همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

کلاس یوگا تهران

توضیحات

کلاس یوگا تهران

شاید شما هم مانند خیلی از افراد جامعه از شلوغی و اضطراب زندگی ماشینی خسته شده اید و به دنبال کلاس های یوگا تهران هستید تا بتوانید هم به تمدد اعصاب بپردازید و هم جسم خود را تقویت کنید. در این بخش از آسان اسپرت به بررسی و انتخاب انواع کلاس یوگا تهران و هزینه کلاس یوگا تهران می پردازیم.

جهت خرید لباس ورزشی زنانه به فروشگاه اینترنتی آسان اسپرت مراجعه بفرمایید.

کلاس های یوگا تهران چه فوایدی برای شما دارد؟

اجازه بدهید در ابتدا به بررسی کلاس یوگا و لاغری تهران بپردازیم تا ببینیم فوائد دوره یوگا تهران چیست و با شرکت در این دوره ها ی فوق العاده از چه خصوصیاتی بهره مند میشویم. درست است که شما میتوانید با رفتن به کوه و جنگل و دریا و کویر هم به آرامش برسید و هم ورزش انجام دهید، اما واضح است که نمی توان دفعات زیادی در ماه به آن مناطق سفر کرد. اما چاره چیست؟ کلاس های یوگا جایگزین مناسب ایجاد آرامش ذهنی و ورزش در آن مناطق است. مزایای زیر تنها بخشی از فوائد یوگا است:
•    افزایش قدرت عضلانی
•    افزایش کیفیت تنفس و ظرفیت شش
•    کاهش وزن با کمترین میزان جنب و جوش
•    کاهش استرس و میزان احتمال ابتلا به بیماری ها
•    بهبود کیفیت روحیه و روابط اجتماعی و خانوادگی
•    بهبود کیفیت خواب
•    افزایش میزان بهره وری مغز و ....
مطالب بالا تنها بخشی از فواید دوره یوگا تهران است. در صورتی که اطلاعات تخصصی تری میخواهید میتوانید به مطلب تخصصی آموزش یوگا و ورزش در خانه که در بخش وبلاگ آسان اسپرت در مورد یوگا نوشته شده است مراجعه فرمایید.

ابعاد و طراحی استاندارد کلاس های یوگا

برای برخی از باشگاه ها استاندارد بودن محل تمرین اهمیتی ندارد، اما اگر بخواهیم فضای عمومی کلاس یوگا و لاغری تهران باید دارای شرایط زیر باشد:
•    فضای عمومی : نکته ی مهم در ابعاد محل برگزاری دوره یوگا تهران این است که باید تالار اصلی که تمارین گروهی در آن انجام میشود بتوان چند مت در ابعاد 1.7*0.6 متر را کنار هم چید. همچنین بین هرکدام حدود 0.5 متر برای انجام حرکات درازکش فاصله باشد .
•    رخت کن و سرویس بهداشتی : باید در نزدیک ترین محل نسبت به محل تمرین قرار بگیرند و دارای تهویه ی هوای مناسب باشند . رخت کن ها باید برای هر نفر حدود 1.7*2 متر فضای اختصاصی داشته باشد .
•    عایق صدا: باید محل تمرین از انتقال صدا را از بیرون محل تمرین به داخل جلوگیری کند تا تمرکز هنگام انجام تمارین حفظ بشود. همچنین بهتر است کمی صدای پرنده یا طبیعت در داخل محل تمرین وجود داشته باشد.
•    تهویه هوا : سطح اکسیژن محل تمرین باید در حد بالا بماند . برای همین اگر محل تمرین از نظر آلودگی صوتی اجازه میدهد باید دو پنجره در اطراف سالن باز باشد . در غیر این صورت باید جریان تهویه هوای متبوع وجود داشته باشد.
•    نور پردازی محل تمرین : نور خورشید باید بطور مستقیم به محل تمرین بتابد و اگر آزار دهنده بود باید تمهیداتی داشته باشد که بتوان بطور غیر مستقیم از نور خورشید بهره برد . همچنین باید کلاس قابلیت تاریکی مطلق داشته باشد. و....
•    جهت یابی و مغناطیس : در حال حاضر بعضی از تاسیس کنندگان و مدرسین کلاس یوگا بر این عقیده هستند که کلاس باید هم راستا با میدان مغناطیسی زمین باشد تا تاثیر بهتری بر ذهن بگذارد.


لوازم مورد نیاز جهت تمرین کلاس های یوگا تهران

مشخصا جهت برخورداری حداکثری از ورزش یوگا باید لوازم استاندارد و مناسب تهیه کنید :
•     مت : مت در دو نوع استاندارد (180ابعاد *66 سانتی متر و ضخامت 6 میلی متر ) و کشیده ( ابعاد  216*66 سانتی متر و ضخامت 6 میلی متر ) تهیه میشود. توجه داشته باشید برخی حرکات نیاز به دراز کشیدن کامل دارد و بهتر است مت با اندازه ی مناسب تهیه کنید .
•    حوله یوگا : این حوله های مخصوص، از لیز خوردن روی مت جلو گیری میکند و در صورتی که تعرق شدید داشته باشید قابلیت جذب آب بالایی دارد . همچنین استفاده از این حوله در برخی از سبک ها مانند یوگای داغ الزامی است.
•    کیف یوگا : جهت حمل آسان مت و حوله یوگا . داشتن کیف مخصوصا در هنگام حمل مت های سنگین اهمیت دارد.
•    جوراب یوگا : این جوراب مخصوص از لیز خوردن شما جلوگیری میکند . حفظ تعادل در اکثر تمرینات یوگا بسیار مهم است .
•    چرخ و بلوک یوگا : دو ابزار تمرینی برای انعطاف پذیری و حفظ تعادل در حین انجام حرکات در کلاس یوگا تهران.
مربی مناسب یوگا چه ویزگی هایی دارد ؟
انتخاب مربی مناسب یوگا بسیار حائز اهمیت است چرا که انتخاب یک مربی غیر حرفه ای میتواند آسب های جبران ناپذیری به انگیزه، ذهن و همینطور به دلیل قدرتی و کششی بودن ورزش به بدن شما وارد کند. یک مربی حرفه ای یوگا باید :
•    گواهی نامه ی مربی گری معتبر از فدراسیون ورزش های همگانی یا انجمن یوگا داشته باشد. دارا بودن مدرک از سازمان جهانی یوگا نیز نشان از اعتبار بالای فنی و تجربی این فرد می باشد.
•    همچنین بهتر است تحصیلات مرتبط با تربیت بدنی داشته باشد.
•    آرامش روحی و ذهنی بالا و اخلاق خوبی داشته باشد.
•    مربی باید به خوبی در دسترس باشد و به زمان بندی اهمیت بالایی بدهد .
•    هزینه ی کلاس یوگا تهران را متناسب با تجربه و تخصص خود دریافت کند.
اطلاعات مربی یوگا را در سایت آسان اسپرت ببینید.

هزینه کلاس یوگا تهران چطور محاسبه میشود ؟

کلاس های یوگا در سه دسته ی کلاس خصوصی یوگا تهران،کلاس های نیمه خصوصی و عمومی برگزار میشود. چون  هزینه ی کلاس یوگا تهران به عواملی مانند میزان تحصیلات مربی، تجربه، محل برگزاری، تعداد جلسات در ماه، تایم هر جلسه، و ... بستگی دارد، نمی توان مبلغ ثابتی برای  این کلاس ها تعیین کرد. ولی در حالت کلی هزینه کلاس خصوصی یوگا تهران با توجه به ماهیت کلاس های خصوصی بالاتر از جلسات نیمه خصوصی و عمومی است .

هزینه کلاس یوگا در تهران و قیمت کلاس اریال یوگا در سایت آسان اسپرت قابل مشاهده می باشد.شما می توانید پرداخت هزینه کلاس یوگا در تهران را به صورت جلسه ای در سایت آسان اسپرت انجام دهید.برای اطلاع دقیق تر از قیمت کلاس اریال یوگا از طریق سایت آسان اسپرت با مربیان این رشته ورزشی نیز می توانید در ارتباط باشید.

ثبت نام در سایر کلاس های ورزشی مانند پیلاتس و فیتنس و رزرو سالن یوگا نیز در سایت آسان اسپرت امکان پذیر است.


بهترین روش استخدام مربی برای دوره های یوگا و لاغری تهران

در صورتی که شما میخواهید نسبت به شرکت در کلاس خصوصی یوگا تهران یا جلسات نیمه خصوصی یا عمومی اقدام فرمایید و هنوز نتوانسته اید مربی مناسب انتخاب کنید ، اصلا نگران نباشید. چرا که وبسایت آسان اسپرت لیستی تایید شده از بهترین مربیان یوگا که با تجربه و تایید شده توسط مراجع ذی صلاح هستند را جمع آوری کرده است. شما بازدید کننده ی گرامی میتوانید رزومه و هزینه ی خدمات آنها را در سایت آسان اسپرت مشاهده نمایید و در صورت تمایل با آنان مرتبط شوید.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین یوگا کلیک نمایید.