همبازی فروشگاه بلاگ
همکاری با ما ورود / عضویت ورود مدیران

کلاس گلف تهران

توضیحات

با توجه به اینکه بازی گلف یکی از پرطرفدار ترین ورزش های جهان است ، طی سالیان اخیر در میان مردم کشورمان نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.بسیاری از جوانان و بزرگسالان به دنبال بهترین کلاس گلف تهران میگردند تا از مزایای این ورزش فوق العاده بهره مند شوند.از مزایای گلف می توان به آرامش اعصاب و افزایش تمرکز ، هماهنگی عضلات ، کالری سوزی مناسب، افزایش نشاط و بهبود روحیه و ... اشاره کرد.
 

اولین کلاس گلف تهران کجا برگزار شد؟

تاریخچه ی پیدایش گلف به سده ی 15 میلادی در اسکاتلند برمی گردد و طبق یافته ها  اولین بازی گلف بر روی زمین یخی انجام میشد. در ایران زمانی که در سده ی 20 ام انگلیس ها در مسجد سلیمان مستقر بودند برای خود یک سزمین گلف خصوصی بنا کردند و بعد از خروج از ایران آنرا تحویل مردم جنوب دادند.با تحویل زمین گلف به ایرانیان به مرور مردم ایران با گلف آشنا شدند.
اولین معروف ترین زمین و کلاس گلف در تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.این زمین چمن حدود 44 هکتار مساحت دارد.هم اکنون هم آقایان و هم بانوانی که به دنبال شرکت در کلاس آموزشی گلف بانوان تهران هستند از این کلاس های مجموعه استفاده میکنند.

برای خرید لباس ورزشی به صورت اینترنتی به فروشگاه آسان اسپرت مراجعه کنید.

استاندارد های کلاس گلف تهران

در این بخش باهم میبینم که یک زمین های استاندارد کلاس گلف در تهران یا هرجای دیگر چه شرایطی باید داشته باشد.  در حالت کلی در سطح دنیا زمین های گلف را بر اساس متغیر های مختلف می توان دسته بندی کرد. استاندارد زمین های گلف که دوره های عمومی در آن برگزار میشود با زمین های لوکس و توریستی متفاوت است.ولی المان های زیر را برای استاندارد ترین حالت ممکن می توان در نظر گرفت:
•    زمین بازی استاندارد گلف با توجه به نوع و تعداد حفره ها (18 حفره ای استاندارد) میتواند بین 30 تا 40 هزار متر مربع باشد.
•    کف زمین باید از جنس چمن، چمن مصنوعی، خاک باشد که توسط موانع طبیعی مانند شن زار، دریاچه ، درخت و .. پوشیده شده باشد.
•    مدت زمان استاندارد بازی گلف 4 تا 5 ساعت است که باید بازیکنان توپ را به یکی از 18 حفره موجود در زمین بیاندازند.
•    ابعاد حفره های کلاس گلف تهران باید دارای حدود 10/8سانتی متر عرض و حدود 10 سانتی متر ارتفاع باشد.در این ابعاد حدود 2 توپ گلف در حفره های جای میگرد.
•    در کلاس گلف تهران به شما خواهند گفت که کیفیت زمین را در گرید های (A,B,C,D,S) دسته بندی میکنند که گریدS  با کیفیت ترین و برای مسابقات حرفه ای و گریدD کم کیفیت ترین درجه بندی زمین گلف است.
•    ارتفاع چمن ها در ناحیه های مختلف زمین متفاوت است و  تا 2 اینچ می تواند متغیر باشد.

برای شرکت در کلاس گلف تهران چه ابزاری لازم است؟

بعد از بررسی این که یک زمین استاندارد گلف باید دارای چه ویژگی هایی باشد.باهم بررسی میکنیم که چه ابزار و وسایلی برای شرکت در کلاس گلف در تهران لازم است.
•    چوب گلف: برای شرکت در کلاس گلف تهران حتما باید ست چوب گلف تهیه کنید. البته میتوانید چوب را از دوستی قرض بگیرید یا از چوب های دسته دوم خریداری نمایید. ست چوب گلف در سه مدل که شامل چوب گلف چوبی، آهنی و پاتر است.ست کامل چوب گلف شامل 14 عدد چوب می باشد.
•    توپ: برای بازی گلف نیاز به توپ گلف دارید که از جنس پلاستیک فشرده است و روی آن حفره هایی تعبیه شده تا در مقابل مقاومت هوا مقاوم تر باشد.
•    پایه توپ:برای استفاده هنگام زدن ضربه ی شروع بازی.
•    کفش مناسب:کفش مخصوص گلف دارای میخ های مخصوص است که هنگام ضربه زدن پا نچرخد و آسیب به ورزشکار وارد نشود.
•    لباس مخصوص:لباس مخصصو گلف برای راحتی و بهبود عملکرد بازیکن طراحی شده است.
•    لوازم جانبی: برای بهبود عملکرد و افزایش راحتی در بازی نیاز به لوازم جانبی مانند چتر، ساک حمل توپ و ... هست.
البته نیاز نیست در ابتدا همه ی لوازم را داشته باشید. بعضی از این لوازم را خود برگزار کننده کلاس گلف تهران در اختیار شما میگذارد.همچنین برخی باشگاه ها برخی لوازم را به ورزشکاران اجاره می دهند که کمی باعث افزایش هزینه ها میشود.
کلاس های آموزش مینی گلف تهران، بصرفه و در دسترس
یکی دیگر زیر مجموعه های ورزش گلف که طرفداران زیادی پیدا کرده است مینی گلف است. به این ورزش در دنیا گلف مینیاتوری، گوفی گلف ،کریزی گلف و ... نیز نام می برند اما معروف ترین نام آن مینی گلف است. از مزایای شرکت در کلاس آشنایی با مینی گلف تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    هزینه ی تمام شده ی کمتری نسبت به هزینه کلاس گلف تهران دارد.
•    به علت نیاز به فضای و لوازم راه اندازی کم، تعداد زمین های مینی گلف نسبت به گلف بسیار بیشتر است و امکان دسترسی به محل تمرین بیشتر است.
•    بعد از شرکت در کلاس آشنایی با مینی گلف تهران و آموزش قواعد بازی، قابلیت اجرا با تمامی افراد خانواده را دارد.
•    به علت نیاز به ابزار و متراژ پایین بعد از شرکت در کلاس های آموزشی مینی گلف تهران در می توانید در حیاط منزل، پشت بام و ... یک محل تمرین مینی گلف راه اندازی کنید.
•    در مدت زمان کمتری بازی اجرا میشود.
•    به علت هزینه های راه اندازی و نگهداری کم، هزینه ی کمتری نسبت به هزینه کلاس گلف تهران می پردازید.

•    جایگزین مناسب برای بانوان علاقه مند به گلفی که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس آموزشی گلف بانوان تهران شرکت کنند. و.

برای مشاهده اطلاعات کلاس های ورزشی و سالن بولینگ تهران به سایت آسان اسپرت سر بزنید.

استاندارد های یک زمین مینی گلف

شاید شما هم علاقه مند هستید که در کلاس های آموزشی مینی گلف تهران شرکت کنید ولی اطلاعات بالایی نسبت به استاندارد های این ورزش ندارید. در زیر بخشی از استاندارد های مورد نیاز برای مینی گلف آمده است:
•    مساحت زمین مینی گلف بین 5 تا 100 متر مربع است و تعداد حفره ها 9 یا 18 عدد است.
•    مینی گلف در 4 سیستم مختلف اجرا و طراحی میشود که معروف ترین آن سیستم ادونچر مینی گلف است.
•     در  سیستم طول هر زمین حداقل 7 متر.عرض آن حد اقل یک متر، قطر دایره منطقه ی حفره بیشتر از 1 متر و فاصله ی حفره با دیواره ها بیشتر از یک متر باید باشد.

چگونه در بهترین کلاس گلف تهران شرکت کنیم؟

ممکن است شما میخواهید در کلاس گلف تهران یا کلاس های آموزشی مینی گلف تهران شرکت کنید ولی اطلاعی از بهترین کلاس ها، مربیان آنها و ... ندارید. شما می توانید به راحتی در لیست کلاس گلف های موجود در وب سایت آسان اسپرت، امکانات، زمان بندی و هزینه کلاس گلف تهران را مشاهده و باهم مقایسه کنید و در یک کلاس حرفه ای و مقرون به صرفه شرکت کنید.تمامی کلاس ها استاندارد و اساتید مورد تایید از مراجع ذی صلاح می باشد.

مطالب ورزش در خانه و آموزش تیراندازی را در وبلاگ آسان اسپرت بخوانید