همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

کلاس کیک بوکسینگ تهران

تمامی کلاس های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

اگر راه های موجود را برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام طی کرده اید و در اخر نتایج مطلوبی به دست نیاورده اید ما به شما رشته ورزشی کیک بوکسینگ را پیشنهاد می کنیم. خیلی از افراد فکر می کنند کیک بوکسینگ برای خانم ها مناسب نیست درحالی که سخت در اشتباه هستند و خانم ها هم می توانند با ثبت نام کردن در کلاس کیک بوکسینگ بانوان تهران به اندام ایده آل خود برسند و در این بین با یکی از بهترین رشته های ورزشی رزمی هم آشنا شوند. این رشته ورزشی رزمی محبوب در سر تا سر دنیا با ترکیب کردن حرکت های هوازی و قدرتی باعث افزایش سوخت و ساز بدن در فرد می شود که نتیجه آن چربی سوزی های زیاد می باشد. این رشته ورزشی رزمی یک رشته ورزشی جدید و تازه نیست اما امروزه بیشتر از قبل مشهور شده و محبوبیت فراوانی در بین تمامی افراد پیدا کرده است. اگر شماهم قصد فعالیت در این رشته رزمی را دارید باید به دنبال پیدا کردن یک کلاس کیک بوکسینگ بانوان تهران خوب بروید. برای پیدا کردن یک کلاس کیک بوکسینگ بانوان تهران خوب و مناسب باید به یک سری ویژگی ها دقت کنید تا بدانید یک کلاس کیک بوکسینگ خوب چه کلاسی است که در ادامه به طور کامل و جامع برایتان مطرح کرده ایم. 

بهترین کلاس های کیک بوکسینگ تهران باید نزدیک باشد

منظور از نزدیک بودن بهترین کلاس های کیک بوکسینگ تهران به این منظور است که به سراغ پیدا کردن بهترین کلاس های کیک بوکسینگ تهران دور از محل زندگی یا کارتان نروید. چون هرچقدر محل بهترین کلاس های کیک بوکسینگ تهران از محل کار یا زندگی تان دور تر باشد به همان اندازه انگیزه رفتن به کلاس کیک بوکسینگ تهران در شما به مرور زمان کم و کم تر می شود.

 این کم شدن انگیزه تا جایی است که دیگر میلی به کلاس رفتن برای یادگیری مهارت های لازم این رشته ورزشی ندارد و حتی ممکن است به طور کلی از ورزش کردن زده شوید. چون برای طی کردن این مسیر باید عوامل زیادی را خرج کنید که یکی از مهم ترین آن ها حس و حال شما می باشد. 

مطلب آموزش کیک بوکسینگ را در بلاگ آسان اسپرت بخوانید.

کلاس کیک بوکسینگ تهران باید کم جمعیت باشد

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید در همان مراحل اولیه کلاس کیک بوکسینگ تهران انتخابی تان به دست آورید تعدا افرادی می باشد که همانند شما می خواهند در آن کلاس حضور پیدا کنند. هر چقدر تعدا افرادی که می خواهند در یک کلاس کیک بوکسینگ تهران حضور پیدا کنند بیشتر باشد بازدهی فرد و مربی کم تر می شود.

به عبارتی دقیق تر وقتی جمعیت یک کلاس کیک بوکسینگ تهران بالا می رود مربی آن طور که باید نمی تواند مهارت ها و تکنیک های لازم را به فرد آموزش دهد و از طرفی فرد هم به مرور از جمعیت فشرده کلاس خسته شده و جایی برای تمرین های خود به راحتی پیدا نخواهد کرد. 

برای خرید ساک ورزشی کلیک نمایید.

هزینه کلاس کیک بوکسینگ تهران چقدر است؟ 

هزینه کلاس کیک بوکسینگ تهران دارای دو قیمت کلی متفاوت می باشد. علت تفاوتی که بین هزینه کلاس کیک بوکسینگ تهران وجود دارد برای مقدار زمانی می باشد که کلاس فعال است. به طور کلی برای کسب آگاهی های بیشتر شما در مورد هزینه کلاس کیک بوکسینگ تهران در ادامه توضیحاتی بیان کرده ایم که عبارت هستند از : 

شهریه کلاس کیک بوکسینگ تهران برای کلاس های عادی

شعریه کلاس کیک بوکسینگ تهران برای کلاس های عادی از یک میلیون و پانصد هزار تومان شروع می شود. در این کلاس ها می توانید به صورت تک نفره هم حضور داشته باشید و زمان تمرین 60 دقیقه و تعداد جلسات دوره تان 10 عدد است. 

شهریه کلاس کیک بوکسینگ تهران برای کلاس های ویژه

شهریه کلاس کیک بوکسینگ تهران برای کلاس های ویژه از دو میلیون تومان شروع می شود. در این کلاس ها نمی توانید به صورت تک نفره باشید و زمان تمرین هایتان 90 دقیقه و تعداد جلسات دوره هایتان 10 عدد است. 

جهت رزرو سالن رزمی از طریق سایت آسان اسپرت اقدام کنید.

در آموزشگاه کیک بوکسینگ تهران چه حرکاتی آموزش داده می شود؟

کمی کنجکاو هستید تا بدانید در آموزشگاه کیک بوکسینگ تهران چه چیز هایی آموزش داده می شود؟ وقتی به کلاس های کیک بوکسینگ تهران در آموزشگاه کیک بوکسینگ تهران مراجعه کنید به شما آموزش های صحیح حرکات دست و پا داده می شود. اگر این حرکات را در آموزشگاه کیک بوکسینگ تهران به خوبی یاد بگیرید می توانید حرکات صحیح دست و پا را در هر مکان و هر زمان انجام دهید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هدف از آموزش های لازم در این کلاس ها یادگیری درگیری های خیابانی نمی باشد بلکه هدف دفاع از خود تحت شرایط بحرانی است. 

در آکادمی کیک بوکسینگ بانوان تهران چه ضربه هایی آموزش داده می شود؟ 

وقتی به آکادمی کیک بوکسینگ بانوان تهران مراجعه می کنید به شما ضربه های پا مانند لوک کیک، فران کیک و ... و ضربه های دست مانند هوگ، آپر گاد و ... آموش داده می شود. مهارت هایی که در آکادمی کیک بوکسینگ بانوان تهران فرا خواهید گرفت کاملا متنوع هستند و باعث آمادگی جسمانی شما می شوند. البته باید بدانید که اگر به یک آکادمی کیک بوکسینگ بانوان تهران خوب مراجعه کنید حین تمرین ها و انجام ضربات آسیبی نخواهید دید. 

نگاهی به فواید کیک بوکسینگ

هیچ رشته ورزشی وجود ندارد که دارای یک سری فواید برای بدن نباشد در حقیقت ورزش برای سلامت جسم و روح پدید آمده نه ضرر رساندن به آن ها. از این رو رشته ورزشی رزمی کیک بوکسینگ هم از این قاعده مستثنا نبوده و دارای یک سری فواید می باشد که در ادامه به صورت مختصر و جامع برای کسب اطلاعات بیشتر شما مطرح کرده ایم : 

درگیر شدن همزمان 8 عضو از بین

ترکیب تمرینات قدرتی و هوازی 

کالری سوزی بالا

تقویت اندام های بدن

تقویت عضلات بازو، ران، باسن

شادابی و نشاط

جمع بندی نهایی 

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم شما را با موارد مهمی که باید حین انتخاب یک کلاس کیک بوکسینگ خوب در تهران دقت کنید آشنا کنیم. در پایان امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص و مواردی که در این کلاس ها آموزش داده می شود برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها از فواید بی شمار این رشته ورزشی رزمی برخوردار شوید.

اطلاعات سایر کلاس های ورزشی را در سایت اسان اسپرت ببینید.