شما به کلاس های رزمی مخصوصا کلاس بوکس تهران می افتد. در ادامه باهم بررسی میکنیم که کلاس های بوکس حرفه ای چه ویژگی هایی دارد، هزینه کلاس بوکس تهران چقدر است و مربی های حرفه ای بوکس باید چه ویژگی ای داشته باشند و در انتها بهترین روش برای ثبت نام کلاس بوکس تهران را معرفی کرده ایم.

خرید کوله ورزشی به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه ورزشی آسان اسپرت امکان پذیر است.

بهترین کلاس بوکس تهران چه امکاناتی باید داشته باشد؟

برای شناخت یک باشگاه حرفه ای باید در ابتدا باهم ببینیم که از نظر متخصصین و مربیان حرفه ای استاندارد های یک کلاس رزمی بوکس تهران چیست:
•    کف کلاس بوکس تهران : کف کلاس بوکس باید پوشیده از تاتامی یا فوم باشد تا سفتی زمین موجب مزاحمت و آسیب در زمان تمرین نشود. البته در برخی از باشگاه های رزمی به روی زمین یا پارکت تمرین میکنند تا مقاومت بدن را بالا ببرند.
•    ابعاد کلی : در حالت کلی برای فضای عمومی کلاس بوکس تهران نمی توان ابعاد خاصی در نظر گرفت چون بعضا با بقیه ی ورزش های رزمی در یک سالن رزمی برگزار میشود.
•    رینگ بوکس: تمامی مسابقات و تمرینات حرفه ای ورزش های بوکس و کیک بوکس در رینگ صورت میگیرد. رینگ به شکل مربع و به مساحت 4.9 تا 6.1 متر مربع طراحی میشود. همچنین ارتفاع رینگ حدود 1 متر و اطراف رینگ فضای 2 متری آزاد باید طراحی شود.
•    طناب رینگ : طناب هایی به ابعاد 3 تا 5 سانتی متر و در ارتفاع های 30،60،90 و 120 سانتی متری زمین برای محافظت از محدوده ی بازی.
•    کیسه بوکس: یکی از مهمترین المان های باشگاه بوکس ، داشتن کیسه بوکس حرفه ای است . خود کیسه ی بوکس در ابعاد و انواع مختلف آویز، دیواری، گلابی و سقفی و ... طراحی میشود که از کیسه بوکس های آویز برای حرکات قدرتی و از کیسه بوکس های گلابی برای حرکات سرعتی و هماهنگی چشم و دست استفاده میشود.
•    تهویه ی مناسب: یک کلاس بوکس تهران حرفه ای باید تهوه ی هوای مناسبی داشته باشد چرا که بوکس جزو ورزش های بسیار پر تحرک است که میزان تعرق شدیدی در آن وجود دارد. برای اکسیژن رسانی بهتر و جلوگیری از بوی نامطبوع باید تهویه هوای مناسب داشته باشد.
•    دست کش حرفه ای : از ابزار لازم برای تمرین در هر باشگاه بوکس داشتن دست کش و باند بوکس برای جلوگیری از آسیب دست ها و مچ است که معمولا هر بوکسور باید بطور اختصاصی برای خود تهیه کند ولی کلاس های بوکس هم باید تعدادی داشته باشند.
•    میت : میت جهت تمرین انواع ضربات و ترکیبات دست استفاده میشود و انواع پنجه ای، راکتی و ... را دارد.میت ها باید تماما برای ورزش بوکس باشد و از میت های ضربات پا بعنوان میت دست استفاده نشود.
•    نور پردازی و صدا : به دلیل ماهیت پر هیجان و نیاز به دقت بالای ورزش بوکس شما باید دارای محیطی پر نور و نشاط آور باشد . همچنین در برخی باشگاه ها برای ایجاد هیجان از آهنگ های ریتمیک هنگام تمرین استفاده می شود.

چگونه بهترین کلاس بوکس تهران را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب کلاس بوکس تهران باید به چند نکته توجه داشته باشید:
•    مربی آن باشگاه که باید دوره های مرتبط را گذرانده و کارت مربی گری داشته باشد . افتخارات شخصی و شهرت شاگردان مربی نیز دارای اهمیت است. همچنین تمرینات باید زیر نظر مربی باشد چرا که برخی استاید صرفا از نام خود استفاده میکنند و آموزش را به شاگردان قدیمی خود می سپارند.
•     باشگاه باید زیر نظر فدراسیون بوکس باشد و دوره ای تحت بررسی بازرس قرار بگیرد.
•    بهتر است جستجو برای کلاس رزمی بوکس تهران از مناطق نزدیک به خود شروع کنید چرا که دسترسی به باشگاه باید آسان و راحت باشد. برای جستججو نزدیک ترین باشگاه به خود می توانید از وب سایت آسان اسپرت ، گوگل یا پرس و جوی محلی استفاده نمایید.
•    اگر به دنبال کلاس بوکس برای کودکان تهران هستید توجه کنید که در آن باشگاه چه رنج سنی را آموزش می دهند. کودکان و بزرگ سالان در یک سانس تمرین میکنند یا جدا هستند. مربی کلاس بوکس برای کودکان تهران و بزرگسالان یکسان است یا خیر و...
•    هزینه کلاس بوکس تهران ای که در آن میخواهید شرکت کنید باید معقول و متناسب با تجربه ی استاد، امکانات باشگاه، تعداد جلسات، مدت زمان هر جلسه باشد.با بررسی چند باشگاه میانگین هزینه ها دستتان می آید.
•    هنگام ثبت نام کلاس بوکس تهران بررسی کنید که باشگاه مورد نظر در چه سطحی تمرین میکند. باشگاهی که در حد مسابقات کشوری و جهانی تمرین میدهند طبیعتا مناسب افراد مسن نیست. همین طور باشگاهی که برای صرف ورزش تمرین بوکس میدهند مناسب کسی که بنای حرفه ای کار کردن دارد نیست.

برای مشاهده اطلاعات مربیان ورزشی و کلاس رزمی در سایت آسان اسپرت بروی عبارات مشخص شده کلیلک نمایید.

لیستی از بهترین کلاس بوکس تهران

برای افرادی که قصد دارند در بهترین و معروف ترین کلاس بوکس تهران ثبت نام کنند می توان چند باشگاه معروف تهران را معرفی کرد:
•    باشگاه بوکس دیباجی: جزو معروف ترین باشگاه های بوکس در شمال تهران که شاگردان حرفه ای و المپیکی تربیت میکند.
•    باشگاه مجموعه ی ورزشی انقلاب: از بهترین و معروف ترین مجموعه های ورزشی در سطح کشور و تهران که یکی از بهترین کلاس بوکس تهران را برگزار میکند.
•    کلاس بوکس تهران سرافرازان: یکی از حرفه ای ترین باشگاه ها با امکانات حرفه ای در محیط 300 متری واقع در خیابان سهروردی.
•    مجموعه ی ورزشی زیتون سبز: این باشگاه در غرب تهران واقع شده است و جزو پر امکانات ترین باشگاه های ورزش های رینگی به حساب می آید. و ....

در این بخش با هم بررسی کردیم که چگونه بهترین باشگاه بوکس را پیدا کنیم و هنگام ثبت نام کلاس بوکس تهران به چه نکاتی در باشگاه باید توجه داشته باشیم. اما گشتن در بین باشگاه های بوکس و پیدا کردن بهترین آنان کاری زمان بر است . به همین دلیل آسان اسپرت لیستی از بهترین کلاس بوکس با استاد با تجربه و حرفه ای که مورد تایید و دارای خروجی شاگردان حرفه ای هستند فراهم کرده است .
این کلاس ها برای افراد در سطوح مبتدی تا حرفه ای و در سنین کودکان تا بزرگسالان کاملا مناسب است. شما میتوانید به راحتی نزدیک ترین و حرفه ای ترین کلاس بوکس تهران به خود را در آسان اسپرت مشاهده کرده و در صورت نیاز به راحتی و بطور آنلاین نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

مطالب آموزش کیک بوکسینگ و ورزش در خانه را در وبلاگ ورزشی آسان اسپرت بخوانید.