همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

زمین تنیس بابل

توضیحات

از بی تحرکی خسته شده اید؟ می خواهید اقدامی برای سلامتی خود کنید؟ نمی دانید به سراغ کدام یک از رشته های ورزشی بروید که در کنار ورزش کردن بتوانید روح خود را سر زنده کنید؟ ما به شما رشته ورزشی تنیس را پیشنهاد می کنیم. با انتخاب رشته ورزشی تنیس دو نشان می زنید چرا که هم هیجان را تجربه می کنید و هم جسم خود را بهبود می بخشید. برای یادگیری این رشته ورزشی محبوب کافیست به سراغ یادگیری مهارت های لازم بروید. سپس باید یک سالن خوب که در آن زمین تنیس وجود داشته باشد در شهر خود و برای دوستان و خانواده خود فراهم کنید. از این رو کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مواردی در خصوص اجاره زمین تنیس خانوداگی بابل آشنا کنیم و بدانید اجاره زمین تنیس خانوادگی بابل آنقدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست.

آشنایی با انواع زمین تنیس برای اجاره زمین تنیس بابل

زمین های فرش پوش 

یکی از انواع زمین های تنیس در تمام دنیا زمین های فرش پوش می باشد که بیشتر در سالن های سرپوشیده استفاده می شوند از این رو اگر به دنبال زمین تنیس سرپوشیده بابل هستید این نوع زمین ها گزینه خوبی می باشند. از این زمین که امروزه کمی محبوبیت خود را از دست داده است در مرکز های چند منظوره ورزشی هم استفاده می شود. به طور کلی این مدل از زمین های تنیس جزو زمین هایی با پوشش سطح یکنواخت و با جهش کم توپ قرار دارند.

زمین های خاک رس

نوع دیگری از زمین های تنیس در دنیا زمین های خاک رس نام دارد که به دلیل خاک خود قرمز رنگ می باشد. این نوع از زمین های تنیس به عنوان کند ترین زمین ها با جهش زیاد توپ شناخته شده اند. اگر به دنبال اجاره زمین تنیس بابل هستید تا ساعاتی را با دوستان و خانواده خود ورزش کنید باید بدانید که این زمین ها نیاز به نگهداری و حفاظت زیادی دارند. 

زمین های چمن

زمین های چمن یکی از سریع ترین زمین های تنیس می باشد که برای اجاره زمین تنیس بابل آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع زمین نیز همانند زمین های خاک رس نیاز زیادی به تعمیر و نگهداری دارد در نتیجه کمتر خواهید دید که زمین چمنی به تازگی ایجاد شده باشد. همچنین جهش توپ در این زمین ها به تازگی چیده شدن چمن ها، سلامت چمن ها و مقدار بازی انجام شده بر روی آن ها بستگی دارد.

زمین های کفپوش 

نوع دیگری از زمین های تنیس که به عنوان بهترین و پرکاربردترین زمین های تنیس در دنیا شناخته شده اند زمین های کفپوش می باشد که به صورت روباز هم می باشند پس برای اجاره زمین تنیس روباز بابل گزینه مناسبی هستند. زمین های تنیس کفپوش معمولا علاوه بر لایه بتن یا سیمان در هنگام رنگ امیزی از ماسه در رنگ هایشان استفاده می شود. هرچه مقدار ماسه در این نوع از زمین های تنیس بیشتر باشد سطح زمین تنیس کند تر می شود.

مطلب آموزش تنیس را در وبلاگ آسان اسپرت بخوانید.

بررسی ابعاد زمین تنیس برای رزرو زمین تنیس بابل


برای رزرو زمین تنیس بابل در کنار آگاهی از انواع زمین تنیس باید اطلاعاتی در مورد ابعاد آن داشته باشید. همان طور که اشاره کردیم این بازی که بر روی سطح های تخت مستطیلی شکل انجام می شود به وسیلع چمن، خاک رس و ... تشکیل شده است. زمین این بازی باید در عرض 87 فوت و در طول 27 فوت برای بازی های دو نفره باشد. برای بازی های تک نفره نیز عرض 87 فوت و طول به 36 فوت تغییر پیدا می کند. 

زمین روباز تنیس بابل یا زمین سرپوشیده تنیس بابل؟

همان طور که با انواع زمین تنیس خصوصی بابل آشنا شدید باید بدانید که زمین های تنیس به دو دسته کلی حین انتخاب تقسیم می شوند که عبارت هستند از : 

زمین روباز تنیس بابل

این نوع از زمین روباز تنیس بابل همان طور که از نامش پیداست هیچ سقفی ندارد و کاملا روباز است. مزیت این نوع از زمین تنیس خصوصی بابل دارا بودن هوای تازه در همه فوصول سال می باشد. در معماری این نوع از زمین های تنیس بهترین امکانات قرار داده شده است تا بازیکنان در هر نوع شرایط آب و هوایی بدون هیچ اختلالی بتوانند بازی کنند. 

زمین سرپوشیده تنیس بابل

زمین تنیس خصوصی بابل سرپوشیده یکی دیگر از دسته های زمین تنیس می باشد که دارای سقف است و هوای آزادی در آن وجود ندارد. این نوع زمین تنیس کاملا برعکس زمین تنیس های روباز است و در معماری آن یک سقف در بالای سطح مستطیلی بازی تنیس قرار داده شده است اما برای تهویه هوا یک سیستم قرار داده شده تا بازیکنان به بهترین نحو ممکن به بازی خود بدون هیچ مشکلی ادامه دهند. 

اطلاعات مربی آنلاین تنیس را در سایت آسان اسپرت ببینید.

اجاره آنلاین زمین تنیس بابل همراه خانواده

یکی از بزرگ ترین جذابیت های این بازی در تمام دنیا این است که شما می توانید هم همراه دوستان و هم همراه خانواده تان تنها با کرایه زمین تنیس در بابل بازی کنید. اما باید به یاد داشته باشید که قیمت اجاره زمین تنیس بابل نسبت به سایر رشته های ورزشی به دلیل تجهیزات موجود و زمین مد نظرش کمی بالا است. اما برای سلامتی جسم و روح خودتان هم که شده به قیمت اجاره زمین تنیس بابل توجه نکنید و اقدام به اجاره آنلاین زمین تنیس بابل کنید.

برای اجاره آنلاین زمین تنیس بابل یا همان کرایه زمین تنیس در بابل کافیست به موارد بیان شده دقت داشته باشید سپس به یک سایت معتبر و خوب مراجعه کنید. ما به شما برای اجاره آنلاین زمین های تنیس سایت آسان اسپرت را معرفی می کنیم چون این سایت همواره در تلاش بوده بهترین خدمات و امکانات ورزشی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

جهت رزرو سایر زمین ورزشی بابل کلیک کنید. 

جمع بندی نهایی 

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص زمین های تنیس موجود در شهر بابل در اختیارتان بگذاریم تا دست به اجاره یک زمین تنیس خوب و مناسب بزنید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن دست به انتخابی خوب و جذب بزنید. 

برای خرید توپ تنیس کلیک کنید.