همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

مربی یوگا تهران

توضیحات

ویژگی و مشخصات بهترین مربی یوگا تهران

ورزش یوگا جزو یکی از ورزش های بسیار قدیمی در جهان می باشد. در کلاس ورزش یوگا به ورزشکاران آموزشی صورت می گیرد تا علاوه بر ورزش جسم به روح خود نیز تمرین دهند. امروزه ورزش یوگا طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. به این سبب کسی که در شهر شلوغی مانند تهران ساکن است به دنبال دستیابی به سلامت جسم و روح خود است. فرد در تلاش است تا با کمک مربی های یوگا تهران و شرکت در کلاس های یوگا به آن دست یابد.
توسط مربی ورزش یوگا تهران شما آموزش می بینید که هم زمان با تمرین های بدنی و قوی کردن جسم خود هماهنگ با آن ذهن و روح خود را نیز قوی و قدرتمند نمایید. دانش مربی ورزش یوگا تهران نیاز به سابقه فعالیت مناسب و آموزش صحیح یوگا به علاقه ‌مندان است. مربی یوگا باید بتواند تجربه ‌های خود را در برگزاری کلاس های آموزشی ورزش یوگا به صورت کلاس حضوری و یا به صورت مربی خصوصی یوگا در منزل ارائه دهند. از نظر اساتید، مربیان، دست اندرکاران و پیشکسوتان با تجربه ورزش یوگا یک مربی ورزش یوگا تهران باید شرایطی را دارا باشد که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

مربی های یوگا تهران کار آزموده و مجرب

در تهران کلاس های ورزش یوگا در آموزشگاه ها و مکان های مختلف در تمام نقاط شهر به صورت عمومی و خصوصی توسط مربی یوگا تهران که جزو مربیان حرفه ای هستند، آموزش داده می شود. بیشتر باشگاه ها و سالن های ورزشی نیز به آموزش در این زمینه به علاقمندان می پردازند. از جمله شرایط یک مربی خوب یوگا با تجربه و کار آزموده بودن مربی است که بتواند آموزش درست یوگا را به هنرجو بدهد. مربی با تجربه، مربی است که خود تجربه فراوان در امر آموزش ورزش یوگا داشته باشد و آموزه های آن را در زندگی فردی خود به کار گرفته باشد.
از جمله مسائل مهم کلاس‌ های یوگا شیوه آموزش و طراحی تمرین توسط مربی یوگا است به صورتی که مربی باید قادر باشد آساناهای یوگا را از سطح مقدماتی تا سطح متوسطه و سطح پیشرفته بدون وارد کردن هیچ گونه فشار و درد به هنرجو آموزش دهد. شیوه آموزش، دسته‌ بندی تمرین، شرح هر تمرین، بیان فایده هر تمرین و نکات لازم برای احتیاط و محدودیت های هر آسانا از جمله ضرورت هایی است که مربی های یوگا تهران خوب همواره باید بر آن‌ ها تاکید داشته باشد.

لزوم استفاده از مربی یوگا در منزل تهران

امروزه کلاس های متعدد یوگا در هر نقطه ای از تهران به صورت مربی یوگا در منزل تهران و یا به کمک مربی خصوصی یوگا تهران وجود دارد و برگزار می شود. کلاس یوگا باید نزدیک محل زندگی و یا محل کار باشد تا دلیلی برای نرفتن به کلاس و تنبلی نباشد. دور بودن کلاس یوگا از محل زندگی موجب رفت و آمد در ترافیک خواهد ‌شد و بعد از مدتی ممکن است شما به همین دلیل دوری مسافت و صرف زمان زیاد رفتن به کلاس را ادامه ندهید. بهترین راه حل استفاده از گزینه مربی در منزل است.
برخی افراد نمی دانند برای مربی ورزش یوگا تهران، کدام مربی یوگا تهران به خوبی فعالیت می کند و بهترین مربی خصوصی یوگا تهران کدام است اما با کمک گرفتن از مربی خصوصی یوگا این مربی باید تجربه برگزاری کلاس‌های یوگا در فضاهای آپارتمانی و مجتمع های اداری و مسکونی و ... را داشته باشد و حداقل ابزار و وسایلی که لازم است فضای داخل کلاس به لحاظ زیبایی و متناسب با تمرینات یوگا برخوردار باشد را به هنرجوی یوگا معرفی کند؛ چرا که رعایت این موضوع در جذب ورزشکار و تاثیر فراوان آن در تمرینات غیر قابل اجتناب است.
برای خرید توپ بدنسازی و مت یوگا به فروشگاه ورزشی آسان اسپرت مراجعه نمایید.

نحوه تدریس مربی خصوصی یوگا تهران و معلم خصوصی یوگا

کار کردن با بهترین مربی یوگا به صورت خصوصی و اساتید آموزشی سطح كشور و بعد از بررسی سوابق و تایید آن ها و پس از انتخاب مربی های یوگا تهران، می تواند به صورت تمرین خصوصی آنلاین، تمرین با مربی خصوصی به شکل کار کردن با مربی یوگا در منزل تهران و ... درخواست شده و برگزار گردد.
پلتفرم مورد نیاز برای برگزاری کلاس ‌های آنلاین می تواند در محیط های زیر انجام شود:
•    واتساپ
•    اسکایپ
•    زوم و ...
مطالب ورزش در خانه و یوگا چیست را در وبلاگ آسان اسپرت بخوانید.

مزیت تمرین با مربی خصوصی یوگا تهران

اگر به ورزش یوگا در خانه و به دور از محیط آلوده شهری، ترافیک و آلودگی هوای تهران، مجیط شلوغ و غیر بهداشتی برخی باشگاه ها و ... علاقه دارید باید بدانید علاوه بر این مزایا از دیگر مزایای یوگا در منزل صرفه جویی در زمان و هزینه شماست؛ به ویژه زمانی که با مربی خصوصی یوگا تمرین نمایید. توجه داشته باشید که اگر شما یک یوگا کار تازه کار و بی تجربه هستید، شروع آسانی با کمک مربی خواهید داشت. مربی یاری می دهد شناخت خوبی از انواع حرکات داشته باشید و به اجرای متوالی آن ها مسلط بوده تا نتیجه تمرین یوگا در منزل مطلوب نظر شما باشد. در حقیقت علاوه بر شناخت حرکات، اجرای متوالی حرکات نیز به شما کمک خواهد کرد که انجام تمرین یوگا در منزل برای شما منظم و بدون آسیب باشد.

عوامل موثر بر هزینه مربی یوگا تهران

یک کلاس یوگا بر اساس تجربه مربی و سابقه‌ مربی و مدرس و همچنین بر اساس سطح آموزش که مبتدی، نیمه مبتدی، متوسطه و پیشرفته و سبک های به کار گرفته شده مانند شیواناندا، آشتانگایوگا، هاتایوگا فلو، وینیاسا، تلفیقی و ... تعیین می شود. همچنین مربی ورزشی یوگا در حالی که بهترین خدمات آموزشی در زمینه آسانا (تمرینات بدنی)، مدیتیشن (تمرینات تمرکزی)، پرانایاما (تمرینات تنفسی)، آیورودا (طب سنتی هند)، مدیتیشن (تمرینات تمرکزی) و ریلکسیشن (تمرینات وانهادگی) در هر جلسه بایستی به صورت عملی به هنرجو آموزش داده و ارائه نمایند که این موضوع موجب خواهد شد تا هزینه مربی یوگا تهران متفاوت باشد.
تفاوت سطح متوسط و سطح پیشرفته به دلیل تفاوت در نوع حرکات هزینه مربی یوگا تهران را مشخص می نماید. شاگردان سطح متوسط زمان بیشتری برای آموزش های پایه و اولیه را یاد بگیرند و بر همین اساس تمریناتی که انجام می ‌دهند نه خیلی آسان است و نه خیلی پیشرفته اما در کلاس های پیشرفته مانند کلاس های سبک شیواناندا تمرینات تعادلی، کششی، معکوس و انقباضی باید آموزش داده شود که نیاز به تمرینات مفصل تر است.

اطلاعات مربیان ورزشی و کلاس یوگا تهران را در سایت آسان اسپرت ببینید