همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

پیست اسکی تهران

توضیحات

اسکی یکی از مهیج ترین و جذاب ترین رشته های ورزشی می باشد که در دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. محبوبیت این رشته ورزشی امروزه آنقدر زیاد است که هر فردی به دنبال یادگیری مهارت های اسکی کردن می باشد تا بر روی کوه های یخ با مهارت پایین بیاید. از طرفی این رشته ورزشی برای افرادی مناسب می باشد که به دنبال شادی هستند و در کنار ورزش کردن می خواهند هیجان را هم دنبال کنند. اما نباید به سراغ هر پیست اسکی تهرانی بروید چون ممکن است با آسیب هایی دچار شوید. اگر شما هم به دنبال یادگیری مهارت های این رشته ورزشی هستید بهتر است به سراغ یک پیست اسکی تهران خوب بروید تا بتوانید در بهترین پیست اسکی تهران اقدام به ثبت نام پیست اسکی تهران کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص ثبت نام پیست اسکی تهران به شما بدهیم تا در یک پیست اسکی تهران خوب مهارت های لازم را یاد بگیرید. 

حفاظ استاندارد در پیست اسکی زمستانی تهران تا چه حد مهم است؟ 

وقتی به دنبال ثبت نام پیست اسکی تهران هستید باید به حفاظ های آن توجه کنید تا کاملا ایمن و استاندارد باشند چون کودکان یکی از اصلی ترین طرفداران این رشته ورزشی هستند. چون این رشته ورزشی در کنار یک ورزش بودن یک تفریح سالم برای کودکانی که به دنبال هیجان هستند می باشد به همین دلیل باید به سراغ پیست اسکی زمستانی تهرانی بروید که حفاظ های استاندارد و ایمن برای تمامی سنین باشد. بهترین جنس حفاظ در پیست اسکی زمستانی تهران نرده های آهنی می باشد چون این حفاظ ها استحکام کافی برای فشار و ضربه های مختلف را دارند. 

در حقیقت اینکه پیست اسکی زمستانی تهران دارای حفاظ باشد یکی از ویژگی هایی است که استاندارد بودن پیست اسکی را تعیین می کند و باید بدانید در برخی پیست اسکی تهران ارتفاع حفاظ ها تا 2 متر نیز می رسد. پیست های اسکی که ابعاد بزرگ تری دارند از حفاظ های توری استفاده می کنند. از طرفی حفاظ های پیست اسکی تهران استاندارد هم ایمنی بیشتری را در زمین اسکی برای ورزشکاران و افراد مبتدی به همراه دارد و هم نظم بیشتری را در زمین اسکیی ایجاد می ‌کند و کاربرد این حفاظ ها در پیست اسکی روی یخ تهران و ... بیشتر برای حفاظت سلامتی افراد می باشد. 

تمامی لوازم اسکی را بصورت آنلاین از فروشگاه آسان اسپرت خریداری نمایید

پیست اسکی روی یخ تهران مناسب برای حرکات نمایشی 

شاید ندانید اما یکی از انواع اسکی در دنیا اسکی نمایشی می باشد که محبوبیت زیادی در بین عموم دارد به همین دلیل باید به سراغ پیست اسکی روی یخ تهرانی بروید که امکانات لازم را داشته باشد تا بتوانید حرکت های نمایشی که فرا گرفته اید را روی یخ و برف اجرا کنید. در پیست اسکی روی یخ تهران کفپوش های اپوکسی در بالا ترین سطح کیفی نصب شده اند که هم در برابر ضربه مقاوم هستند و هم ایمنی ورزشکاران را تضمین می کنند.

پیست های بیضی شکل هم در این رشته ورزشی وجود دارد که بیشتر برای اسکی باز های تک نفره است. به این منظور فرد اسکی باز باید طی حرکات اکروباتیکی که می زند در این پیست اسکی تهران حضور پیدا کند. این نوع پیست اسکی تهران با عمق زیاد می باشد تا فرد اسکی باز بتواند سرعت، پرش و فرود مناسبی در حین اجرای حرکات خود داشته باشد. بنابراین حین ثبت نام پیست اسکی تهران به ویژگی های بارزی مانند نوع پیست و ... توجه کنید تا دست به ثبت نام پیست اسکی تهران خوب و مناسب بزنید.

جهت ثبت نام کلاس اسکی تهران از طریق سایت آسان اسپرت اقدام کنید. 

ویژگی های پیست اسکی تهران شمشک

پیست اسکی تهران شمشک یک پیست اسکی بین المللی می باشد که در فاصله ی 57 کیلومتری شمال شرق تهران قرار گرفته است. پیست اسکی تهران شمشک بعد از پیست بین المللی دیزین دومین پیستی می باشد که با رعایت تمامی استاندارد های جهانی توانسته از فدراسیون جهانی اسکی عنوان بین المللی را بگیرد و در کنار نام خود بگذارد. 

مرتفع ترین نقطه ی پیست اسکی تهران شمشک در ارتفاع ۳۰۵۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است و امکانات آن شامل ۴ رستوران و ۲ هتل می شود. فصل اسکی در این پیست از اوایل آذر تا اواسط فروردین ماه ادامه دارد  و نور پردازی مناسب و چشم نواز این پیست آن را به یکی از مقاصد مناسب برای اسکی در شب تبدیل کرده است.

ویژگی های پیست اسکی تهران آبعلی

یکی دیگر از بهترین پیست های اسکی تهران پیست اسکی تهران آبعلی می باشد که در 75 کیلومتری شرق تهران در منطقه آبعلی قرار گرفته است. پیست اسکی آبعی تهران اولین پیست اسکی در تهران می باشد که خود اش دارای 5 پیست مجزای دیگر می باشد و همواره پذیرای علاقه مندان عزیز به این رشته ورزشی است. 

پیست اسکی تهران آبعلی دارای ویژگی های زیادی مانند آب گرم و آب و هوای مناسب در طول سال است که همین امر تا به امروز  باعث رونق بیشتر و محبوبیت این پیست در بین طرفداران ورزش اسکی شده است. امکانات این پیست شامل ۶ رستوران و ۱ هتل می شود و باید گفت پیست اسکی تهران آبعلی به دلیل موقعیت قرار گیری و دسترسی راحت تر از سمت تهران به طور معمول از سایر پیست های اسکی شلوغ تر است.

برای مشاهده اطلاعات مربی اسکی تهران کلیک کنید.


جمع بندی نهایی پیست های اسکی تهران


در جمع بندی نهایی پیست های اسکی تهران همان طور که مشاهده کردید سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص پیست های اسکی تهرن به شما بدهیم تا با تکیه بر آن همراه دیدی باز دست به انتخاب یکی از بهترین پیست های اسکی بزنید. در ادامه هم نگاهی به ویژگی های پیست اسکی شمشک و آبعلی کردیم تا با دو نمونه از بهترین و معروف ترین پیست های اسکی موجود در شهر تهران آشنا شوید چون در این صورت پس از یادگیری مهارت های لازم می توانید در یکی از این پیست ها مشغول شوید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوشی هم برای خود و هم برای فرزندانتان رقم بزنید چون این رشته ورزشی یکی از بهترین ها نه بلکه خوده بهترین می باشد.

آموزش اسکی

را در سایت آسان اسپرت بخوانید.