همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

کلاس پیلاتس تهران

تمامی کلاس های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

تا به حال شده تلاش کنید به سراغ یک رشته ورزشی بروید اما به دلیل اطلاعات نداشتن و عدم اگاهی از آن قیدش را بزنید؟ برای مثال تا به حال به رشته ورزشی پیلاتس فکر کرده اید و تصمیم گرفته اید که به سراغ فعالیت در آن بروید و در اخر به دلیل نداشتن اطلاعات کافی منصرف شوید؟ این رشته ورزشی محبوب و پرطرفدار یکی از بهترین رشته های ورزشی می باشد که بر روی قدرت بدن مخصوصا قدرت مرکزی بدن تمرکز می کند. بیشتر افرادی که به سراغ این رشته ورزشی رفته اند برای بهبود تناسب عمومی بدن و سلامت روح شان بوده است. همچنین در این رشته ورزشی احتمال آسیب هایی که ممکن است در اثر اشتباه انجام دادن یک تمرین برایتان به وجود آید خیلی کم است. اگر اکنون تصمیم گرفته اید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید به سراغ ثبت نام در یک کلاس پیلاتس تهران خوب بروید که ما در ادامه مواردی که باید قبل از ثبت نام در یک کلاس پیلاتس تهران به آن دقت داشته باشید را مطرح کرده ایم.

چه کسانی نباید به کلاس پیلاتس تهران بروند؟

وقتی می خواهید به سراغ پیدا کردن یک کلاس پیلاتس تهران خوب بروید باید بدانید که این رشته ورزشی برای چه افرادی مناسب نیست. باید بگوییم که چون شدت تمرینات در این رشته ورزشی از آرام تا سخت وجود دارد هرکسی با رعایت مواردی می تواند در کلاس پیلاتس تهران ثبت نام کند. حتی خیلی از بانوان باردار می توانند با رعایت یکی سری اصول در کلاس پیلاتس بارداری تهران ثبت نام کنند و در کلاس پیلاتس بارداری تهران تمرینات این ورزش را برای داشتن جسم و روحی سالم انجام دهند.
حرکاتی که در این رشته ورزشی وجود دارد هم برای تازه کار ها و هم برای حرفه ای ها مناسب است. نکته قابل توجه قبل از ثبت نام خانم های باردار در کلاس پیلاتس بارداری و افراد دیگر در کلاس پیلاتس تهران این است که باید ابتدا به سراغ کار کردن بر روی تمرین های پایه بروید و پس از حرفه ای شدن بر روی این تمرینات به سراغ تمرین های پیشرفته تر در کلاس پیلاتس بارداری تهران و کلاس پیلاتس تهران بروید. اما به طور کلی اگر دارای هر یک از شرایط زیر هستید با مشورت پزشک به سراغ ثبت نام در یک کلاس پیلاتس خوب در تهران بروید مانند :
•    داشتن فشار خون ناپایدار
•    فتق یا پارگی دیسک کمر
•    پوکی شدید استخوان
•    خطر ایجاد لخته خونی

لاغری با کلاس پیلاتس خوب در تهران

رشته ورزشی پیلاتس یکی از رشته های ورزشی تقویت کننده عضلات می باشد و می تواند به کاهش چربی ها و افزایش توان عضلانی در شکم، باسن، پاها و ... کمک کند. وقتی به سراغ یک کلاس پیلاتس خوب در تهران می روید باید دقت کنید که کلاس پیلاتس با دستگاه تهران به گونه ای برای شما طراحی شود که ابتدا به سراغ تمرین های ملایم برای افزایش قدرت مرکزی بروید سپس به مرور به سراغ دیگر تمرین ها برای افزایش تعادل و انعطاف بروید.
البته باید به یاد داشته باشید کلاس پیلاتس خوب در تهران چون این رشته ورزشی در دسته رشته های هوازی قرار نگرفته است نمی تواند در زمانی کوتاه شما را به تناسب اندام برساند. بلکه برای رسیدن به تناسب اندام در کلاس پیلاتس با دستگاه تهران باید در کنار تمرین هایتان یک رژیم غذایی سالم هم داشته باشید و در کنار کلاس پیلاتس خوب در تهران خودتان هم پیاده روی و دوچرخه سواری نمایید.

برای خرید لباس ورزشی زنانه کلیک کنید.

تعداد جلسات پیلاتس بانوان تهران در هفته

تعداد جلسات پیلاتس بانوان تهران باید طبق استاندارد های تعیین شده باشد. این استاندارد بیان کرده که به هیچ وجه اقدام به انجام تمرین های پیلاتس در چند روز پشت سر هم به هیچ وجه نکنید چون تمرین های پیلاتس بانوان تهران همزمان بر روی تعادل، قدرت و کشش بدن تان کار می کند و ممکن است باعث ضعیف شدن شما شود. طبق استاندارد های تعیین شده برای تعداد جلسات پیلاتس بانوان تهران فعالیت به صورت 2 الی 3 روز در هفته به مدت 45 دقیقه الی 1 ساعت می باشد.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین پیلاتس کلیک کنید.

وسایل مورد نیاز برای کلاس پیلاتس بانوان تهران

برای اینکه به کلاس پیلاتس بانوان تهران یا کلاس پیلاتس اقایان تهران بروید باید وسایل مورد نیاز این رشته ورزشی را برای خود فراهم کنید. هر رشته ورزشی برای خودش دارای یک سری وسایل جانبی می باشد که پیلاتس هم از این قاعده مستثنا نبوده است. به طور کلی در کلاس پیلاتس بانوان تهران یا کلاس پیلاتس اقایان تهران مربیان به شاگردانی که کمتر از ۳ ماه تجربه شرکت در کلاس پیلاتس تهران را داشته باشند خرید وسایل را توصیه نمی کنند.
 در حقیقت افراد مبتدی در کلاس پیلاتس تهران بهتر است ابتدا در اجرای حرکات با وزن بدن خود عادت کنند و سپس شروع به استفاده از وسایل کنند. بعد از گذراندن ۳ ماه شرکت در کلاس پیلاتس بانوان تهران یا کلاس پیلاتس اقایان تهران می توانید به توصیه مربی تان اقدام به خریدن وسایل مورد نیاز کنید که در ادامه وسایل مورد نیاز این رشته ورزشی را برای کسب آگاهی بیشترتان مطرح کرده ایم :
•    توپ ضد انفجار
•    کش
•    حلقه
•    دمبل های سبک
•    چوب
•    اسلایدر
•    فوم رولر

آیا می شود کلاس پیلاتس در خانه تهران داشت؟

در پاسخ به این سوال تان باید بگوییم بله در خانه هم می توانید اقدام به ثبت نام کلاس پیلاتس در خانه تهران کنید. چون تمرین های این رشته ورزشی به صورتی است که حتی کودکانتان هم با ثبت نام در کلاس پیلاتس برای کودکان تهران می توانند انجام دهند به شرطی که زیر نظر یک مربی باشید و خودسر اقدام به انجام حرکات این رشته ورزشی نکنید. برای کلاس پیلاتس در خانه تهران می توانید از طریق اینترنت به سراغ سایت هایی بروید که این ورزش را به صورت اینترنتی در اختیار علاقه مندان عزیز می گذارند.

آموزش پیلاتس را در وبلاگ آسان اسپرت بخانید.

آگاهی از حرکات پیلاتس بر اساس سختی قبل از ثبت نام کلاس پیلاتس تهران

قبل از ثبت نام کلاس پیلاتس تهران باید بدانید حرکات پیلاتس بر اساس سختی در کلاس پیلاتس برای کودکان تهران و کلاس پیلاتس تهران برای بزرگسالان به 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تقسیم بندی می شود. هدف از این کار آماده سازی بدن و به اصطلاح پایه ریزی فونداسیون مورد نیاز است که با تکرار یک سری حرکات در این کلاس ها بدن به تعادل و آمادگی های لازم برای حرکات بعدی می رسد.

اطلاعات کلاس های ورزشی را در سایت آسان اسپرت مشاهده کنید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی درباره رشته ورزشی پیلاتس در اختیارتان قرار دهیم تا حین ثبت نام کلاس پیلاتس تهران چه برای خودتان و چه برای فرزندان تان دید بازتری نسبت به این ورزش داشته باشید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و نهایت بهره را کسب کرده باشید.