همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی بسکتبال تهران

توضیحات

یک مربی ورزشی خوب نه تنها باید در جنبه های مختلف علمی و عملی مهارت های لازم را داشته باشد بلکه باید بتواند هر روز در زمینه های مختلف ورزشی اطلاعات جدید کسب کند تا از دنیای مدرن که تکنولوژی حرف اول را می زند عقب نماند. به عبارتی دیگر یک مربی بسکتبال تهران هرچند که خوب و حرفه ای باشد اما نتواند خستگی را از تن شاگردان خود درآورد و جای آن را با هیجان پر کند مربی خوبی نمی باشد. از این رو باید به دنبال ویژگی های مهمی در کنار ویژگی های جسمی باشید تا بتوانید به درجات بالا در زمان کمی برسید. یکی از رشته های ورزشی پر طرفدار در سراسر دنیا ورزش بسکتبال می باشد که در تمام دنیا دارای محبوبیت زیادی می باشد. اگر شماهم می خواهید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید به سراغ بهترین مربی بسکتبال تهران بروید می دانید چرا؟ چون شرط بهترین شدن زیر نظر بودن بهترین ها می باشد. از این رو در ادامه سعی کرده ایم شما را با ویژگی های یک مربی بسکتبال تهران خوب آشنا کنیم تا آینده ای خوش برای خود رقم بزنید.

ویژگی های بهترین مربی بسکتبال تهران از نظر روانی

•    یک مربی بسکتبال تهران باید از آرامش و سلامت روانی خوبی برخوردار باشد.
•    یک مربی بسکتبال تهران باید اعتماد به نفس بالا داشته باشد تا به شاگردانش این ویژگی مهم منتقل شود.
•    یک مربی خوب مربی است که قدرت رهبری و تاثیر بر افکار دیگران داشته باشد.
•    یک مربی خوب باید ارتباط موثر و منطقی با همه افراد داشته باشد و تنها مختص به شاگردان خود نباشد.
•    یک مربی بسکتبال تهران باید توانایی کنترل خشم و هیجانات خود را داشته باشد.
•    یک مربی خوب باید به اصل تفاوت های فردی در روان شناسی توجه کند.
•    یک مربی بسکتبال تهران باید نظریه ها  و  اصول  یادگیری  بسکتبال  را بداند.
•    یک مربی باید دارای توانمندی در بیان و نفوذ بر بازیکنان بسکتبالیست باشد.
•    توانایی هدایت، کنترل و تغییر افکار غیر منطقی دیگران را داشته باشد.
•    یک مربی خوب باید شنونده خوبی نیز باشد و به نظرات و خواسته های منطقی بازیکنان توجه کند.
•    یک مربی باید از ایده و تفکرات دستیارانش به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
•    یک مربی خوب و حرفه ای باید داری قدرت نوآوری و خلاقیت باشد.

تمایل به اشتراک گذاشتن مهارت ها در مربی بسکتبال بانوان تهران مهم است

یکی از مواردی که در حین انتخاب مربی بسکتبال خانم تهران یا اقای تهران باید به آن توجه کنید تمایل به اشتراک گذاشتن مهارت ها، دانش و تخصص ها می باشد. به عبارتی دقیق تر شما باید به سراغ مربی بسکتبال بانوان تهرانی بروید که از به اشتراک گذاشتن مهارت های خود ترسی نداشته باشد. زیرا بسیاری از مربی بسکتبال خانم تهران از به اشتراگ گذاشتن اطلاعات و مهارت های خود هراس دارند و تصور می کنند با انجام این کار یک مربی بسکتبال تهران خوب نیستند.

شایع ترین ویژگی های یک مربی بسکتبال در تهران

•    یک مربی بسکتبال در تهران باید شخصیت نافذ داشته باشد به طوری که شاگرد بتواند او را به عنوان الگوی خود قرار دهد.
•    یک مربی خوب باید دارای ویژگی هایی مانند صداقت، صمیمیت، محبت، علاقه به شاگرد، رابطه خالص و بی غرض، داشتن قدرت تفهیم و انتقال درست و سریع مطالب باشد.
•    یک مربی بسکتبال در تهران باید بتواند با نگاه و رفتار خود بر شاگردان خود تاثیر بگذارد.
•    یک مربی ورزشی خوب فردی است که در روحیه افراد نفوذ کند.
•     یک مربی بسکتبال در تهران خوب مربی است که هدایتش فرد را به انجام کارهای مطلوب وا دارد.
•    یک مربی کامل باید دارای اخلاق و عمل به ارزش ها باشد.
•    یک مربی بسکتبال در تهران باید مورد اطمینان باشد تا بتواند در افراد تاثیر بگذارد و آن ها را جذب خود کند.

در مربیان آموزش بسکتبال تهران به دنبال شور و هیجان باشید

مربیان آموزش بسکتبال تهران همواره باید به دنبال شور و هیجان باشند می دانید چرا؟ چون اگر مربیان آموزش بسکتبال تهران اشتیاق به کار خود را به شاگردشان نشان ندهند یک مربی بسکتبال تهران خوب نمی باشد. زیرا شور و شوق آنقدر جلب توجه می کند که شاگردان خسته و بی حوصله به خود می آیند و تمرینات را جدی تر از قبل انجام می دهند. همچنین مربی شما باید توجه خاصی به کمک شما در ساخت و توسعه به عنوان یک مدیر اجرایی داشته باشد. اگر مربیان آموزش بسکتبال تهران در مورد شما مشتاق نباشند به آینده ای درخشانی دست پیدا نمی کنید.

خرید توپ بسکتبال را در فروشگاه آسان اسپرت انجام دهید.

 به روز بودن از نظر روش های تمرینی مربیان بسکتبال بانوان

به شما توصیه اکید می کنیم به سراغ مربیان بسکتبال بانوانی بروید که در روش های تمرینی خود به روز باشند. برای مثال وقتی شما می خواهید سالیان سال در یک رشته ورزشی مانند بسکتبال فعالیت کنید تا به موفقیت های زیاد برسید باید تنوع تمرینی داشته باشید. از این رو اگر مربیان بسکتبال بانوان یا اقایانی که انتخاب کرده اید در روش های تمرینی خود به روز نباشند نمی توانند تمرین های جدید بر اساس توانایی های شما بدهند. از این رو مربیان بسکتبال بانوان و اقایان خوب باید به روش های تمرینی به روز دنیا آشنایی داشته و آن ها را به شاگردانشان آموزش دهند.

 مربی بسکتبال جوانان تهران و کمک های اولیه

به دلیل ماهیت این ورزش باید به دنبال مربی بسکتبال جوانان تهرانی بروید که به کمک های اولیه آگاهی داشته باشد. به عبارتی ساده تر در این رشته ورزشی بر اساس فعالیت های مختلف مانند برخورد فیزیکی، استفاده از وسایل سخت و سنگین و اجراهای خطرناک آسیب دیدگی های ممکن است پیش بیاید که اجتناب ناپذیر است. از این رو اگر یک مربی بسکتبال جوانان تهران که به کمک های اولیه آگاهی کامل دارد به شما کمک های بسیاری خواهد کرد. 

اطلاعات سایر مربیان ورزشی و سالن بسکتبال تهران را در سایت آسان اسپرت مشاهده بفرمایید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب چه به دنبال یک مربی بسکتبال تهران خوب باشید یا حتی بخواهید در آینده به یک مربی بسکتبال تهران خوب تبدیل شوید باید به ویژگی هایی که نام برده ایم آگاهی داشته باشید. از این رو با توجه به گفته های فوق در می یابیم که یک مربی ورزشی خوب علاوه بر تسلط داشتن بر علم ورزشی که در آن مربیگری می نماید باید یک روانشناس و مشاور خبره هم باشد. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن آینده ای درخشان برای خود رقم بزنید که همه خواهان آن هستند.

مقاله های ورزشی ورزش در خانه و آموزش بسکتبال را در وبلاگ آسان اسپرت بخوانید.