همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

زمین تنیس تهران

تمامی مجموعه های یافت شده بارگذاری شده اند
توضیحات

تنیس یکی از ورزش هایی می باشد که هم به صورت دو به دو و هم به صورت انفرادی قابل اجراست. این رشته ورزشی محبوب که در گروه های سنی مختلف طرفداران بسیاری دارد به وسیله یک راکت و توپ گرد انجام می شود که ورزشکاران باید با توجه به مهارت هایی که فرا گرفته اند با ضربه زدن به توپ آن را از روی تور زمین به نحوی وارد زمین حریف خود کنند که فرد نتواند آن را به سمت زمین شما برگرداند در نهایت این فرد شکست می خورد و شما برنده بازی هستید. اما برای برنده بودن شما باید به دنبال یک زمین روباز تنیس تهران یا  زمین سرپوشیده تنیس تهران باشید می دانید چرا ؟ چون اگر شما در زمین روباز تنیس تهران یا  زمین سرپوشیده تنیس تهران اقدام به تمرین کردن نکنید تا ایراد کارتان در نیاید نمی توانید برنده باشید و همواره بازنده این بازی خواهید بود. به همین دلیل سعی کرده ایم در ادامه اطلاعات مفیدی در خصوص زمین روباز تنیس تهران یا  زمین سرپوشیده تنیس تهران به شما بدهیم تا با استفاده از آن ها دست به انتخاب بهترین زمین روباز تنیس تهران یا  زمین سرپوشیده تنیس تهران برای تمرین هایتان بزنید.

اجاره زمین تنیس تهران با توجه به ابعاد

برای اجاره زمین تنیس تنیس مسئله ابتدایی که باید در خصوص آن اطلاعات داشته باشید ابعاد می باشد. زمین تنیس دارای سطحی مستطیلی که کاملا سفت و سخت است می باشد. طول زمین این رشته ورزشی دارای 23.77 متر و عرض زمین این رشته ورزشی دارای 23.8 متر است بنابراین حین اجاره زمین تنیس تهران دقت داشته باشید که زمین تنیس موجود دارای این ابعاد استاندارد باشد.
تنیس که بر روی سطح تخت مستطیلی بازی می ‌شود معمولا از چمن، خاک رس و بتن است. همچنین برای بازی های دو نفره یک تور در وسط زمین وجود دارد که این تور در عرض کامل زمین کشیده می شود تا به طور کاملا مساوی زمین را به دو نیمه مساوی تقسیم کند. برای اجاره زمین تنیس تهران همچنین باید بدانید تور 3 فوت و 6 اینج می باشد که در گوشه ‌ها این اندازه به 3 اینچ می رسد.

 اجاره زمین تنیس خانوادگی تهران با توجه به محوطه زمین

همه چیز توجه به قیمت اجاره زمین تنیس تهران نیست و برای اجاره زمین تنیس خانوادگی تهران باید به موارد دیگری مانند محوطه زمین این رشته ورزشی جذاب توجه کنید. همان طور که گفته شد یک تور زمین این بازی را به دو قسمت مساوری تقسیم می کند که این تور بر روی یک سیم فلزی یا طناب مخصوص آویزان است که  خود اش به دو میله متصل است. ارتفاع این تور هم تا سطح زمین به 1.07  متر می رسد.
حین اجاره زمین تنیس خانوادگی تهران حتما دقت داشته باشید این تور به میزان کافی کشیده شده باشد و سوراخ های آن به اندازه ای باشند که توپ تنیس نتواند از آن عبور کند. البته در این بین یک طناب یا سیم فلزی در ناحیه ی بالای تور به وسیله ی یک باند سفید رنگ پوشش داده می شود که در مسابقات دوبه دو میله های تور از هر طرف به اندازه ی 0.914 متر در خارج از زمین دو به دو مستقر شده اند.

برای رزرو اینترنتی سایر مجموعه ورزشی تهران از طریق سایت آسان اسپرت کلیک کنید.

رزرو زمین تنیس تهران با توجه به خط کشی زمین

مورد دیگری که در رزرو زمین تنیس تهران همانند قیمت اجاره زمین تنیس تهران باید به آن توجه داشته باشید خط کشی زمین می باشد. در این رشته ورزشی جذاب جالب است بدانید همگی اندازه های زمین نسبت به خارج خط ها در نپر گرفته می شود و تمامی این خط کشی ها به یک رنگ هستند. خط هایی که در انتهای زمین این رشته ورزشی وجود دارند خط شروع هستند و هر یک از این خط های شروع به وسیله علامتی مرکزی به اندازه 10 سانتی متر در امتداد طولی و موازی با خطوط کناری زمین نصف می شود.
حین رزرو زمین تنیس تهران همچنین باید بدانید پهنای خط شروع حداکثر 10 سانتی متر است. خط های دیگری هم در زمین این رشته ورزشی وجود دارد که خطوط سرویس نام دارند و تک به تک کنار یکدیگر قرار گرفته اند. خط  سرویس مرکزی هم که یکی دیگر از خط های زمین این ورزش می باشد در دو طرف از تور قرار می گیرد. مساحت بین خط سرویس و تور زمین سرویس نامیده می شود  و به وسیله ی خط سرویس مرکزی به دوقسمت مساوی تقسیم می شود.

انتخاب زمین تنیس خصوصی تهران با توجه به فضای اطراف زمین

مورد اخر و مهم دیگر که همانند سایر موارد و قیمت اجاره زمین تنیس تهران باید به آن برای انتخاب زمین تنیس خصوصی تهران و کرایه زمین تنیس در تهران توجه داشته باشید فضای اطراف زمین می باشد. در مسابقه های بین المللی این ورزش حداقل مسافت بین خط شروع و حصار انتهای زمین 6.4 متر و حداقل مسافت بین خطوط کناری و دیواره ها 3.66 متر است. همچنین برای انتخاب زمین تنیس خصوصی تهران باید بدانید حداقل فاصله بین خط شروع و حضار اخر زمین در باشگاه ها 5.48 متر است.
البته این اندازه در خصوص کرایه زمین تنیس در تهران برای فضای بین خط شروع  و حصار انتهای زمین به اندازه ی 3.05 متر هم می رسد. بد نیست برای کرایه زمین تنیس در تهران هم بدانید که حداقل ارتفاع  کف تا سقف برای تنیس داخل سالن 9.14 متر است. همچنین در زمین هایی با محوطه چهار دیواری حداقل فاصله ی بین خطوط کناری کمتر از 3.658 متر است. با توجه به این ابعاد ها و اندازه ها بی شک دست به کرایه زمین تنیس در تهرانی خواهید زد که بهترین است.

ثبت نام بهترین باشگاه تنیس تهران

از دهه بیست که ورزش تنیس در کشور ایران اوج گرفت ،انواع باشگاه تنیس در کشور تاسیس شدند و به علاقمندان این رشته ورزشی خدمات ارائه میکردند.باشگاه هایی مانند شیرودی و ... جز اولین باشگاه ها در شهر تهران می باشند .مسابقات تنیس بین بهترین تیم ها در این باشگاه ها و زمین تنیس آن ها برگزار میشوند.اغلب باشگاه های تنیس انواع زمین تنیس خاکی،چمن و ... ر دارند و شما می توانید با رزرو آنلاین هرکدام از آن ها از از بازی تنیس لذت ببرید.


جمع بندی نهایی اجاره آنلاین زمین تنیس تهران

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص ویژگی های یک زمین تنیس خوب به شما بدهیم تا با استفاده از آن ها حین اجاره آنلاین زمین تنیس تهران مشکلی نداشته باشید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها دست به اجاره آنلاین زمین تنیس تهران خوب و مناسبی بزنید.

خرید انواع لوازم تنیس از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت

کلاس تنیس و مربی تنیس نیز از لینک های مربوطه قابل مشاهده است

همچنین مطلب کاملی در مورد آموزش تنیس را در بلاگ آسان اسپرت مشاهده فرمائید.

فیلم ورزش در خانه جهت انجام تمرینات تناسب اندام در خانه را دیدن کنید.